haast

Ja inééns heb ik haast om alle oude logjes, voor zover nodig, aan te vullen met foto’s filmpjes en slite shows!
W-L ,  ja ik ga dat niét meer helemaal uitschrijven,  heeft eindelijk door dat het nóóit meer goedkomt met de sites en gaat in maart alle web-logs verwijderen .
Ik neem maar aan dat alle belanghebbende, net als ik, een mailtje ontvangen hebben  maar voor alle zekerheid maak ik er toch nog even melding van.

Niet dat men bij W-L nu wél de hand in eigen boezem steekt, echt niet , ze doen de boel weg omdat er veel concurrentie van gratis sites is ….. weet je dat ook want dáár was je nooit opgekomen natuurlijk ! Jij dacht natuurlijk dat ze er zó’n  knoeiboel van gemaakt hebben dat ze er  geen gat meer in zien!
Ze gaan wél meewerken aan het exporteren van alle logjes, in mijn geval geen pluspunt want de logjes zijn vrijwel onleesbaar doordat ieder leesteken voorzien werd van een soort code . Gelukkig héb ik al de logjes al geïmporteerd, zonder die codes , maar moet ik nu haast gaan maken met waar nodig van alles aanvullen als ik nog wil kunnen spieken wat er in welk logje moet komen!

pindakaasWat ook niet helpt is dat de provider waar ik m’n slite shows maakte óók al niet meer bestaat , die moeten dus opnieuw gemaakt worden, áls ik nog weet welke foto’s erin zaten.

Tja ik had   natuurlijk óók liever een leuk logje gemaakt maar … helaas pindakaas !
Oke ….  hierna zal ik het nóóit meer over W-L hebben, afgesproken !

30 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. riet(je)
    Jan 29, 2013 @ 13:13:31

    hai Riet, ik heb niks meer gehoord van W.L., beter zo…….ik ga straks ook bij wordpress, eerst nog klussen, ben ook van facebook afgegaan, téveel drukte…..
    maar blogjes blijven leuk om te lezen…………..fijne week,liefs van mij

    Rietepietz zegt;

    je zult daar je draai wel kunnen vinden denk ik , tot gauw dan maar !

    Beantwoorden

  2. Leo's mening
    Jan 29, 2013 @ 08:08:37

    Mijn mening over de kwaad willende amateurs bij Weblog.nl zal duidelijk zijn. Zeldzaam hautain, onprofessioneel, niet-cooperatief en buitengewoon armoedig in hun communicatie. De wijze waarop alles is gegaan geeft me gelijk. Ook t.a.v. de helpheks die meende dat alles mijn schuld was omdat ik zo kritisch was om te vragen wanneer ik weer kon beschikken over toegang tot….Ik snapte het niet en moest niet zo lastig doen. Weblog zorgde voor veel onrust, uiteenvallen van verbanden, stoppen van activiteit onder bepaalde bloggers en zo meer. Jammer maar helaas. Intussen ben ik zelf alweer heel lang elders actief. Ook op de sociale media, leuk voor de snelle berichtjes, eenvoudig te benaderen vanaf je Smartphone. Bloggen meer voor de verhalen en meelezen bij hen die ook nog iets te melden hebben. Dus blijf ik regelmatig ook bij jou te gast Rietz. Want zonder Weblog.nl had ik je helemaal niet gekend zelfs…..Toch iets positiefs voortgekomen uit dat gepruts van die lui….

    Rietepietz zegt;

    Hoewel ik dezelfde frustraties als jij gekend heb heb ik die ondertussen wel achtedr me kunnen laten! Het is goed dat het bedrijf uiteindelijk verdwijnt zodat er niet opnieuw mensen het slachtoffer van kunnen worden .
    Ik kan me trouwens ook wel een beetje inleven in de gevoelens van het personeel aan de helpdesk ,het moet niet makkelijk zijn zó tussen twee vuren te zitten in een toestand waar je zélf weinig invloed op uit kunt oefenen .
    We kunnen het hoofdstuk WL nu afsluiten al zal dat voor mij makkelijk zijn dan voor jou want ik weet dat jij heel veel kwijt geraakt bent , ik hoef alleen maar wat “te prutsen”!

    Beantwoorden

  3. depetvantruus
    Jan 28, 2013 @ 22:31:28

    Ik had het mailtje ook gekregen. Kort daarvoor had ik al (zo goed als) alle foto’s en fotologjes verwijderd. En alle logjes die nu niet meer van toepassing zijn en zo. Plus alle reacties op de echt oude logjes. Zodat er weinig overbleef om te exporteren. Uiteindelijk zijn er zo’n 160 verhalenlogjes overgezet. Gelukkig heb ik niet zoveel leestekens gebruikt als jij. 😉
    OT Ga je Henk als W.A. filmen nu Bea er mee stopt? 🙂

    Rietepietz zegt;

    Ik heb gelukkig ook wel alles dat belangrijk is ,nu nog wat knutselen maar dat komt wel goed!
    Ik had gelukkig een export kunnen maken vóór die gekke leestekens er stonden 😉
    Ik denk dat Henk er niet op zit te wachten “bekende Nederlander te worden 😉

    Beantwoorden

  4. tagrijn
    Jan 28, 2013 @ 21:54:15

    Ik moest wel grinniken toen ik dat mailtje van die w-voorheenstreepje- l kreeg. Ein-de-lijk gooien ze het hoofd in de schoot en geven ze toe dat er geen gat meer in zien. Moet nog zien dat iedereen kans ziet voor 1 maart zijn spullen over te hevelen. Zal wel weer een weekje, of en daghje of een maandje langer duren. Of opeens is alles en ook het beheer met de noorderzon vertrokken. Ik ben in ieder geval blij dat ik al lang weg ben bij deze knoeiers.
    Toch even schrik toen ze stelden: alles gaat naar WordPress want eigenlijk zaten we daar toch al bij… Is dat dan ook van Sanoma? Dan zijn we toch nog aan de heidenen overgeleverd.

    Rietepietz zegt;

    Ja het had altijd al met elkaar te maken want ik kan me nog herinneren dat een blogger kort voor de problemen vroeg`waarom zouden we, als we tóch min of meer bij wordpress ondergebracht worden, niet direct een site bij wordpress aanmaken i.p.v. al die veranderingen afwachten. Daar werd niét vriendelijk op gereageerd destijds !
    Ik hoop héél erg dat er geen personeel van Sanoma ingelijfd wordt bij wordpress want dán kunnen we op problemen wáchten !

    Beantwoorden

  5. nieuwetrui
    Jan 28, 2013 @ 19:42:12

    Jij hebt tenminste nog bericht gekregen van de w-l groep. Ik kan gewoon al anderhalf jaar nergens bij. Mijn ene weblog bestaat helemaal niet, roepen ze al vanaf het begin en het andere bestond wel, maar daar kon ik niks mee, niet inloggen of gewoon simpel lezen. Helemaal niets. Waardeloos zooitje, daar bij S.anoma.

    Rietepietz zegt;

    Ik heb ook vanaf het begin als een bok op een haverkist gezeten maar ik ken er meer die veel kwijt zijn en kan me de woede goed voorstellen omdat er ook totáál geen begrip was vanuit weblog! Ik hoop dat er géén Sanoma personeel bij wordpress wordt ingelijfd want dan hebben we in no-time wéér problemen!

    Beantwoorden

  6. Mrs. T.
    Jan 28, 2013 @ 19:29:33

    Het is het allergrootste debacle dat er maar zijn kon. Ik ben alle reacties van mijn weblogtijd kwijt. Alles. 😦

    Rietepietz zegt;

    Dat is bálen, de reacties voegen juist zoveel toe! Ik heb het gelukg gehad precies op tijd een export te maken, de ontbrekende foto’s en filmpjes héb ik allemaal nog wel maar dat is een hoop zoekwerk als ik niet meer kan spieken “wat waar”stond maar ik was gelukkig al flink bezig.Ik kom er dus nog goed vanaf!

    Beantwoorden

  7. roadlaura1969
    Jan 28, 2013 @ 15:09:02

    Ahhh gelukkig heb ik er helemaal geen kaas van gegeten van die site, maar goed ook 😉

    Enne die pot pindakaas neem ik wel mee, lekker op witbrood en hmm voor pindasaus 😀

    Rietepietz zegt;

    Je mist er hélemaal niets aan inderdaad , alleen maar ellende!
    Ik eet eigenlijk nooit meer pindakaas op brood , vroeger wél eens en dan met op de pindakaas nog een laagje keukenstroop …ik moet er nu niet meer aan dénken!

    Beantwoorden

    • roadlaura1969
      Jan 28, 2013 @ 22:17:06

      Ooo ik vind een laagje hagelslag er ook lekker op . Hmmm krijg er ook nog zin in Pindakaas met Hagelslag hahaha 😀

      OT: als een onderdaan vd logkoningin weet u misschien iets of zij ook aftreed op 30 april ? Of mogen wij nog van haar genieten ???

      Rietepietz zegt;

      Met hagelslag heb ik nooit geprobeerd maar ik geloof je op je woord!
      Helaas is alles al uitgelekt …daar gáát m´n alter ego !

      Beantwoorden

      • roadlaura1969
        Jan 28, 2013 @ 23:09:49

        Je lieve man kun je allicht kronen tot koning 😉 Of je gaat verder als Prinses van Nederland Der Loglanden 🙂 Jouw valt beslsit iets in 😉

        Rietepietz zegt;

        Henk blijft ábsoluut liever anoniem 😉

        Beantwoorden

  8. Melody
    Jan 28, 2013 @ 11:48:04

    Tja… ik laat me er maar verder niet (meer) overuit, een gesloten boek met (momenteel) slechts nog pijnlijke herinneringen, zo jammer!

    En die pindakaas….eet smakelijk, geef mijn portie maar aan Fikkie, of beter aan de vogels, die weten er wel raad mee, ik lust het niet 😉

    Rietepietz zegt;

    Ja ik begrijp wel dat als wij bloggers al balen, een (ex) werkneemster én blogster op alle fronten haar portie heeft gehad. Ik ben nog steeds heel blij dat je destijds hebt gezorgd dat ik ook eens m’n ongenoegen kon uiten tegen mensen die er allemaal wél schuld aan hadden maar de kastanjes uit het vuur lieten halen door mensen die er zelf niets aan konden doen! Dat er iets fout gaat kan immers gebeuren maar het is maar hoe men met de schachtoffers daarvan omgaat. Nou ja , de pindakaas mag je natuurlijk laten staan,ik hoef dat plakspul zelf ook niet zo 😉

    Beantwoorden

    • Melody
      Jan 28, 2013 @ 23:29:38

      Ach….’its water under the bridge’….

      Bedankt voor je lieve reactie, doet me goed!

      Rietepietz zegt;

      Graag gedaan , voor mij ben je een lezer als ieder ander die zélf ook slachtoffer is geworden

      Beantwoorden

      • Melody
        Jan 29, 2013 @ 13:13:49

        eh ja dat is wel weer waar 😉

        Mijn archief staat nu wel op de goede plek maar heb nog geen logje hersteld, ik zie zo op tegen die berg werk… wie weet verveel ik me ooit eens en duik ik er dan in…

        Rietepietz zegt;

        Ik was al begonnen met iedere keer als ik een rustig moment had even op “een willekeurig log” en wat dáár aan moest gebeuren deed ik dan meteen ,Zo heb ik er gelukkig toch al aardig wat gedaan !Sterkte!

        Beantwoorden

  9. Wieneke
    Jan 28, 2013 @ 09:35:38

    Web-log.nl………… wat was dat ook alweer? Iets uit een heel ver verleden, toch? 😉
    Toch hebben bloggers wel iets geleerd van dit debacle: van al je (belangrijke) logjes een kopietje maken en zelf bewaren in een of ander bestand.

    Rietepietz zegt;

    Ik heb nu inderdaad een regelmatig ververste export op een stick voor kopietjes moet ik nog een oplossing vinden want het zijn nogal wat logjes,zeker als ik de reacties erbij wil houden !

    Beantwoorden

  10. Marion
    Jan 28, 2013 @ 09:16:40

    Succes met het probleem, gelukkig ben ik er nooit aan begonnen.
    Tot straks, XXX

    Rietepietz zegt;

    Zolang je maar niet bij wel-log begonnen was was er niets aan de hand geweest;-)
    Wat waren we snel hé vanmorgen, gelukkig dat het niet regende nu kon je ook nog een frisse neus halen XXX

    Beantwoorden

  11. Redstar
    Jan 28, 2013 @ 09:05:34

    Ik ben bij die dienst begonnen, alweer meer als 10 jaar geleden, maar ben van daar alles kwijt. Ik vind het niet zo erg.
    Ik schreef daar gekke dingen toen ik plat op bed lag. Hoewel het me wel enorm heeft geholpen.

    Rietepietz zegt;

    Misschien is het juist dáárom wel jammer dat het allemaal weg is, die “gekke dingen”die je schreef zijn waarschijnlijk voer voor psychologen 😉 Ik zou ontroostbaar zijn als ik dat kwijt was, juist omfat het over zo’n heftig deel uit je leven gaat!

    Beantwoorden

  12. J@n.
    Jan 27, 2013 @ 23:52:10

    Dat mailtje heb ik uiteraard ook gehad en mijn reactie daarop is: Na mij de zondvloed! Ik zit er niet meer mee, er is toch niets meer te maken van dat W-L.nl

    Rietepietz zegt;

    Het is voor mij nu nog makkelijker de bijbehorende foto’svan oude logjes te vinden bij WL, scheelt me veel zoekwerk.Dud dan moet ik me haasten!Gelukkig had ik al aardig wat gedaan en zijn er ook wel dingen die altijd nog kunnen ,zoals nieuwe slites maken.

    Beantwoorden

  13. RenéSmurf
    Jan 27, 2013 @ 22:34:30

    Eigen domein he, je bent het waard en doe dat nou maar een keer he!

    Rietepietz zegt;

    Dat zou ik best willen maar dat stuit op twee andere grote problemen, ik weiger automatiche incasso en internetbetalingen en helaas is het nergens mogelijk gewoon via een acceptgiro of overschrijving te kunnen betalen .Bovendien heb ik niemand in m’n omgeving die me zou kunnen helpen een eigen domein aan te kleden en zélf weet ik er niet genoeg vanaf.

    Beantwoorden

  14. powerpointgreetje
    Jan 27, 2013 @ 21:58:51

    Hi Riet,
    ik had al voordat de mail van Weblog kwam mijn blog bij Weblog verwijderd,
    zat op de bevestigingsmail te wachten, tot nu toe niet gekomen.
    Het is er dus nog steeds!!
    Heb inmiddels een ander blog bij WordPress aangemaakt waar ik alle oude
    ppsjes die op Weblog staan, aan het plaatsen ben.
    pff…. veel werk.

    Rietepietz zegt;

    Heel veel sterkte ,ik heb gelukkig nog alles kunnen inmporteren en hoef “alleen maar” een deel te compleren.Het is voor iedereen weer anders wat er overblijft van het oude spul, sommigen hebben helemaal niéts!
    Men maakt het zichzelf onnodig moeilijk bij WL en had véél eerder toemoeten geven dat alles ze boven het hoofd groeit. Fouten maken is geen schande maar zó slecht met mensen omgaan is een doodzonde.

    Beantwoorden

  15. Leidse Glibber
    Jan 27, 2013 @ 21:49:37

    Wat een ellende joh, ik doe mijn foto’s via photobucket en ben daar best tevreden mee. Misschien een tip voor je.

    Rietepietz zegt;

    Ja ik doe ook wel iets met photo bucket maar als je het rechtstreeks in de mediabubliotheek van de site kunt regelen is dat zóveel makkelijker dat ik daar toch vaak voor kies 1

    Beantwoorden

  16. Hanny
    Jan 27, 2013 @ 20:40:21

    WAARDELOOS! Wat een prutsers. En eerlijk hun fouten toegeven, ho maar. Ik zit al te duimen voor alle W-L’ers dat ze kunnen redden wat ze redden kunnen. Want ook al kijk je niet zo heel vaak naar oude logjes, je wilt ze toch niet kwijt. Blijf kalm, dat scheelt misschien wat hoofdpijn.

    Rietepietz zegt;

    Er kan mij gelukkig niet zo héél veel meer gebeuren, hoogstens dat het wat lastiger zoeken wordt “wat waar bij moet komen” als ik het niet tijdig af heb.Maar ik schiet best al op!Maar het had prettige geweest zónder tijdsdruk want dan kun je zo leuk alles ook weer bijlezen .Mijn logjes zijn toch een soort dagboek en ik lees er toch wel regelmatig in terug!

    Beantwoorden

  17. VoorHetBlogGezet
    Jan 27, 2013 @ 20:21:36

    Ik heb al mijn logs bij punt.nl gedeleted.Kon het niet opbrengen om dat allemaal onder de voet te gaan halen.Succes ermee, ik neem nog wel een boterham met pindakaas…

    Rietepietz zegt;

    Toch wel jammer ,ik had m’n logjes niet graag verloren zien gaan!Gelukkig héb ik alles nog al is niet alles compleet maar daar werk is dus nog aan;-)

    Beantwoorden

  18. Marja Van Den Boogaardt
    Jan 27, 2013 @ 19:47:30

    Vreselijk. Een van mijn nachtmerries. Als Blogger er ooit mee kapt, word ik terrorist.

    Rietepietz zegt;

    Op zich niet een probleem als een hoost stopt maar WL heeft er écht een puinhoop van gemaakt en wilde nooit toegeven dát er iets fout was, het lag altijd aan de logger! Maar ik was inderdaad ook al gestopt met loggen , geen puf om opnieuw het wiel uit te vinden! Ik heb het nu weer naar m’n zin maar nóg eens opnieuw beginnen….? Gaat ook niet meer gebeuren hier !

    Beantwoorden

  19. Mirjam Kakelbont
    Jan 27, 2013 @ 19:46:58

    Deal! Ik heb er niet mee te maken gehad, maar het lijkt me hartstikke k*t ;-(

    Rietepietz zegt;

    Dat is het ook al kán het erger,sommige bloggers zijn hun hele site kwijt ,zlef van sites waar ze voor betaalden!

    Beantwoorden

  20. ɐpuıןǝɯɯǝ
    Jan 27, 2013 @ 19:46:13

    Hahaha ik kon het ook al niet op de gewone manier schrijven. Nou zijn we daar al lang weg en nog blijft het spelen he? Aargh.
    Ik ben zo blij dat alles al meegenomen is (ook al zijn veel layouts van de logjes verpest) want ze schrijven wel dat ze helpen maar pfff daar heb ik destijds niet veel van gemerkt…. ;-).

    Maareuh, mijn aanbod staat nog steeds he…als ik kan helpen….;-)

    Rietepietz zegt;

    Nee maar nú gaan ze helpen….. zeggen ze …als zo vaak! Ik héb in ieder geval alles maar vooral uit de laatste paar jaar ontbreekt er veel,ik plaatste toen alles via WL,( daarvoor via Photo Bucket en die zijn allemaal compleet gelukkig) Lief aanbod XXX maar dit moet ik echt zelf doen ,alleen krijg ik steeds koppijn als ik een tijdje bezig ben!
    Volgens mij moet ik ver genoeg kunnen komen want sliteshows maken kan later wel ,daar is toch geen voorbeeld van dus dat wordt zoeken .

    Beantwoorden

    • ɐpuıןǝɯɯǝ
      Jan 27, 2013 @ 20:24:32

      Jaja nu gaan ze helpen. Alsof we daar in trappen (hee werkt die John Borstlap er soms? Hahaha). Ik probeerde afgelopen week, na dat mailtje, in te loggen maar dat gaat niet. Dan vraag ik me af hoe ik dan de spullen mee zou kunnen krijgen? Goed, dat hoeft nou niet meer.

      Toch is er bij photobucket ook regelmatig iets mis. Vooral als iemand is komen aanwaaien op mijn weblog zie ik, als ik kijk waar men dan heeft zitten lezen, dat de foto boven de log weg is. Soms komt die een paar dagen later weer terug (de foto, niet de lezer dom van die lezer hahaha) en soms blijft die pleitos. Nou weet ik het ook niet meer. Misschien moet ik alles maar op een schijfje zetten. Het is wat ik vanmiddag schreef; dat het gewoon handig is om een gratis weblog te hebben anders nam ik meteen een eigen domein waar je alles in eigen beheer hebt.

      Rietepietz zegt;

      Bij WL maakte het niet uit ,ik ken mensen die betaalde blogs hadden en toch alles kwijt zijn!je blijft hoe dan ook toch afhankelijk van de provider,zelfs als je een eigen domein hebt al heb je dan wél meer zelf in de hand.Photo Bucker is inderdaad ook al tijden aan het “verbeteren” ,om gek van te worden.Ik zet nu ( tegen beter weten in ) gewoon alles in de media bibliotheek van wordpress want als het hier óók ooit foutloopt begin ik toch niet meer opnieuw!

      Beantwoorden

      • ɐpuıןǝɯɯǝ
        Jan 27, 2013 @ 21:47:07

        Bah, misselijk zeg. Daar hebben ze dan al die tijd voor betaald :-(. Dan mogen we echt heel blij zijn dat alles bewaard is gebleven. Ook al staat nu het een en ander niet zoals we dat bedoeld hadden ;-).

        Ja vreselijk is dat he, ik was al bang dat ze er ook ineens mee ophielden. Maar toen bleek dat ze de boel aan het vernieuwen waren. Iedere keer springt de boel over naar de nieuwe versie. Zo lang het gaat klik ik op de link om terug te gaan naar de oude versie. Eigenlijk moest ik echt gewoon, voor de zekerheid, alle foto’s op schijf zetten. Waarom weet ik ook niet want ik heb hetzelfde als jij; genoeg is genoeg. Maar ja, van de andere kant wil ik het gewoon hebben. Kan ik het zelf nog een keer weggooien. Laatst probeerde ik een boek te laten drukken van al die logjes maar zucht, dat ging natuurlijk weer niet. Nu heb ik dus wel al die jaren in een PDF-bestandje en zou ze zo uit kunnen printen. Moet ik alleen nog een ander bestandje maken van de laatste maanden, die staan er niet bij. En dan vraag ik me weer af:”Wat MOET ik er allemaal mee” hahaha…..

        Rietepietz zegt;

        Ja het blijft allemaal toch een beetje de waan van de dag, wat vandaag “gewoon de beste site voor al je foto’s is ” wordt morgen weer op de schop gegooid om te verbeteren, gék wordt ik ervan! Iets in druk zetten heb ik (voorlopig) uit m’n hoofd gezet, wie zit er op te wachten als je het hier allemaal gratis kunt lezen;-)

        Beantwoorden

        • ɐpuıןǝɯɯǝ
          Jan 28, 2013 @ 17:19:19

          Oei, ik wet nog iets met haast; vanavond om 7 uur een bericht van de koningin. Misschien moet je snel een open sollicitatie sturen om de troonredes van haar over te nemen ;-). Of in ieder geval van W.A. 😉

          Rietepietz zegt;

          Ik ben nog niet ingeseind door de voorlichtingsdienst dat het vrijgegeven is dus ik kan je er nog niets over laten weten;-)

          Beantwoorden

        • ɐpuıןǝɯɯǝ
          Jan 28, 2013 @ 21:31:42

          Oh nee hihi, dat was ook niet mijn bedoeling (dat boek). Ik weet niet of ik het goed zeg maar het gaat dan niet zoals bij Hulkie. Gewoon één exemplaar ofzo. Zodat het veilig gesteld is. Niet om de rest te verkopen (goh, een keer niet hihi). Of voor de meiden, voor later. Een logster wees me op die mogelijkheid. Ze drukken daar je boek en dan komt ie in een gallerij (de rest, het boek koop je). Zo kan iedereen die dat zou willen er een kopen. Maar dat interesseert me verder niet zoveel, inderdaad omdat het hier te lezen valt. Het gaat mij er om dat ik de boel wel uit kan printen maar als die inkt over een jaar of 10 vergaan is heb ik nog niks hihi ;-).

          Rietepietz zegt;

          Het idee is leuk ja, ik zou het op de drukkerij ook wel uit digitaal kunnen laten drukken maar als ik uit moet gaan zoeken wat wel en wat niet sla ik dicht! verkopen is leuk natuurlijk áls je een verkoop punt kan vinden en dat ligt in ons geval niet bij medebloggers want dié hebben alles al gelezen 😉 Het blijft lastig ,mocht ik ooit een betaalbare oplossing vinden geef ik het door !

          Beantwoorden

  21. Annespike
    Jan 27, 2013 @ 19:39:14

    Klote zooi… 😦
    Nouja sterkte maar ermee!

    Rietepietz zegt;

    Het hóudt maar niet op hé! Niet te geóven maar nog even en we zijn voorgoed van ze af!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

