FF snel

Ja natúúrlijk hang ik (te) vaak  met m’n hoofd boven de puzzel en kom ik daardoor iets minder aan logjes maken toe …… 1000  eh…. nee 4000 exuses !
Ik vertelde al dat zoon Ruud in de USA de puzzel al twee keer tot over de helft klaar had maar ook twéé keer op moest breken .

Mijn doel is dus de puzzel op een paar honderd stukjes af te hebben als hij hier zo rond 14 mei voor een weekje komt logeren .Kan hij mooi helpen om de laatste stukjes erin te leggen !
We zijn nu 6 weken bezig en ik heb hier  de foto’s maar per linker en rechterhelft gemaakt .

ffsnellinks
Op dat moment lagen er +/- 2700 stukjes op de plank ( je kunt klikken voor een groter beeld,en dan op het plusje in de cursor) en het is reuze verslavend ,temeer omdat het zo’n leuke voorstelling is .
ffsnelrechts
Ik moet nodig weer een nieuwe foto maken want ondertussen hoef ik nog maar ruim 900 stukjes een plekje te geven ! Ik probeer ieder dag minsten 50 stukjes te leggen en op dát schema lig ik nog steeds voor .
Nog 16 dagen te gaan eer we Ruud en Sebastian van Schiphol kunnen afhalen ( schoondochter Andrea arriveert i.v.m. haar werk pas drie dagen later ) en dat betekent dat, als ik op schema blijf, Ruud nog kan helpen met de laatste 100 stukjes …..áls ik me kan beheersen dan hé …..

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Mei 06, 2011 @ 12:52:45

    Geweldig gedaan Rietepietz. 🙂
    En ik hoop voor Ruud dat je je kunt beheersen. 😉

    @ Truus
    Het gaat zó hard nu we niet zo’n grote berg stukjes meer hebben . Nog maar een kleine 200 stukjes en daar draai ik m’n hand niet voor om 😉

    Beantwoorden

  2. rietje
    Apr 30, 2011 @ 08:43:35

    hai riet, wat ben je al ver joh! die komt wel klaar voordat je zoon er is hoor, dat zie ik nu al! heel knus weekend, liefs rietje

    @! Rietje
    Ja het ziet er nu naar uit dat we tijdig moeten stoppen om nog iéts over te laten voor zoon Ruud !

    Beantwoorden

  3. Redstar
    Apr 30, 2011 @ 07:33:58

    ik denk dat het een hele leuk e puzzel is ja. ZO kan ik het wel inschatten vanaf hier.
    Leuk dat je wat stukken overlaat voor als je zoon er is.
    Dan kan hij hem toch nog een keer een beetje afmaken 😀

    @ Redstar
    Hóe oud je kinderen ook worden ….je blijft ze graag een plezier doen .De plaat stelt de slag bij Trafalgar voor en is réuze leuk getekend !

    Beantwoorden

  4. Albert & Mara fotolog
    Apr 30, 2011 @ 02:02:32

    Puzzelen laten we graag aan jou over. We hebben er allebei het geduld niet voor. Fijne Koninginnedag toegewenst.

    @ Albert & Mara
    Moet je ook nóóit aan beginnen als je er de lol niet van inziet ,ik ben weer te ongeduldig om films te kijken en zo heeft iedereen wel iets 😉

    Beantwoorden

  5. Albert & Mara fotolog
    Apr 30, 2011 @ 02:02:32

    Puzzelen laten we graag aan jou over. We hebben er allebei het geduld niet voor. Fijne Koninginnedag toegewenst.

    @ Albert & Mara
    Moet je ook nóóit aan beginnen als je er de lol niet van inziet ,ik ben weer te ongeduldig om films te kijken en zo heeft iedereen wel iets 😉

    Beantwoorden

  6. joke
    Apr 29, 2011 @ 22:20:44

    Prachtige prestatie als je hem af krijgt. Een paar stukjes er uit halen mocht je hem toch af hebben is natuurlijk geen optie ( want niet echt ) . Maar ik vertrouw jou wel enige beheersing toe in deze.:-).
    Groetjes.

    @ Joke
    Het gaat vast wel lukken en we stoppen gewoon als we de laatste …pakweg 100 stukjes nog moeten doen want die lol gun ik Ruud graag ;-)het ging inderdaad toch een stuk sneller dan ik dacht !

    Beantwoorden

  7. Leo
    Apr 29, 2011 @ 21:14:21

    Ik zou het na 100 stukjes al hebben opgegeven of aan de valium hebben gemoeten…niets voor mij en ik weet waar ik het over heb, omgeven door van die mede-puzzelaars…

    @ Leo
    Whahahaha ,gelukkig zijn we allemaal anders ,ik kan er úren zoet mee zijn .Maar jij bent natuurlijk meer verzamelaar en daar ben ik dan weer niet goed in !

    Beantwoorden

  8. Jeroen
    Apr 29, 2011 @ 20:43:19

    Nou dat beheersen gaat nog moeilijk worden lijkt me. Heerlijk om de dagen af te tellen en naar ze uit te kijken. Als jij nog even doorpuzzelt, duimen wij wel voor mooi weer rond die tijd.

    @ Jeroen
    Daar ga ik je aan houden Jeroen want ikj wil natuurlijk wél een dagje naar het strand met die kleine;-)

    Beantwoorden

  9. Hartelijke Hulk
    Apr 29, 2011 @ 19:05:59

    Knap werk Rietzie!
    Zelfs eenHulk ziet hier niet door.

    @ de Hulk
    Hulken zijn weer heel goed in ánder dingen natuurlijk !

    Beantwoorden

  10. AS
    Apr 29, 2011 @ 11:13:26

    Ik ben benieuwd of je zolang in kunt houden, het is natuurlijk wel leuk voor hem.
    Het is mooi weer dus ga maar lekker wandelen :-).
    Marion, xxxx

    @ Marion
    Het is nú al moeilijk om eraf te blijven ,nog maar 800 stukjes nu 😉 Vandaag geslaagd voor overhemd en das ,óók weer gebeurd maar natuurlijk ook gewandeld , was héérlijk hé!
    XXX

    Beantwoorden

  11. J@n.
    Apr 29, 2011 @ 11:03:24

    Respect Riet, wat ben je al ver!
    Het zal niet meevallen om die laatste stukjes niet te leggen.
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Nee klopt , m’n vingers jeuken nú al 😉 Het is reuze leuk om eens zo in het groot te werken maar het beheerst behóórlijk ons doen en laten ,moet maar kunnen voor die twee maanden die ik in totaal nodig zal hebben !

    Beantwoorden

  12. Gisella
    Apr 29, 2011 @ 07:42:02

    zo kan zoonlief de puzzel toch afmaken 🙂 als de moeder zich in kan houden hihihi.

    Maar wel een lekker vooruitzicht dat ze de oversteek maken he

    @ Gisella
    Ik denk dat hij het leuk zal vinden om hem zélf af te kunnen maken ,moet ik niet téveel overlaten want er is weinig tijd die week 😉
    Inderdaad , we kunnen bijna niét wachten !

    Beantwoorden

  13. Leidse Glibber
    Apr 29, 2011 @ 00:37:51

    Leuk dat ze weer over komen.
    Hij is wel heel mooi die puzzel, mar zo te zien ook heel moeilijk.
    Off topic, ja was echt onze muziek he aan boord hahahah

    @ L.Glibber
    Ze zijn er maar kort maar het is natuurlijk een feestje dat ze er zijn bij ons 50 jarig huwelijksfeest !
    De puzzel is niet écht moeilijk hoor ,hij is zó goed getekend dat je álles terug kunt vinden op het voorbeeld !

    Beantwoorden

  14. Renesmurf
    Apr 28, 2011 @ 22:44:53

    ja, zoiets lijkt me ook wel heel verslavend, moeilijk om er weer mee te stoppen.
    Dan is zo`n schema reuze handig!

    @ Renesmurf
    Aanvankelijk ben ik “gewoon” van start gegaan maar zodra bleek dat het zóu kunnen voor de geplande datum ben ik dus overgestapt op minimaal 50 stukjes per dag !

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

