fijne Paasdagen

Je móet rietepietz ook geen pruiken laten kopen , dan slaat haar fantasie op hol en krijg je dit soort duistere paaswensen …..

31 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Min
    Apr 07, 2010 @ 12:40:07

    @ Rietepietz: Oh ik kom je wel even een stemadvies influisteren:
    Van de loggers die in jouw loglijstje zitten doen Tagrijn, Maurice, Wilma en ondergetekende mee ;-))

    @ Min
    Ik had nog niets gezien van de nieuwe kandidaten , maareh…… nu dus 4 bevriende loggers tussen de rest ….gaat dát dan weer geen vriendjespolitiek worden ?
    😉 Volgens mij is die verkiezing in een ouderwetse “logverkiezing” aan het ontaarden 😉

    Beantwoorden

  2. Leo
    Apr 07, 2010 @ 08:23:20

    Nou, dit is ook een prachtig optreden hoor. Ik zie, ik zie, niet waar de opening van die glazen bolpot zit. Hoe kom je dan bij de wijsheid van de inhoud? Maar voor mij kan jij zo bij de toneelgroep Theater….

    @ Leo
    Dát is nou de magie van de christallen bol Leo ,maar voor wie niet in magie kan geloven zóu de bol wel eens een ronde vaas op z’n kant kunnn lijken 😉

    Beantwoorden

  3. Truus
    Apr 05, 2010 @ 21:02:36

    Ik heb geen idee wat je allemaal zei Rietepietz (geluid staat uit) maar ik zou het toch niet gehoord hebben. Ik ben helemaal in de ban van die eitjes… 😉

    @ Truus
    Whahaha , ach je weet dat die waarzegsters vaak in raadselen spreken dus misschien is het maar beter dat je niet kunt luisteren 😉

    Beantwoorden

  4. Min
    Apr 05, 2010 @ 17:46:35

    Schitterend filmpje, ik denk dat die eitjes nu wel de kluts kwijt zijn ;-)))

    @ Min
    Ze liggen nog een beetje bij te komen , ik ben zó verwend dat het wel tot Pinksteren paaseieren eten zal worden 😉

    Beantwoorden

  5. Ewik
    Apr 05, 2010 @ 11:31:10

    Eh, een paaseierenchocoladeallergie?
    EWIK

    @ Ewik ,
    Nou “gewone” paaseieren kun je natuurlijk ook een flinke allergie voor hebben 😉

    Beantwoorden

  6. Maurice
    Apr 05, 2010 @ 10:18:32

    doet U ook aan aura healing via t www?
    Ik heb in mijn jeugd te veel eieren moeten eten, en denk dat ik een paastrauma heb.
    Ik ben radeloos, wellicht kunt U mij helpen mevr Rietz?

    ik wens U een fijne 2de paasdag.

    @ Maurice
    Als regel doe ik niet aan healings maar voor jou maak ik natuurlijk graag een uitondering ….
    –Doe je ogen dicht en zet het filmpje aan ( dat moet natuurlijk vóór de ogen dicht gaan anders lukt dat niet )
    –luister naar de muziek , stel je voor je loopt langs een mooie rivier ….
    –je ziet eitjes in het gras en of ze nou van een eend ,een kip of de paashaas zijn maakt weinig uit …..
    –je zet je grote voeten er één voor één op en je trapt tot je kramp in je benen krijgt ……..
    — je zult de stress langzaam uit je weg voelen zakken en voortaan weer zonder met de ogen te knipperen het gróótste ei kunnen passeren …..

    dit álles natuurlijk virtueel anders krijg je de partij voor de dieren op je nek 😉
    Jij ook een fijne tweede paasdag

    Beantwoorden

  7. Zus
    Apr 04, 2010 @ 23:58:18

    Alle bovenstaande complimenten samen wil ik je geven Rietz. Hier heb ik zó mee moeten lachen!! Nog een mooie 2e Paasdag gewenst. Zus

    @ Zus
    In dank aanvaard , ik hoop altijd dat de lol die we zélf hadden er vanaf straalt 😉

    Beantwoorden

  8. Mama Muis
    Apr 04, 2010 @ 21:41:23

    hahahaha, ik zie het ei van columbus Riet! Dank voor de beste wensen, jij ook een eigave uhh keigave paas!

    @ Mama Muis
    Ik zag duizend ( gram) eitje van meneer AH ( óf Hoogvliet ,daar wil ik van af zijn;-)

    Beantwoorden

  9. Morgaine
    Apr 04, 2010 @ 10:07:22

    whahahahahaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaa

    Hoe kom je erop! Dit is super, voor jullie ook hele fijne Paasdagen!

    XXX

    @ Morgaine
    Ja hoe kom je op dit soort gestoorde dingen ,…. het hélpt als je beetje gestoord bént , echt waar 😉

    Beantwoorden

  10. rietje
    Apr 04, 2010 @ 08:45:06

    hai Riet, geweldig hoe je dit (weer) hebt gedaan! wat genieten hé als je zo’n filmpje maakt…..’t staat je trouwens goed hoor, zigeunerin……hele knusse dagen binnenshuis…..liefs rietje

    @ Rietje
    Het was inderdaad weer lachen ieren brullen als we zo bezig zijn maar eh… ik ga zo toch liever niet over straat 😉

    Beantwoorden

  11. Astrid
    Apr 03, 2010 @ 22:17:22

    Ik heb al eens eerder geschreven dat je ’n heerlijk gek mens bent en dat heb je nu weer bewezen.

    Ik heb genoten van je voorspelling en wens jou en Henk ook fijne paasdagen.

    Groetjes Astrid

    @ Astrid
    Dit keer is Marion voor de helft schudig , als zij niet gezegd had dat ik met die pruik op wel een zigeunerin/waarzegster leek had alles anders gelopen 😉

    Beantwoorden

  12. Redstar
    Apr 03, 2010 @ 21:03:25

    Volgens mij ben jij rijp voor tv, en dat bedoel ik positief : )
    Fijne paasdagen!

    @ Redstar
    Je hebt in ieder geval voor minstens de helft gelijk red , ik ben “rijp” waarvoor wil ik dan nog in midden laten 😉

    Beantwoorden

  13. Jacqueline
    Apr 03, 2010 @ 17:47:05

    Ooooo wat heb ik heerlijk gelachen om je!! Fantastisch!
    Hoe kom je erop!
    Maar voor jullie ook: Fijne Paasdagen!

    @ Jacqueline
    Ach… soms raakt er ( gelukkig tijdelijk ) een steekje los bij me , ik heb er geen last van jullie meestal wél ..whahahaha !

    Beantwoorden

  14. Renesmurf
    Apr 03, 2010 @ 16:34:41

    Ik eet al vanaf januarie chocolade paaseitjes, en ze zullen volgende week wel niet meer te koop zijn, toch jammer.

    @ Renesmurf
    Vast nog wél te koop en zelfs zwaar afgeprijsd dus sla je slag 😉 het was een vroege paas bij jou !

    Beantwoorden

  15. Pia
    Apr 03, 2010 @ 14:58:07

    Hahahah het kon ook weer niet uitblijven he, een heerlijk maf filmpje van jullie. Nou die eitjes komen wel goed, van onze kilo is er al 1 pond “opgevreten”. Het weekend begint wel nat en de mannen zijn in de hagel en regen de tegels aan het verwijderen in de tuin. Ik zorg wel voor de inwendige mens. Wij wensen jou en Henk ook heeeeeeel fijne paasdagen toe. Wat ook vast wel weer zal gaan lukken.

    @ Pia
    En ik was écht niets van plan dit keer omdat je geen filmpjes meer kunt plakken in Bucket ,waardoor het héle filmpje dus in één keer goed moet zijn .Maar ja , toen maakte Marion deze week een opmerking over de zwarte pruik die ik haar liet zien en toen … sloegen de stoppen weer door 😉

    Beantwoorden

  16. Aukje
    Apr 03, 2010 @ 13:13:40

    Riet toch!!!!
    Ik zie ook overal paaseitjes :):)
    Jullie ook fijne dagen!!

    @ Aukje
    Ja volgens mij is de paashaas knap aan de leg 😉

    Beantwoorden

  17. peet
    Apr 03, 2010 @ 10:39:31

    Hahaha Riez hoe kom je er weer op wel een heel speciale paaswens, zo heb ik hem nog nooit gezien. Voor jou en Henk uiteraard ook hele fijne pasen, aan eitjes geen tekort zoals te zien is op het filmpje.

    @ Peet
    Ach , ik heb altijd maar kleine hint nodig of met een gestoord plan te komen ,als ik een ei was zou ik “een halvezachte “zijn 😉

    Beantwoorden

  18. Gisella
    Apr 03, 2010 @ 09:18:13

    O wat leuk Riet, je verzint het altidj weer he :):)

    Ik wens jou en de jouwen ook een hele fijne pasen.

    @ Gisella
    Echt verzinnen is het meestal niet hoor , het komt gewoon boven borrelen als de omstandigheden gunstig zijn …whahahaha

    Beantwoorden

  19. fotolog Albert & Mara vanuit Andalucia
    Apr 03, 2010 @ 01:27:45

    Hoe kom je hier op??? Bijzonder origineel en heel apart om je medewebloggers op deze manier een Vrolijk Pasen toe te wensen. Geweldig!!! We doen het je niet na, maar er is ook maar één Rietepietz uit Rijswijk
    Fijne Pasen samen met Henk.
    Gaan jullie nog een wandeling door de duinen maken?
    Salu2
    Albert y Mara

    @ Albert en Mara
    Ja een béétje gestoord zijn wil wel helpen natuurlijk maar als je dan wegens een jaren 60 feestje pruiken moet inslaan liggen gekke dingen wel voor de hand , bij mij dan hé! 😉
    Dat wandelen zal wel een beetje van het weer afhangen en omdat we ook een bezoekje in Zoetermeer afsteken zouden we ook dáár een mooie wandeling in de polders kunnen maken .

    Beantwoorden

  20. fotolog Albert & Mara vanuit Andalucia
    Apr 03, 2010 @ 01:27:45

    Hoe kom je hier op??? Bijzonder origineel en heel apart om je medewebloggers op deze manier een Vrolijk Pasen toe te wensen. Geweldig!!! We doen het je niet na, maar er is ook maar één Rietepietz uit Rijswijk
    Fijne Pasen samen met Henk.
    Gaan jullie nog een wandeling door de duinen maken?
    Salu2
    Albert y Mara

    @ Albert en Mara
    Ja een béétje gestoord zijn wil wel helpen natuurlijk maar als je dan wegens een jaren 60 feestje pruiken moet inslaan liggen gekke dingen wel voor de hand , bij mij dan hé! 😉
    Dat wandelen zal wel een beetje van het weer afhangen en omdat we ook een bezoekje in Zoetermeer afsteken zouden we ook dáár een mooie wandeling in de polders kunnen maken .

    Beantwoorden

  21. Leidse Glibber
    Apr 03, 2010 @ 01:21:14

    Rietepietz, met alle respect maar je bent gewoon goed gek en daarom mag ik je zo.
    Hoe kom je er weer op om dit filmpje te maken, echt helemaal geweldig.
    Prettige paasdagen.

    @ L. Glibber
    Lekker hoor een beetje kniftig zijn op z’n tijd is nooit weg 😉 Tja ,hoe kom je erop , gewoon ,je moet naar een gekostumeerd feestje en iemand zegt als je pruiken past “je lijkt wel een zigeunerin “………en dan zie ik het plaatje voor me 😉

    Beantwoorden

  22. tagrijn
    Apr 03, 2010 @ 00:41:25

    Zo, daar kan die meneer uit Rome die met Pasen altijd de bloemetjes buiten zet (uit Holland) nog een puntje aan zuigen. Bedankt voor je urbi et orbi en jullie ook hele fijne paasdagen.

    @ Tagrijn
    Die meneer uit Rome “zegt het met bloemen” ,maar misschien worden er ook wel paaseitjes uitgedeeld waar hij liever niet over praat !

    Beantwoorden

  23. Joke
    Apr 03, 2010 @ 00:07:02

    Madame Rietepietz, gelukkig weten we nu dat we ook dit jaar weer eieren krijgen met Pasen.Je voorspelling gaat zeker weten uitkomen je hebt onvermoede talenten.
    Groetjes.

    @ Joke
    Ja natuurlijk geldt voor de paasdagen “een ei hoort erbij” , ik denk erover om mijn talent “te gelde ” te maken 😉

    Beantwoorden

  24. vlinder
    Apr 02, 2010 @ 23:57:16

    whahaha rietz!! wat heb je dat weer geweldig leuk gedaan zeg!
    wens ook jullie hele fijn paasdagen toe met liefs van mij..;)

    @ Vlinder
    We hebben er weer veel lol in gehad om het filmpje te maken dat is al een goede start !

    Beantwoorden

  25. Jeroen
    Apr 02, 2010 @ 23:54:59

    Geweldig weer Rietz! Je bent weer op je paasbest. Maak er een paar prachtige dagen van.

    @ Jeroen
    Dankjewel Jeroen , en probeer er vooral zelf ook fijne dagen van te maken , als ik eens in m’n bol moet kijken voor jou hoor ik het wel hé !

    Beantwoorden

  26. Thamara
    Apr 02, 2010 @ 23:07:51

    Ohh Riet wat heb ik weer gelachen om je, heerlijk gekmens ben je toch!!
    Jullie ook gezellige paasdagen toegewenst enne… laat die bol maar vallen,.eitjes moeten rollen, maar bewaar er wat voor volgende weekend he;)

    @ Thamara
    Er zat een kilo eitjes in dus dat gaat wel méérdere weekenden mee anders zou ik je zo uit de losse pols nog wel kunnen voorspellen dat ik een stevige buikloop zou krijgen 😉

    Beantwoorden

  27. J@n.
    Apr 02, 2010 @ 23:06:36

    Je hebt het weer helemaal voor elkaar Riet!
    Geweldig wat een voorspelling, daar was ik nou nooit op kunnen komen…..
    Fijne Paasdagen Riet!
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Ieder z’n vak natuurlijk J@n , voor mij is zo’n voorspellijng een “eitje” 😉

    Beantwoorden

  28. orbi
    Apr 02, 2010 @ 22:33:01

    de paasheks?

    @ Orbi
    Volgens mij kun jij een mooi paasei wel vergeten 😉

    Beantwoorden

  29. Elmar
    Apr 02, 2010 @ 22:07:26

    Geweldig deze paaswensen madame Rietz! 😉
    groetjes en fijne paasdagen!
    Elmar

    @ Elmar
    Ja de rest van de paasdagen zit ik natuurlijk op de plaatselijke kermis 😉

    Beantwoorden

  30. Anoniem
    Apr 02, 2010 @ 21:16:57

    Riet, het is gelukt, ik vind het weer super, wat je al niet kan zien in een glazen bol met paaseitjes -:).
    Fijne paasdagen, liefs, Marion.

    @ Marion
    En dan nog zónder bril hé! Je hebt me trouwens zélf op het idee gebracht door te zeggen dat ik wel een waarzegster leek met die pruik op .
    Het filmpje was héél snel gepiept dit keer en nu maar hopen dat ik het goed gezien heb in de glazen bol en dat jij ook een heel fijn paasweekend hebt !
    XXX

    Beantwoorden

  31. Hanny
    Apr 02, 2010 @ 19:27:42

    Zo’n originele paaswens heb ik nog nooit gehad. Het zullen dus vast wel heel goede dagen worden.
    Jullie ook een heel fijn en gezellig paasweekend! Hopelijk word je niet ziek van de paaseitjes. 😉

    @ Hanny
    Ik heb érg diep in de bol gekeken en volgens mij heb je gelijk , het gaan héle fijne dagen worden !
    De eitjes hoeven gelukkig niet in één dag op want dát zou inderdaad niet goed gaan 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

