roze wolk……..


Met moeite worstel ik me uit de roze wolk waar we als gouden bruidspaar sinds zaterdag in ronddobberen.
Het werd een warme dag ,inderdaad door het weer, maar meer nog door alles dat kinderen, kleinkinderen en álle gasten toevoegden aan de door ons georganiseerden feestelijkheden.

Zucht …….in  het énige kleine grijze randje aan de roze wolk zien we de Delta vlucht 276 over de oceaan vliegen met aan boord drie van onze gasten ………..

Natúúrlijk krijgen jullie alle verhalen te horen  van de vroege zaterdagmorgen ……..


tot de late zaterdagavond ……..


waar we op een hotelkamer onze feestkleding over een stoel konden  hangen ……..


Maar nu even niet …… ik blijf nog even lekker op m’n roze wolkje ……mede door alle hartverwarmende reacties die ik hier tegenkom en waarvoor ik natuurlijk , mede namens Henk ,iedereen héél hartelijk wil bedanken !

 

19 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Marian
    Mei 23, 2011 @ 22:55:43

    van harte Riet! Jullie staan er prachtig op – herstel, jullie zweven idd van genoegen op deze foto en ik wens jullie nog heel veel gelukkig jaren toe!

    Beantwoorden

  2. Leidse Glibber
    Mei 23, 2011 @ 22:41:23

    Blijf nog maar lekker even op jullie roze wolk zweven.
    Ziet er geweldig uit en ben benieuwd naar je verslagen van deze geweldige dag.

    Beantwoorden

  3. Hartelijke Hulk
    Mei 23, 2011 @ 22:32:30

    Helemaal super Rietz!
    Wat zijn julie moooooooooi !

    Beantwoorden

  4. Leo
    Mei 23, 2011 @ 20:08:45

    Ik val direct ondersteboven van die jurk natuurlijk. Als je iets hebt overdreven wellicht, da toch zeker niet hoe jullie er uitzagen. Prachtig gewoon. Ik hoop dus maar dat je er een statieportret van hebt laten maken. Mooi voor aan de wand in het eigen huis maar ook het Gemeentehuis natuurlijk. Prachtig! En blijf nog maar even zweven hoor, na vijftig jaar mag dat best…

    @ Leo
    Nou ik vind déze foto al een prima statieportret ,niet voor het gemeentehuis want dáár heb ik nog een appeltje mee te schillen i.v.b met ons gouden huwelijk 😉 Tot nu toe heb ik nog niets overdreven maar …… wat niet is kan natuurlijk nog komen in de volgende verhalen !

    Beantwoorden

  5. Tham
    Mei 23, 2011 @ 17:08:03

    Blijf lekker dobeeren samen,, op de wolk.. want dat is zweven en toch leven Riet. Hartstikke mooi dat jullie zoveel jaren samen elkaar hebben verdragen;)) En die slaapkamer,, wauuwwww…. toch niet het licht uitgedaan he?

    @ Tham
    Whahaha , zo’n opmerking kan alléén maar van jou komen !
    Ik ga je natuurlijk niét alle “smerige” details vertellen maar er was ook een gewéldig bubbelbad 😉

    Beantwoorden

  6. tagrijn
    Mei 23, 2011 @ 14:56:22

    Julie hebben goud! Geweldig! Van harte gefeliciteerd! Jullie vormen dan ook een geweldig koppel dat enorm op elkaar is ‘ingespeeld’. Wat en feest.
    Bedankt voor je beterschapswensen die je me zond tijdens mijn blogafwezigheid. Ik ga het maar weer rustig aan proberen.

    @Tagrijn
    Dankjewel voor de felicitaties en ja , we zijn er héél dankbaar voor dat we elkaar nog mogen hebben ,het zag er 10 jaar geleden niet naar uit door ziekte !Logisch dat je dan zuinig op elkaar wordt 😉
    Fijn dat je weer kunt loggen ,goed teken !

    Beantwoorden

  7. suske
    Mei 23, 2011 @ 11:19:54

    Van harte gefeliciteerd zeg !!
    Blijf nog maar gerust een tijdje op die roze wolk en geniet zo lang mogelijk.

    @ Suske
    Het uitzicht is gewéldig vanaf ons roze wolkje vanwaar ik dan ook nog op mijn logje kan zien …….

    Beantwoorden

  8. Albert & Mara fotolog
    Mei 23, 2011 @ 10:17:09

    Nogmaals felicidades en zorg er voor dat je niet van die roze wolk afvalt. Het feest ben je heelhuids doorgekomen.

    @ Albert & Mara
    We nemen de tijd en klimmen héél langzaam naar beneden want ja , óóit zijn de “wittebroodsweken ” toch voorbij natuurlijk 😉

    Beantwoorden

  9. rietje
    Mei 23, 2011 @ 08:15:33

    lieve Riet, dit is zekers ’n roze wolk en dat na 50 jaar! geweldig, geniet nog lekker na, ’t lijkt net of je pas bent getrouwd, wat ’n knusse hotelkamer! fijne liefdesweek, liefs rietje

    @ Rietje
    Ook het hotel gaf “net dat beetje meer” ,we hebben onszelf zó “bijzonder “gevoeld !

    Beantwoorden

  10. Renesmurf
    Mei 23, 2011 @ 00:31:29

    ah, geniet nog maar even lekker na!

    Alles lijkt wel perfect, tot het weer aan toe!

    @ Renesmurf
    Het was zelfs méér dan perfect , maar ja , ooit kom ik vast weer met beide beentjes op de grond 😉

    Beantwoorden

  11. miss marple
    Mei 22, 2011 @ 21:57:41

    Hey Rietepietz, ik ben een beetje laat maar wil jullie toch nog even van harte feliciteren!!!! Wat heerlijk voor je om op die roze wolk te zitten! Geniet er nog maar even lekker van!
    Groetjes, Mar

    @ Miss Marple
    Wij zijn nog hélemaal in de sfeer hoor dus je bent niét te laat ! Dankjewel voor de felicitaties !

    Beantwoorden

  12. Astrid
    Mei 22, 2011 @ 20:48:00

    Wat een prachtig koppel zijn jullie, en wat is je jurk mooi geworden na alle perikelen en kopzorgen hierover.
    Van een voor jou bekend persoon heb ik gehoord dat het een heel geslaagd feest is geweest en ik zie ook uit naar je komende verslagjes.
    Laat de roze wolk nog maar niet uit elkaar spatten en geniet er nog maar heeel lang van want uiteindelijk komt het maar één keer in je leven voor dat je 50jaar met een en dezelfde man bent getrouwd.
    Ik wens jullie er nog heel veel gezonde jaren bij en kijk nog vaak terug naar deze geslaagde dag.
    Liefs Astrid

    @ Astrid
    Ja zeker weten ,het was zó warm en gezellig ondanks dat het erg druk was ! Het prachtige weer was een cadeautje waar we geen invloed op hadden natuurlijk maar wél mooi meegenomen !
    We gaan natuurlijk proberen er nog de nodige jaren aan vast te plakken maar ja , dat is helaas niet alléén aan ons !

    Beantwoorden

  13. AS
    Mei 22, 2011 @ 19:32:50

    Kan me voorstellen dat je het roze wolkje nog niet wil verlaten, morgen begint het gewone leven weer. Wat een hart verwarmende reactie hebben jullie hier op gekregen ik sluit me er helemaal bij aan.
    Fijne avond, Marion. xxxx

    @ Marion
    En het hóudt maar niet op , we krijgen zóveel bedankjes en leuke reacties .Iedereen wil ook na blijven praten zó leuk !
    Ik voel me er soms gewoon verlegen van worden
    Ondertussen is het huis weer aan kant en draait was nummer 2 ….het gewone leven dient zich weer aan !
    Tot morgen XXX

    Beantwoorden

  14. Annemarie
    Mei 22, 2011 @ 19:29:17

    Groot gelijk dat je daar nog even blijft.
    Ik hoop dat het bezoek alsnog op tijd gekomen is..

    @ Annemarie
    Ze zijn volgens internet zelfs iets vroeger opgestegen dan volgens schema en dat is mooi want ook voor hen is het morgen weer een werkdag .Gelukkig lopen ze vanavond alweer 6 uur achter op ons tijdschema

    Beantwoorden

  15. joke
    Mei 22, 2011 @ 19:11:59

    Wat een mooi paar , je ziet er sjiek en vrouwelijk uit. Het lange zoeken is de moeite waard geweest. Nog lekker lang na genieten.
    Groetjes.

    @ Joke
    Dankjewel Joke ,de jurk is een verhaal apart maar dat horen jullie nog .Zeker is wel dat het uiteindelijk een succes was en hóe!

    Beantwoorden

  16. vlinder
    Mei 22, 2011 @ 19:08:04

    Wat heerlijk dat jullie dit met elkaar mochten beleven en wauw! wat zien jullie er schitterend uit zeg! een plaatje!
    Een héél mooie jurk draag je Rietz!
    Nu nog even heerlijk na genieten he.
    liefs van mij;)

    @ Vlinder
    Daar zijn we ook heel dankbaar voor , het had 10 jaar geleden zómaar anders kunnen lopen dus dat hebben we óók een beetje gevierd .
    Als Jeroen en jij )ooit) gaan trouwen mag je de jurk lenen , moet je wél even dooreten 😉

    Beantwoorden

  17. Jeroen
    Mei 22, 2011 @ 18:57:46

    Wat je gelijk hebt Rietz; nog even vasthouden dat geluk. Tis ook niet niks he. Prachtige foto van het bruidspaar. Ik hoop dat je onze ecard gekregen hebt.

    @ Jeroen
    Het was vermoeiend maar heel warm en lief allemaal maar ja , toch ook weer afkicken als het huis dan weer leeg is .
    Voor zover ik nu weet zat er geen @card bij van jullie maar ik weet ook zó dat jullie aan ons gedacht hebben .
    Ik ben zelf nauwelijks aan de laptop geweest ,dat was vaak het terrein van Sebastian ,misschien heeft hij onbewust op verkeerde knpjes gedrukt !

    Beantwoorden

  18. J@n.
    Mei 22, 2011 @ 18:33:25

    Mooie foto’s Riet en de rest wachten we dus nog even af. Geniet nog maar lekker na.
    Gr. J@n.

    @J@n
    We zijn ook best moe geworden van deze week waarin ons kleine huisje overvol was maar het wás de moeite waard !
    Mede namens Henk ook heel veel dank voor jullie @ card , we ijn zó verwend !

    Beantwoorden

  19. Gisella
    Mei 22, 2011 @ 18:00:38

    En blijf nog maar even lekker op die rose wolk zitten. Jammer dat de drie alweer terug moesten..We horen later het verhaal.

    Wat zien julie er prachtig uit. Een heel mooi stel en dat al 50 jaar :-)En u jurk die is werkelijk prachtig geworden.

    @ Gisella
    Je kent het gevoel misschien wel , na een mooi feest wil je alléén maar napraten ……. vrijwel geen glas alcohol gedronken en tóch een beetje “katerig” ,maar zeker weten dat de verhalen zullen komen hoor !
    PS. Tja als we in vol ornaat zijn ga je spontaan U zeggen hé 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

