al zóveel?

Zo héél af en toe heb ik een dappere bui en ga ik in het beheer zitten snuffelen .
Néé , niet bang zijn dat ik de hele site op z’n kop ga zetten ( of vind je het  nou juist jammer dat ik de bezem er niet eens een keer doorheen haal ) ,  ik moet nog wat linkjes veranderen  en was dus aan het snuffelen of ik alles nog kan vinden .

En dán kom ik ergens dit tegen …..
Totaal aantal berichten    661
Totaal aantal reacties   13666   álsjemenou !!!!!

Dan ben ik dusdanig onder de indruk dat ik het linken alweer vergeten ben ( iédere reden is goed genoeg om niet in het beheer te hoeven knoeien ) want ik vind het nogal wat !
Al ruim dertienduizend keer heeft er iemand de moeite genomen om een reactie te schrijven bij één van mijn logjes .
Toegegeven je komt bij Rietepietz natuurlijk  eh… geen zwaar literaire hoogstandjes tegen maar welke schrijver krijgt er nou ,in ruim viereneenhalf jaar,  13666 briefjes van lezers thuis gestuurd ?
Dan moet je toch wel minstens wereldberoemd in Nederland zijn  en niet te zuinig met schuttingwoorden  om het verhaal wat op te fleuren .

Ik ben dus héél blij met jullie en vind dat er van mijn kant wel eens een gebaar gemaakt mag worden .
Eh…. laat me denken ,zal ik een prijs uitreiken aan de schrijver (ster) van de 15000 ste reactie ? Die  kan hier met een maand of zes gescheven worden , schat ik zo in !
Nu de prijs nog , je moet er natuurlijk wél iets mee kunnen vind ik …….eh……o já ..,  de winnaar krijgt ….tadatada…… een….

luxe-vakantie-bungalowpark-brochure-aanvraagkaart !

20 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Truus
    Aug 25, 2010 @ 22:42:37

    Ahhhhh, wat jammer nou, nog geen 15.000… 🙂

    @ Truus
    Nou jij helpt behoorlijk mee natuurlijk , je bent met een leuke inhaalaktie bezig .Gezellig dat je overal óók nog een reactie bij zet !

    Beantwoorden

  2. Maurice
    Aug 09, 2010 @ 15:20:06

    er lezen er hier zoveel, denk ik, vanwege de aafwisseling van serieus en humor. je weet eeigenlijk nooit waar t hier over gaat. houwen zo!

    @ Maurice
    Meestal gewoon “nergens over “hoewel er op de achtergrond soms iets van een serieuze boodschap te vinden is ,maar wie dat wil kan daar rustig overheen lezen 😉

    Beantwoorden

  3. Leo
    Aug 06, 2010 @ 17:02:02

    Jouw manier van schrijven, humor en afwisseling verpakt in een logje, zorgen voor de nodige volgers en reageerders. Heel logisch. En die sigaar uit eigen doos is daar wel weer een fraai voorbeeld van. Een aanvraagkaart…Mag ik hopen dat er wel een strik om zit dan???

    @ Leo
    Ja maar natúúrlijk mag je hopen Leo ,hoop doet leven . whahahahaha !
    Maar ook bedankt voor het leuke compliment ,dat is al bijna een prijs waard zou ik zeggen 😉

    Beantwoorden

  4. Mama Muis
    Aug 05, 2010 @ 21:23:03

    nou, nou, nou, kan het erag? even overwoog ik de 13honderdnogwat reacties nu neer te pennen, maar als het zo moet….

    @ mama Muis
    Ja hoor eens ….voor luxe vakanties moet je bij onze voetballers zijn hoor ,neem eens contact op met ene Jolante 😉

    Beantwoorden

  5. tagrijn
    Aug 04, 2010 @ 13:37:19

    13682: Leuk toch al die post. Als je bedenkt dat het echte brieven zouden zijn zou de post toch maar mooi een kleine 6000 euro eraan hebben verdiend…
    Maar ik zal mijn best doen. Die kaart wil wel winnen.

    @ Tagrijn
    Whahaha , ja dat is weer echt iets voor jou om daar aan te denken maar het is waar natuurlijk .

    Ik dácht wel dat het een heel begeerlijke prijs is die ik in het vooruitzicht stel 😉

    Beantwoorden

  6. Gisella
    Aug 04, 2010 @ 12:46:56

    Je schrijft ook zo leuk en ja dan kan een reactie ook niet uitblijven hihihi. Op naar de 1500:-)

    @ Gisela
    Nou er zijn ook wel wat “stille genieters ” ,die schrijven héél af en toe eens een reactie .Veel loggers doen daar wat moeilijk over ,noemen dat lurkers , maar als je nou niet “ff makkelijk” uit de losse pols kan schrijven wat je zou willen zeggen snap ik bést dat je dat alleen maar bij uitzondering doet .Het is natuurlijk wél hartstikke toppie dat zoveel mensen het wél doen !

    Beantwoorden

  7. Lind@
    Aug 04, 2010 @ 00:07:18

    Ik vind het een mooi aantal…in die jaren dat ik log hebben heel wat mensen afgehaakt. Ook nu zijn de meeste mensen die ik als link heb, niet meer actief of spoorloos zoals ik al eerder naar je schreef. Toch laat ik ze staan om ze zo nu en dan aan te klikken en te kijken of er weer wat is gemeld.
    Ik heb dus maar besloten om nog wel door te gaan en het meer voor mijzelf doe, soort dagboek om ook nog eens door te bladeren.
    Groetjes, Lind@

    @ Lind@
    Als ik naar de eerste reageerders kijk zijn er niét zo heel veel meer vanaf het begin maar dat hoort ook een beetje bij het loggen .Ik log inderdaad in hoofdzaak “voor mezelf” maar ondertussen hebben die reacties toch een héél grote toegevoegde waarde en komt er hier toch een vrij hechte groep lezers regelmatig langs ,ik geniet daar van .
    Ik gooi ook niet snel “verlopen linken ” weg behalve als ze dus echt op zwart gaan of erom vragen .
    Ik merk altijd wel dat in de vakantietijd ,als er weinig gelogd wordt , er weer wat ándere loggers komen buurten waarvan sommige dan weer trouwe bezoekers worden ,met of zonder reageren 😉

    Beantwoorden

  8. Pia
    Aug 03, 2010 @ 22:37:27

    Waaaaaaah nou ik blijf reageren natuurlijk voor die bestelkaart 🙂 Kijk je maakt me altijd weer vrolijk ook al vervloek ik momenteel die hele weblogtoestand/providers. Dus vanaf dat ik weer aan de slag kan alles onder eigen beheer. Kan ik dan niet loggen is het in ieder geval mijn eigen stomme schuld omdat ik de jaarrekening voor mijn eigen site niet betaald heb hahaha. Maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. Dus Riet haal mijn link maar weer weg (sorry)

    @ Pia
    Ja zié je nou , waarschijnlijk is het dus maar goed dat ik me nog even ingehouden heb met omlinken , Leo is gelukkig weer gewoon terug bij web-log ,die bespaard me dus veel werk 😉 (soms is snel zijn niet handig )
    Kan me vóórstellen dat jij een tikkie op ontploffen staat , en wat jij nu meemaakt is de reden dat ik ook niét meer ga veranderen want meestal krijg je dan gewóón dáár weer ellende .
    Ik dácht wel dat ik met zó ’n mooie prijs de mensen aan me kan binden want het is éigenlijk te gek hé , whahahaha!

    Beantwoorden

  9. Aukje
    Aug 03, 2010 @ 11:09:52

    Dat zijn heel wat berichtjes Riet.
    Maar dat zijn ook jouw antwoorden op die berichtjes???
    Ik lees je graag dus zal ook nog regelmatig berichtjes achterlaten bij je 🙂

    @ Aukje
    Alleen héél in het begin schreef ik de tegenreacties gewoon “als reactie” .maar bij een eerdere “web-log verbetering ” leerde ik al gauw hoe ik ze in de reactie kan plaatsen zodat ze niét meetellen als reactie .
    je bent altijd welkom hoor , ik lees graag en de interactie met reacties is natuurlijk onwijs leuk

    Beantwoorden

  10. Annemarie
    Aug 02, 2010 @ 22:53:36

    Het gaat dan inderdaad snel… 🙂
    Wel helemaal super natuurlijk!
    Je schrijft ook gewoon leuk Riet.

    @ Annemarie
    Er zijn er met nog véél meer hoor want als je dagelijks een logje maakt gaat het snel .Voor complimentjes ben ik altijd “in”natuurlijk 😉

    Beantwoorden

  11. Leidse Glibber
    Aug 02, 2010 @ 22:48:45

    Ja je schrikt weleens he als je die aantallen ziet, dan denk je heb ik dat teweeg gebracht hahaha.
    Off topic , was heel stom op de eerste foto waren het allemaal meeuwen en op de volgende opeens duiven hahahahahahah.

    @ L.Glibber
    Ik denk dat jij al in de héle hoge getallen zit met iédere dag een logje en ook iédere dag heel veel reacties 😉

    OT Grappig ,ik heb dan weer geen meeuw gezien op jouw foto’s whahahaha!

    Beantwoorden

  12. Jeroen
    Aug 02, 2010 @ 21:44:43

    Nou voor zo’n prijs wil ik nog wel even reageren ha ha. Maar wat zijn het er al veel he. Ga je ze allemaal nog eens nalezen?

    @ Jeroen
    Nou klinkt raar misschien maar ik lees af en toe wel eens zomaar wat oude logjes door ,incl. reacties !
    Later kan ik beter afstand nemen van de “schrijfster” van het log en zit ik me soms vol verbazing af te vragen of ik dat écht zelf geschreven heb 😉 Ook de reacties kan ik dan weer om lachen !
    Jij hebt er trouwens vast veel meer op je oude logjes want op chatavonden ging het héél hard natuurlijk !

    Beantwoorden

  13. marion
    Aug 02, 2010 @ 21:40:46

    Het verbaasd me niets, dat er zoveel mensen reageren op jou logjes, ze zijn altijd leuk of interessant en je zegt ook nog iets gezelligs terug, ik ben altijd nieuwsgierig naar het volgende log.
    groetjes, Marion xxxxxxxx

    @ Marion
    Er zijn er écht genoeg met méér reacties hoor maar ik ben hier héél tevreden mee !
    Voor mij is het loggen inderdaad “één geheel” met de reacties .Daardoor leer je elkaar best goed kennen .Je betn er zélf al een goed voorbeeld van dat ik “om mijn lezers geef ” .Heb jij misschien een idee voor het volgende logje ? mag best hoor 😉
    welterusten voor straks xxx

    Beantwoorden

  14. Hanny
    Aug 02, 2010 @ 21:38:55

    OT Max vP heb ik gezocht, maar kon ik niet vinden. Deze versie was helaas surrogaat.

    @ Hanny
    Het liedje is ook járenlang niets mee “gedaan ” ,is ook nauwelijks gecoverd volgens mij . Nog knap dat je iets hebt kunnen vinden 😉

    Beantwoorden

  15. Morgaine
    Aug 02, 2010 @ 20:53:44

    1327
    Totaal aantal berichten

    21027
    totaal aantal reacties

    Dankzij jou dacht ik, even kijken dan zo vlak voor mijn 5de jaar op Morgaine, hahahahaha

    En dan te bedenken dat ik het eerste jaar helemaal heb uit zitten zoeken en deleted heb zelfs 😉

    Van harte alvast en op naar! 😀

    XXX

    @ Morgaine
    O ja , ik weet zéker dat er veel loggers zijn met méér reacties .Vooral de loggers die iédere dag een nieuw log hebben ,zoals bijv. L.Glibber .
    Het zegt me in ieder geval méér dan de tellers die soms vreemd hoge bezoekersaantallen doorgeven .
    Ik geniet écht van de reacties maar dat blijkt ook wel uit het feit dat ik áltijd een tegenreactie plaats ,gewoon ff kleppen samen …zoiets dan hé!;-)

    Beantwoorden

  16. Redstar
    Aug 02, 2010 @ 20:42:37

    LOL, dat je de linken vergat. Ja dat zijn mooie getallen, hoewel ik er zelf weinig waarde aan hecht. Nu niet wachten met je linken tot de getallen zich een beetje hebben lopen verdubbelen 😀

    @ Redstar
    Ik moet in hoofdzaak wat mensen omlinken die het gerommel bij web-log zát waren en een andere host zochten .Heb ik bewust even mee gewacht want sommige zijn óók weer terug toen de ellende onder controle was 😉

    Beantwoorden

  17. Hanny
    Aug 02, 2010 @ 19:32:02

    Er is in de hele wereld maar 1 Rietepietz, die op haar eigen wijze haar (eigenwijze) logjes schrijft en versiert. Dat willen we voor geen goud missen, dus blijven we lezen en reageren. Op naar de 30000!
    Dat beheer krijg je na zo’n 700 logjes best nog wel eens onder de knie! Want zie zelf eens hoeveel je al kunt, vergeleken met toen je begon.

    @ Hanny
    Met dat beheer blijft het een “haat /liefde” verhouding ,ik héb het soms nodig maar zou het liever niet nodig hebben 😉 toch ben ik dan weer wél zo eigenwijs om de linken op een onnodig omslachtige manier neer te zetten …….en eh…..dankjewel voor het compliment 😉

    Beantwoorden

  18. Min
    Aug 02, 2010 @ 19:27:49

    Zo jij krijgt veel reacties (gem 21 per log)! Maar dat verdien je ook, je schrijft zo geestig. Ben ik natuurlijk wel benieuwd bij welk bericht de 15.000e reactie te vieren valt. Als je niets gezegd had liep je 700e bericht een goede kans. Maar ja met deze prijs zal het wel bij het 675e bericht zijn 😉

    @ Min
    Ja die prijs zal natuurlijk wel een stimulans zijn 😉
    Ach , er zijn natuurlijk genoeg loggers die meer reacties krijgen maar ik heb ook écht het gevoel dat ik , vrijwel álle loggers die reageren ,tamelijk goed ken .Waarschijnlijk mede door m’n tegenreacties “leven” mijn “lezers”voor me !

    Beantwoorden

  19. joke
    Aug 02, 2010 @ 19:14:45

    Nou Rietz we gaan er voor als iedereen z’n best doet ben je er al veer eerder.
    Groetjes.

    @ Joke
    Waarschijnlijk is J@n ook al ongeveer zover ! Maar het moet “geen doel op zich worden ” natuurlijk , als iedereen plezier beleeft aan mijn logjes ben ik al dik tevreden .
    Het verbaasde me alleen dat het er al zóveel zijn ,wat telt dát snel aan .Zelfs in deze vakantietijd staan er toch altijd weer tussen de 15 en 20 reacties bij ieder logje .

    Beantwoorden

  20. J@n.
    Aug 02, 2010 @ 18:37:17

    “Al ruim dertienduizend keer heeft er iemand de moeite genomen om een reactie te schrijven bij één van mijn logjes” (citaat)
    Nou lijkt het mij vooral zaak om die iemand eens op te sporen Rietz en hem dan te voorzien van een vetleren medaille……
    Nee jo, ik ge ervoor Rietz, ik wil die 15000ste wel zijn, houd die folder maar vast gereed!;-))
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Er staan er ook al héél wat van jou hand bij J@n,ik heb even terug zitten kijken en ik bést veel trouwe loggers die altijd maar weer reageren ,ben ik best trots op !
    Maar eh….de folder moet tzt wel zélf bestellen hoor maar de bestélkaart daarvoor kun je dus winnen 😉 Ik beloof je áls jij het bent maar ik een leuke psp voor je !

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

