Kerst 2011

Jawel hoor , ook dit jaar  heeft Rietepietz  een “kerstgerelateerde figuur”  bereid gevonden haar  kerstboodschap uit te spreken   maar hoe welgemeend de boodschap ook is ….. deze figuur staat nou niét direct bekend om een groot vocabulair , dat is wel een beetje jammer .
Komt nog bij dat in deze  crisistijd de koperwaarde  zó hoog is dat het  levensgevaarlijk is  om met  in het oog lopend “groot formaat koperen kerst gereedschap”  over straat te gaan !
Al met al is de kerstboodschap dus wel eens met meer warmte uitgesproken al kan ik je wel verzekeren dat  “de figuur ” het zélf warm genoeg had !
Voor alle zekerheid wens ik dus , mede namens Henk , ook zélf   iedereen  met al wie je lief is 
(ook als mijn”kerst figuur” je vergeten mocht zijn )

van harte liefdevolle
en
gezellige kerstdagen 

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Mrs. T.
    Dec 21, 2012 @ 20:23:14

    Hohoho. Leuk!

    Rietepietz zegt ;

    Je raakt overvoert 😉

    Beantwoorden

  2. Tham
    Dec 29, 2011 @ 12:08:45

    Lieve Rietz en Henk, jullie ook hele fijne kerstadagen gewenst.. nou ja..beetje laat maar dan maar vast voor volgend jaar 😉 Je filmpje was weer leuk om naar te kijken en te luisteren.kerstmuts ! 😉

    Rietepietz zegt;

    toch nog bedankt hoor ,kunnen we nooit genoeg horen toch?
    Ja klopt helemaal een kerstmuts was ik 😉 whahahaha !

    Beantwoorden

  3. reismeermin
    Dec 28, 2011 @ 20:32:00

    Ach wat leuk weer… Hopelijk heb je, net als wij, hele leuke Kerstdagen gehad. De voorpret was zo te zien geweldig…

    Rietepietz zegt;

    Dat is inderdaad helemaal goed gekomen , maar de kerstman is alweer terug naar de noordpool en we gaan óp naar de jaarwisseling en de nieuwjaarswensen want dáár was de kerstman niet voor te porren .

    Beantwoorden

  4. leidseglibber
    Dec 27, 2011 @ 23:16:51

    Het is mij in 58 jaar nog nooit gelukt om door de koningin genoemd te worden in haar kerstboodschap, en bij de kerstman lukt het gewoon binnen een paar jaar.
    Altijd op het verkeerde paard gewed dus 🙂
    Het was weer grandioos op naar 2012.

    Rietepietz zegt;

    Na je grote betrokkenheid bij het glazenhuis moet zélfs de koningin ondertussen wel weten wie Glibber is 😉

    Beantwoorden

  5. Aukje
    Dec 27, 2011 @ 15:04:52

    Geweldig leuk verzonnen weer 🙂
    En ik heb echt gekeken, geluisterd en mijn naam gehoord 🙂

    Rietepietz zegt;

    Ja viel nóg mee hé wat er uit kwam ,meestal zegt hij niet meer dan HOOHOOHOO…. 😉

    Beantwoorden

  6. color
    Dec 25, 2011 @ 23:13:59

    GEVONDEN, wat heb je een mooie kerstvrouw weten te strikken.
    Nog 1 kerstdag te gaan en ik hoop dat die mooi en liefdevol zal verlopen.
    Ik zie dat je verder thuis bent in het log gebeuren, ik krijg geen filmpje meer geupload in fotobucket, maar niet getreurd, ook dit zal wel weer goed komen.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Ook jij dus overgestapt ,zo vinden langzaam aan alle webloggers elkaar weer terug , welkom terug !
    Je kunt op wordpress inderdaad géén Photobucket filmpjes “embedden” maar ik heb dat met een omweggetje gedaan door hem met een ándere code aan een plaatje te linken .
    dus , plaatje plaatsen ,dát selecteren en dan de knop voor een url aanklikken waarna je in het dan verschijnende venstertje de url van het plaatje vervangt voor de photobucket direct link code van het filmpje,vakje voor openen in een nieuw venster aanvinken en klaar .

    Beantwoorden

  7. Annemarie
    Dec 25, 2011 @ 23:04:02

    Ik wil je volgend jaar wel zien als rudolph the rednosed reindeer!!! 🙂
    Mooi filmpje weer Riet! Het ziet er geweldig uit.

    Rietepietz zegt;

    Het is éven door me gedachten gegaan maar dát lijkt me een vrijwel onmogelijke opgaaf. Er zijn toevallig wél veel rendier koppen te koop maar ja …. dát is geen kunst een kop kópen voor een hoop geld .Mijn lolletje is altijd dat het lukt met spulletjes die ik heb !Zo had ik dit jaar twee nieuwe huispakken gekocht waarvan er één precies de goeie kleur had ;-)beetje fiberspul heb je met de kerst natuurlijk wel in huis en het haarspul van de Sint doet de rest !

    Beantwoorden

  8. Wieneke
    Dec 25, 2011 @ 10:17:27

    Há, wat een kerstvrouw!
    Mooi gedaan.

    Rietepietz zegt;

    Wat je met een kussentje onder een rood huispak al niet kunt bereiken 😉

    Beantwoorden

  9. marion
    Dec 25, 2011 @ 10:14:13

    Dat was weer helemaal super kerstvrouw, nog veel plezier bij de kinderen.
    groetjes, Marion. xxx

    Rietepietz zegt;

    Gaat zeker gezellig worden , zelfs Ruud komt “online” even een vorkje meeprikken ..nou ja …bij wijze van spreken dan hé!
    Maak er een gezellig dag van XXX

    Beantwoorden

  10. Astrid
    Dec 25, 2011 @ 09:48:14

    Mevrouw de Kerstman u wordt heel hartelijk bedankt voor uw uitgesproken wens.
    Ik heb weer genoten van uw creatie die elk jaar weer verrassend is.
    Gr. Astrid

    Rietepietz zegt;

    Graag gedaan hoor ,en verstopt achter een “figuurtje” is zoiets veel minder “eng” dan als “jezelf” in beeld komen voor de camera ;-)jullie ook fijne dagen samen !

    Beantwoorden

  11. rietje
    Dec 25, 2011 @ 09:28:44

    goedemorgen Riet, wat heb je dit weer leuk gedaan joh! je wordt steeds beter op dit gebied, knap hoor! voor jullie ook hele knusse, vredige, gezellige dagen met allen die bij jullie horen! liefs rietje

    Rietepietz zegt ;

    We hebben er lol in en als er dan nog meer mensen plezier aan beleven is dat natuurlijk nóg mooier .We kunnen helaas niet állen die bij ons horen om ons heen hebben maar zullen ze via skype tóch even “in huis “hebben.

    Beantwoorden

  12. renesmurf
    Dec 25, 2011 @ 01:58:39

    zozo,. de kerstman, en dat nog wel in de vrouwelijke versie!

    Rietepietz zegt ;

    Ja er is niéts heilig voor me zou je bijna zeggen 😉

    Beantwoorden

  13. Marja
    Dec 24, 2011 @ 20:42:58

    Geweldig. Dankjewel. Ik heb manlief er ook even bijgeroepen. Hij vindt je schattig als kerstvrouwtje. Fijne dagen samen.

    Rietepietz zegt;

    Ik probeer dit soort fratsen altijd te maken zonder er iets speciaals voor te kopen , dit keer had ik toevallig een huispak in de goede kleur gekocht ,wat kerst fiberfile én natuurlijk de “haaruitrusting van de Sint ( die me eerder bij de kerstengel al zo goed van pas kwam ) en dan bén je gewoon de kerstman…..vrouw . Het is altijd weer leuk om te proberen een “raar” kerstfilmpje te maken !

    Beantwoorden

  14. joke
    Dec 24, 2011 @ 18:27:39

    Je hebt het weer voor elkaar. Een hele gezellige kerstman/vrouw.Ook ik wil jullie fijne dagen en een goed 2012 wensen.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Ik stond dit keer niet met een mond vol tanden maar met een mond vol nylon haren !
    Dankjewel voor de goede wensen ,nieuwjaar wensen schuif ik nog even door naar oud en nieuw ,dat kan nog wel !

    Beantwoorden

  15. J@n.
    Dec 24, 2011 @ 18:26:16

    De kerstman, de cameraman en Riet en Henk wens ik ook een hele fijne kerst!
    Bedankt kerstman voor het mooie filmpje.
    Gr. J@n.

    Rietepietz zegt;

    Graag gedaan natuurlijk en dankjewel voor de kerstwensen .De kerstman is alweer naar het volgende adres , je weet ,druk druk druk 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

