onmisbaar !

Wij zijn weer even “onmisbaar ” !
Klinkt wel hé , maar als ik daar in een rustig moment even over filosofeer kom ik tot de volgende bewering ;

Onmisbaar zijn betekend niet meer dan “dat men niemand kan vinden die voor hetzelfde geld, of minder, het werk nét zo goed doet”!

Ik laat jullie even in de herfstachtige tuin achter terwijl wij met plezier weer een paar dagen onmisbaar zijn en dus toch niet aan de tuin toekomen !
Blijf je wél op het paadje ?
herfsttuin

21 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Nov 12, 2010 @ 22:26:29

    Een fraai tuintje Rietepietz. Zal ondertussen wel een stukkie kaler zijn geworden. 🙂

    @ Truus
    Ja dat klopt al hebben we best veel struiken die bladhoudend zijn .Maar dat mooie rood is nu inderdaad weg !

    Beantwoorden

  2. Liesbeth
    Okt 30, 2010 @ 12:48:03

    Prachtige tuin hebben jullie! Daar wil ik wel even blijven wachten..maar jullie zijn alweer terug, ik loop achter..

    @ Liesbeth
    Ja mooi hé! Die rode acer is ondertussen nóg roder maar het lukt me gewoon niet om hem zó op de foto te krijgen dat je ook écht ziet hoe bijzonder hij nu is .

    Beantwoorden

  3. inge
    Okt 28, 2010 @ 08:51:16

    Goeiemorgen haha, lees net je reactie bij Morgain…….beetje tegenstijdig he?
    Jullie zijn zo trots op je tuin maar toch ga je alles er uit halen:) 🙂 Zonde hoor ik vind deze combinatie van planten,struiken,boompjes ook geweldig mooi, dus laat het lekker staan joh, niks er uit halen hoor 🙂
    xxinge

    @ Inge
    Whahaha , gaan we “het bijdehandje “uithangen !
    Maar je hébt gelijk het is een behoorlijk dubbelzinnige zin !
    Néé dus , we gaan er niéts uit halen maar “benutten de mogelijkheden ” tot het uiterste …..beter hé?
    XXX

    Beantwoorden

  4. Morgaine
    Okt 27, 2010 @ 19:42:59

    PRACHTIG, gewoon prachtige foto en tuin 😀

    XXX

    @ Morgaine
    Ja spétterend hé !
    We zijn ook apetrots op onze bescheiden tuin en proberen er álles uit te halen dat er in zit !

    Beantwoorden

  5. Maurice
    Okt 27, 2010 @ 13:01:19

    riet, een prachtige herfstfoto, ik heb niks met de winter/herfst, maar van deze foto kan ik erg genieten!

    @ Maurice
    Hij sprong er ook echt uit in de serie die ik gemaakt heb , stralend hé!

    Beantwoorden

  6. rietje
    Okt 27, 2010 @ 09:09:53

    hai riet, wat ’n heerlijke herfsttuin, genieten! ben benieuwd waar jullie waren……liefs rietje

    @ Rietje
    Wij waren gewoon keihard aan het werk en dat gaat nog een paar dagen door ! Best gezellig ,het is toch geen best weer 😉

    Beantwoorden

  7. Redstar
    Okt 27, 2010 @ 07:25:30

    Iedereen is onmisbaar. Met de gedachte onmisbaar te zijn, plaats je jezelf veel hoger en belangrijker als een ander. Maar, iedereen is vervangbaar, en alles draait door als de ‘onmisbare’ er niet is 😀
    Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.

    @ Redstar
    Ja iedereen zál door iemand gemist worden maar is inderdaad te vervangen en als dat onvrijwillig gebeurd is er meestal geld in het spel !

    Beantwoorden

  8. tagrijn
    Okt 26, 2010 @ 23:05:11

    Ik ben blij dat die vrolijke foto eronder staat, want het is maar een trieste constatering, wat voor jou dan ook de diepere betekenis mag/moet zijn.

    @ Tagrijn
    Nee hoor ,maak je geen zorgen Tagrijn , ons werk werk wordt zéér gewaardeerd .Maar ik mag graag eens over oorzaak en gevolg peinzen want maar ál te vaak worden “onmisbare mensen ” met een doorzichtige smoes vervangen door goedkopere krachten .Vooral als ze wat ouder zijn ! Ik ben sowieso een heel nuchter mens en bedenk dan zo’n “gezegde”!

    Beantwoorden

  9. Aukje
    Okt 26, 2010 @ 19:20:42

    Wat lijkt je tuintje daar heerlijk groot!!!

    @ Aukje
    We zijn er ook echt trots op , al is het maar rond de 40 vierkante meter …het is wél een tuin !

    Beantwoorden

  10. Min
    Okt 26, 2010 @ 17:05:31

    Heb ik mooi de gelegenheid om hier van het pad af te gaan en mijn leesachterstand in te halen.

    @ Min
    wat zég ik nou ….. niét van het pad gaan #*#+#*
    maar oke , ff bij lezen mag natuurlijk 😉

    Beantwoorden

  11. Elmar
    Okt 26, 2010 @ 15:00:44

    Mooie tuin hebben jullie Rietz, jammer dat jullie te onmisbaar zijn om er van te kunnen genieten! 😉
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar
    Het is maar een kleine tuin maar wel écht een groene tuin eh…. nu dus een groen/geel/oranje/bruine tuin 😉

    Beantwoorden

  12. Jeroen
    Okt 26, 2010 @ 09:17:13

    Nou dan zal ik je maar niet te lang van je werk houden. Prachtig he die herfstkleuren.

    @ Jeroen
    Whahaha , dat is adrem zeg ! Maar ik ben s-ávonds blij dat ik zit en dan klimt m’n lappie vanzélf op m’n schoot !

    Beantwoorden

  13. marion
    Okt 26, 2010 @ 09:15:50

    Leuke foto van de tuin.
    Veel plezier met vouwen, plakken en wat er nog meer bij komt kijken. Groetjes, Marion. xxxx

    @ Marion
    De foto is goed gelukt hé , jammer dat het al weer zo vroeg donker is want we zien er niet veel van als we zoveel weg zijn .Het plezier lukt zeker wel al is het wél weer een hele kluif wat ze bedacht hebben voor ons 😉
    tot morgenmiddag ,helaas niet heel vroeg !
    XXX

    Beantwoorden

  14. Gisella
    Okt 26, 2010 @ 06:45:38

    Ik blijf op het pad,maar wel een hele mooie foto zeg.

    Wees onmisbaar in de drukkerij en tot over een paar dagen.

    @ Gisella
    Goed zo ,het is wél heel een smal paadje en er ligt nog wablad ondertussen ,oppassen dus dat je niet uit glijdt 😉

    Beantwoorden

  15. lind@
    Okt 26, 2010 @ 00:11:40

    Mooie tuin hoor, kan ik naar binnen als het gaat regenen of zijn jullie niet thuis ???
    Ik geniet nog even van de herfstkleuren.
    Lind@

    @ Lind@
    Nee helaas we zijn niét thuis maar volgens mij blijft het droog hoor !

    Beantwoorden

  16. Renesmurf
    Okt 25, 2010 @ 23:45:47

    Niemand is onmibaar, en iedereen zal gemist worden. Of zo.
    Geniet er lekker van, het is je van harte gegund!

    @ Renesmurf
    Ja zo is het maar net !

    Beantwoorden

  17. Annemarie
    Okt 25, 2010 @ 22:44:57

    Ja zo kan ik nog even genieten van de herfst. Want hier is het alles behalve herfst!

    @ Annemarie
    Maar dan geniet jij wel weer van iets anders denk ik 😉

    Beantwoorden

  18. J@n.
    Okt 25, 2010 @ 22:34:59

    Dus als ik het goed begrijp drukken julie hem weer een poos……
    Veel plezier! Want voor het geld zal het toch niet meer hoeven.
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Nee klopt , we kunnen ons prima redden zónder die extra inkomsten al zijn we niet écht rijk .
    Maar dit is 3x leuk
    Voor het bedrijf want waar vind je gemotiveerde mensen voor eentonig en mager betaald werk
    voor ons omdat we het leuk vinden daar rond te klungelen
    én voor onze omgeving want de extra’s komen altijd goed van pas om af en toe wat mensen te kunnen verwennen .

    Beantwoorden

  19. Hanny
    Okt 25, 2010 @ 22:24:39

    He, waarom moet dat nu. Ik was juist van plan van het rechte pad af te wijken. 😉
    Veel plezier met dat waarvoor je onmisbaar bent.

    @ Hanny
    Ja dat dácht ik al , daarom heb ik het er maar even bijgezet .
    Nou is het wél zo dat ons pad niét recht is dus dat helpt misschien ?

    Beantwoorden

  20. Leidse Glibber
    Okt 25, 2010 @ 22:11:47

    Toch leuk dat jullie nog regelmatig bij blijven springen.
    Zowel voor jullie als de drukkerij.

    @ L.Glibber
    Die geraniums zien groeien kan altijd nog toch?

    Beantwoorden

  21. joke
    Okt 25, 2010 @ 20:58:17

    Een paradijsje voor de vogeltjes, dan heb je in de winter ook veel te zien in je tuin.
    Groetjes.

    @ Joke
    Ja dat klopt ,er vliegt van álles af en aan !
    Altijd leuk om zien !

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

