krap in de tijd

 photo strafwerk-1_zpsef52ea55.png

20 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jeroen
    sep 11, 2010 @ 10:53:29

    Flutlogje??? Zeker niet. Bovendien zit ook ik momenteel krap in de tijd. En stelt dit logje me nog mooi in staat toch nog even snel te reageren. Fijn weekend Rietepietz!

    @ Jeroen
    Ja is soms bést lekker zo’n kort logje en niet alléén voor mij natuurlijk .Ik vraag vaak bést veel tijd met al mijn leeswerk . Eerst volgende logje ,dus na Sorry, wordt óók wat minder leeswerk ,gewoon ff foto’s kijken en aan elkaar breien 😉

    Beantwoorden

  2. maurice
    sep 10, 2010 @ 21:58:44

    niks moet, ik schrijf ook zeer onregelmatig, maar wat doet dat rood zeer aan de ogen!!!!!!!!!

    @ Maurice
    Ja wat een vréselijke kleur hé en toch is mooi rood niét lelijk !

    Beantwoorden

  3. marion
    sep 08, 2010 @ 20:50:08

    Je bent te streng voor jezelf. IK was niet zo braaf hoor, menig keer honderd regels moeten schrijven. waar over weet ik niet meer.
    was weer gezellig vanmiddag.
    Groetjes, Marion. xxxxxx

    @ Marion
    Ach je ként me toch ,natuurlijk had ik nooit strafregels al was dat meestal eerder omdat ik overgehoorzaam was !
    Maar gelukkig was ik nu niet écht streng voor mezelf hoor ,het was gewoon een ingeving om een snel logje te maken …heb ik wel eens die invallen 😉
    Hoewel ik gráág nog een potje met je scrabble hoop ik toch op beter weer voor volgende week !
    Nemen we het spel gewoon mee naar een park of zo 😉
    truste voor straks !

    Beantwoorden

  4. Thamara
    sep 08, 2010 @ 20:16:16

    Leuke lieve Rietz,, hoe kan dat nou dat juist jij strafregels moest schrijven? Wel met rood, dat is dan toch weer bijzonder. Dat mochten wij vroeger alleen als we heeeeeeel goed ons best hadden gedaan. En dat heb jij!

    @ Thamara
    Het “moest” van mezelf , ik kan zó streng zijn ! maar tege lijk natuurlijk wél stiekem meteen de rode inkt gepikt ,weer een jeugdtrauma opgelost 😉

    Beantwoorden

  5. rietje
    sep 08, 2010 @ 18:22:58

    hai Riet, meid doe rustig aan…..sommigen schrijven maar één logje per week of 14 dagen……voel bij jezelf wanneer je weer wat wilt vertellen……’t is sowieso rustig in weblogland…….liefs rietje

    @ Rietje
    Ja gelukkig hóeft er niets maar ik heb er zo’n lol in ,zélfs als ik krap in de tijd zit 😉

    Beantwoorden

  6. De Hulk
    sep 08, 2010 @ 15:16:55

    Had je nu alweer strafwerk?

    @ Hulk
    Ja dat héb je met oudjes die niet willen deugen 😉

    Beantwoorden

  7. lind@
    sep 07, 2010 @ 23:59:23

    Ik ben benieuwd waarover die zal gaan. Ik ken wel het probleem, wel willen maar drie avonden en de andere week vijf avonden werken.
    Groetjes, Lind@
    P.s, Heerlijk hè , die action.

    @ Lind@
    Nou het volgende logje zou wel eens kunnen gaan over de chaotische manier waarop ik soms een keus maak over het onderwerp 😉

    Beantwoorden

  8. Renesmurf
    sep 07, 2010 @ 23:54:22

    haha, niks moet alles mag, maar creatief is het wel!

    @ Renesmurf
    Ik ben héél vindingrijk als ik weinig tijd heb !,

    Beantwoorden

  9. Pia
    sep 07, 2010 @ 22:54:07

    Heb jij dat geschreven ? Ik dacht dat het van mij afkomstig was 🙂

    @ Pia
    Whahahaha , deze letterjes komen uit mijn zéér geliefde wonderbox 😉

    Beantwoorden

  10. Leidse Glibber
    sep 07, 2010 @ 22:52:52

    Toch nog een lange log geworden hahahah

    Beantwoorden

  11. Redstar
    sep 07, 2010 @ 21:24:56

    Lol, Ik vind dit wel humor Riet 😀 Leuk gedaan 😀

    @ Redstar
    Opwelling van het moment om even een héél snel logje te maken waar de tijd ontbrak om te maken wat ik eigenlijk wilde 😉

    Beantwoorden

  12. tagrijn
    sep 07, 2010 @ 20:28:18

    Ja hoor, zo kan ik het ook! Op school bedachten we ook allerlei manieren om strafregels te kopiëren. Ik heb het wel eens met een carbonnetje geprobeerd, maar viel door de mand. Het beste ging het nog met vier potloden aanelkaar met een elastiekje.
    Maar behaqlve internetproblemen heb ik ook weg weinig inspiratie en merk dat op veel plekken in blogwereld. Kunnen we gewoon niet met z’n allen afspreken drie weken tegelijk allemaal te pauzeren? (Misschien is dat op de en of andere manier ook wel goed voor het milieu. Hoe weet ik niet, maar zou een reden kunnen zijn om het te doen)

    @ Tagrijn
    Ik ben géén ervaringsdeskundige want ik kreef nooit strafwerk , té braaf kind !

    Ik vond weblog de laatste dagen ook vreselijk traag maar dat zóu natuurlijk ook aan de provider kunnen liggen .

    Inspiratie gebrek was dit logje niet ,maar tijdgebrek een onverwachte “werkoproep”mét een onverwacht skipegesprek maakte dat ik niet aan “een echt” log toekwam .Drie wéken niet loggen ……. ben je nou helemáál #*#*

    Beantwoorden

  13. Aukje
    sep 07, 2010 @ 12:21:04

    Oh ja, ik moet ook weer nodig een echt logje schrijven, die laatste was niets natuurlijk 🙂

    @ Aukje
    Nou die vond ik anders best leuk gevonden ,je had dus óók al de lei ontdekt 😉

    Beantwoorden

  14. Leo
    sep 07, 2010 @ 11:41:24

    Dat handschrift valt nog best mee ook…niks mis mee…

    @ Leo
    Ja áls het mijn eigen handschrift was ….. ik zou daar héél blij mee zijn .Maar ff een mooi fond opduiken is natuurlijk fluitje van een cent 😉

    Beantwoorden

  15. Morgaine
    sep 07, 2010 @ 07:36:10

    hahaha je MOET niets…

    Ja MAG riet 😛

    XXX

    @ Morgaine
    Ja dat is waar , maar wat ik wilde doen vroeg meer tijd dan ik door allerlei onverwachte zaken op dat moment had .En dán moet je gewoon willen en kunnen zo goed mogelijk door elkaar vlechten !

    Beantwoorden

  16. Min
    sep 07, 2010 @ 07:20:50

    Als het moet dan gaat het teveel op werken lijken en voor mij is het een hobby. Ik plaats maar gelijk een nieuw log 😉

    @ Min
    Ja dát klopt maar gelukkig voelt het voor mij niet als moeten ,ik wil gewoon té graag en té veel ! Maar soms worden al mijn plannetjes in de war gegooid ;-(

    Beantwoorden

  17. Hanny
    sep 07, 2010 @ 00:39:09

    Lekker makkelijk tegenwoordig. Je selecteert, kopieert en plakt. Vroeger schreef je je lens.
    Geweldig leuke log!

    @ Hanny
    Ik zag in de reatie van Aukje iets over die mooie schrijfletter letters , dus toen er wat onverwachte drukke zich aandiende was het nieuwe log zo snel gemaakt 😉
    Ik heb ik het echt trouwens nooit strafregels hoeven schrijven ,ik was gewoon een braaf kind !

    Beantwoorden

  18. Annemarie
    sep 06, 2010 @ 23:58:18

    En daarom heb ik voorlopig even een blogpauze ingelast. 😉 Ik heb het te druk…

    @ Annemarie
    Ja sóms komen we daar niet omheen ,zouden we nou niet aan een paar uurtjes éxtra bij die 24 per dag kunnen komen ?

    Beantwoorden

  19. joke
    sep 06, 2010 @ 23:41:31

    Ik ook
    Ik ook
    Ik ook
    Ik ook
    Ik ook
    Ik ook, gelukkig ben ik in goed gezelschap 🙂
    Groetjes.

    @ Joke
    Ach ,gelukkig mogen we het doen zoals we prettig vinden .Het is hier ( wat erken betreft) nou eenmaal vaak “hollen of stilstaan ” maar dat heeft ook z’n charme !

    Beantwoorden

  20. J@n.
    sep 06, 2010 @ 23:27:10

    Daar heb jij niet echt problemen mee Riet, dat blijkt hier wel. Uit niets weet jij nog iets te maken.
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Het was indedaad géén gebrek aan onderwerpen ,goe gezien ! Maar wat onverwachte zaken waardoor ineens de tijd onbreekt om “er even voor te gaan zitten ” .Een goed onderwerp afraffelen vind ik jammer dus dán lieve een “snel geintje “,ik zat tóch nog in de schoolsfeer 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.