fijne paasdagen

Potdorie , staan ineens de paasdagen voor de deur .Het was een vreemde ,woelige week en eerlijk gezegd was me een beetje ontgaan dat het dit weekend al zover is .
Raar natuurlijk want het is een late Paas maar volgens mij zou ik het niet gemist hebben als de paashaas dit jaar een keertje overgelagen had !

Gevalletje teveel aan het hoofd waarschijnlijk maar ja , dan schiet een “raar”paasfilmpje maken er dus als eerste bij in !
Sorry , niet gelukt dit jaar .Tot vandaag geen secónde aan gedacht en nu zitten jullie met de gebakken peren…….. eh eieren !

Natuurlijk wens ik iedereen een fijn Paasweekend en met de huidige weersomstandigheden zal dat bést wel lukken .
Beetje kaal zo hé ………, zal ik dan maar gewoon een 2 jaar oud paasfilmpje zetten ?

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Mei 06, 2011 @ 21:51:28

    Voor mij was dit leuke filmpje nieuw Rietepietz. 😉
    De strekking was me in ieder geval duidelijk. Je probeerde een ei te versieren met een zeer onwillig ‘handig’ paasei-ding. 🙂

    @ Truus
    Ja precies al was het niet helemaal per ongeluk dat er een ongekookt ei tussen zat 😉 het heeft inderdaad geen vertaling nodig want de beelden spreken voor zich denk ik !

    Beantwoorden

  2. Hartelijke Hulk
    Apr 25, 2011 @ 19:12:38

    Gloeiende, gloeiende, ik schrik ervan!

    @ de Hulk
    Ja dat kan behoorlijk aankomen als je “paasbeeld” overhoop gegooid wordt 😉

    Beantwoorden

  3. vlinder
    Apr 25, 2011 @ 13:56:16

    Schitterend filmpje en er weer nét zo om gelachen als vorige keer..OEPS! hahaha
    Maarre Rietz…niet op eieren gaan lopen en op tijd rust inlassen hoor!
    Fijne paasdag met liefs van mij..;)

    @ Vlinder
    Het was wel één van de betere gekke filmpjes geloof ik 😉
    We hebben heel rustige Paasdagen gehad ,bewust want er komt nog een héél woelige periode aan in de maand mei !

    Beantwoorden

  4. Jeroen
    Apr 25, 2011 @ 12:18:21

    Geeft allemaal niks hoor Rietz. we hebben er net zo hard om gelachen als de eerste keer. Het blijft toch super! Vrolijk Pasen!

    @ Jeroen
    Het Paasverhaal is tenslotte óók al eeuwenlang hetzelfde 😉

    Beantwoorden

  5. Redstar
    Apr 25, 2011 @ 07:20:34

    Hahahahaha Geweldig weer 😀
    Nu heb ik niets met Pasen. Doe er niets aan. En zou het geheel niet missen als het werd overgeslagen/afgeschaft. Maar iedereen die er wel in gelooft dat er ooit iemand opstond uit de dood mag dat best vieren 😀

    @ Redstar
    De echte Paasgedachte is voor mij ook niet bij elkaar te rijmen maar twee gezellige vrije dagen zijn natuurlijk altijd welkom ( zei ze heel hypocriet ) hoewel ik het paasverhaal vroeger tot vervelends toe heb aan moeten horen zegt het me totaal niets .

    Beantwoorden

  6. Terrebel
    Apr 25, 2011 @ 00:48:16

    Wat een pracht van een traditie, zo’n paasfilmpje! Hoop voor je dat je weer van een beetje rust kan genieten. Vooral in het hoofd dan. Hoe dan ook: fijne dromen!

    @ Terrebel
    Pasen en de Kerst beginnen inderdaad een traditie te worden wat filmpjes betreft ….zucht ,het wordt natuurlijk steeds lastiger het vorige filmpje te overtreffen .
    We hebben er een héél rustige pasen van gemaakt , waren we wél aan toe 😉

    Beantwoorden

  7. Elmar
    Apr 24, 2011 @ 14:32:22

    Het filmpje blijft de moeite waard hoor Rietz!
    Wij hebben vanmorgen heerlijk het paasontbijt buiten genoten, niet te geloven toch?!
    groetjes en nog fijne paasdagen!
    Elmar

    @ Elmar
    Dat is geniéten he , ik zou er zómaar aan kunnen wennen .
    We genieten ook vooral thuis in de tuin want met deze dagen in de auto stappen laat ik over aan de mensen die het van “het weekend “moeten hebben .

    Beantwoorden

  8. Albert & Mara fotolog
    Apr 24, 2011 @ 02:13:11

    Dit filmpje van jou is gewoon tijdloos. Heb het gedownload om volgend jaar met Pasen aan onze kleinzoon te vertonen. Dit jaar is ie een paar dagen weg met z’n ouders.
    Wij wensen jou ook fijne paasdagen
    Saludos de Albert y Mara

    @ Albert & Mara
    Het is natuurlijk ook een héél leerzaam filmpje ….eh…vooral om te leren hoe je de eieren niét moet verven;-)

    Beantwoorden

  9. Albert & Mara fotolog
    Apr 24, 2011 @ 02:13:11

    Dit filmpje van jou is gewoon tijdloos. Heb het gedownload om volgend jaar met Pasen aan onze kleinzoon te vertonen. Dit jaar is ie een paar dagen weg met z’n ouders.
    Wij wensen jou ook fijne paasdagen
    Saludos de Albert y Mara

    @ Albert & Mara
    Het is natuurlijk ook een héél leerzaam filmpje ….eh…vooral om te leren hoe je de eieren niét moet verven;-)

    Beantwoorden

  10. Renesmurf
    Apr 24, 2011 @ 00:24:38

    Ja, dat pasen sla ik sowieso altijd over, raar gedoe.
    Maar een dagje extra vrij is altijd wel lekker, alleen de reden vind ik verkeerd.

    @ Renesmurf
    Ach een vrije dag is altijd wel feestelijk ,maar inderdaad ook bij ons is pasen géén christelijk feest meer zoals we het vroeger geleerd hebben .

    Beantwoorden

  11. Leo
    Apr 23, 2011 @ 21:41:15

    Oude Paaskoek?? Dat kan toch niet….maar desalniettemin ook voor jullie een heerlijke Passen toegewenst…..

    @ Leo
    Dat gaat met dit héérlijke weer zeker wel lukken Leo 😉

    Beantwoorden

  12. joke
    Apr 23, 2011 @ 20:50:11

    Een leuke film kun je best 2 keer kijken.Fijne Pasen Rietz.

    @ Joke
    Ja moet kunnen he , er zijn nogal wat oude loggers gestopt en het filmpje is dus voor sommige nieuw 😉

    Beantwoorden

  13. Lind@
    Apr 23, 2011 @ 20:44:06

    Ik zie ‘m voor het eerst “oeh”.Ik heb veel aan je tips gehad en denk dat ik de eieren dit jaar maar ga bakken.
    Maak er fijne dagen van ennuh…koninginnedag komt eerder dan je denkt.

    @ Lind@
    Kan kloppen , er zijn de laatste 2 jaar natuurlijk wel nieuwe lezers bijgekomen en het oude filmpje was een remix mét bloopers maar dat is verwijderd omdat photobucket de remix mogelijkheid heeft afgeschaft ,heel jammer !
    Maar leuk dat het voor jou nieuw is 😉

    Beantwoorden

  14. rietje
    Apr 23, 2011 @ 11:39:32

    hai Riet, geweldig dit filmpje……hihi….wat ’n geklungel……ik wens je hele fijne paasdagen toe met veel mooie momenten………liefs rietje

    @ Rietje
    Dat gaat zeker lukken ,dankjewel .Voor jou hetzelfde natuurlijk !

    Beantwoorden

  15. Hanny
    Apr 22, 2011 @ 23:58:18

    Het blijft een geestig filmpje Riet. Hopelijk heb je dit jaar de eieren gekookt!
    Heel fijne paasdagen!

    @ Hanny
    Ik ga erzéker aan denken om ze éérst te koken al moet ik eerlijk bekennen dat ik het destijds “perongelukexpres” vergeten was 😉

    Beantwoorden

  16. AS
    Apr 22, 2011 @ 20:17:17

    Ik heb me, net als twee jaar geleden, een kriek gelachen,iedere keer als jij van die kreetjes gaf als het niet lukte.
    Heel fijne paasdagen, Marion. xxxx

    @ Marion
    ik moest er zélf ook weer om lachen ,had het een tijd niet gezien dus het was bijna nieuw voor me !
    Gelukkig hoef ik dit jaar niet te verven 😉
    eet smakelijk morgen bij het strandpaviljoen !
    XXX

    Beantwoorden

  17. J@n.
    Apr 22, 2011 @ 18:35:32

    Je bent een prachtige bunny Riet en dat was je twee jaar geleden ook al, maar dit werk kan je toch beter aan de echte paashaas overlaten en niet aan een beunhaas;-))
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Om je de waarheid te vertellen heb ik het dit jaar inderdaad aan een ander overgelaten 😉 Ik ben niet zo héél erg handig met de kwast .Omdat photobucket geen remixen meer toelaat is het filmpje op het log van 2 jaar geleden dus niet meer zichtbaar ,vond ik jammer ,vandaar de herplaatsing !

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

