blooper…..

Ondertussen is Sebastians duik in de sloot met kroos binnen ,film technisch is er wel iets op aan te merken want Ruud is een regiseur van niets en legde camera in het gras op het moment dat er iets spannends gebeurde .( ja hoor , ik ben écht een liefhebbende oma)

Omdat er gelukkig nog meer mensen bij waren stond Sebastian alweer op de kant toen  Ruud erbij kwam . Ook om het kroos uit de oortjes te peuteren was hulp genoeg zodat hij z’n taak als cameraman maar weer opnam ,dit tot grote vreugde van Sebastians grote broer Santiago .

Terwijl Sebastian de schrik eruit huilt ziet Santiago al ruim de lol in die het filmpje op gaat leveren .
Hij weet dan nog niet dat hij een paar dagen later zelf met zijn kano omslaat en “gered” moet worden omdat hij geen kans ziet weer in de kano te klimmen maar ook dán heeft hij de grootste lol .Helaas was dáár geen camera bij aanwezig !

Sebastian hield er gelukkig niets aan over poseerde al snel weer ,uitdagend gekheid makend,   voor een foto!

nadeplons1.png picture by rietepietz

Beter laat dan nooit, uiteindelijk kan ik dan toch het filmpje eraan linken, komt tie……

22 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Harmke
    Okt 02, 2009 @ 18:13:00

    Hoi kom zo effe langs om je een heel fijn weekend te wensen.
    Truus kan niet bij je regeren .
    Doe ik het even voor haar en ze wil je ook een heel fijn weekend verder toe wensen.
    Gr Harmke

    @ Harmke
    Dankjewel voor het overbrengen van de weekendwensen namens Truus .Ik hoop dat ze niet te ziek is om zelf te reageren .

    Beantwoorden

  2. joke
    Okt 01, 2009 @ 16:42:48

    En nu denkt Sebastiaan wie het laatst lacht lacht het best. Deze verhalen hebben eeuwigheidswaarde.
    Groetjes.

    @ Joke
    Ja ik denk ook dat dit verhaal mét filmpje tot op z’n oude dag heel bijzonder zal blijven 😉

    Beantwoorden

  3. Truus
    Okt 01, 2009 @ 13:39:50

    Sebastian was gelijk ‘gedoopt’. Hij moet ook niet gaan slootjespringen zonder stok. 😉
    Gelukkig kon iedereen er even later om lachen. Nádat de ergste schrik voorbij was uiteraard. 🙂

    @ Truus
    Tja , als klein Amerikaantje weet hij waarschijnlijk niet eens wat polstokspringen is 😉

    Beantwoorden

  4. Elmar
    Sep 30, 2009 @ 20:29:20

    Echt een blooper voor ‘de leukste thuis’! Heerlijk die grote broer die zich bescheurd! Gelukkig kan het ‘slachtoffer’ ook weer snel lachen!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar
    Hij begon wél pas te lachen toen Sebastian “bekroost” en al op de kant stond gelukkig .Vóór die tijd hoefde er niemand te lachen uiteraard!

    Beantwoorden

  5. Astrid
    Sep 30, 2009 @ 19:21:59

    Dit was dus Sebastians kennismaking met het Hollandse gras wat geen gras was.
    Ach… de een gaat in de Ganges kopje onder en hij doet het hier.
    Alleen was hij wel erg zelfstandig
    om het alleen te doen, gelukkig zonder gevolgen.

    Groetjes AstridH

    @ Astrid
    Ja hij maakte er zelfs een prachtige afsprong van . Gelukkig had hij later in het zwembad geen tekenen van watervrees .Hij zal voortaan zéker voorzichtig zijn in de buurt van water met “kleurverschillen” !

    Beantwoorden

  6. Leo
    Sep 30, 2009 @ 11:15:25

    Hij was er zo te horen aardig bij van de leg. Maar ja, een lieve mamma doet wonderen natuurlijk…

    @ Leo
    Ja zeker , de schrik zat er éven goed in maar hij had al snel weer babbels hoor ! Sebastian is eigenlijk toch meer een “papakind”en papa was natuurlijk ook al bij hem geweest .

    Beantwoorden

  7. wilma
    Sep 30, 2009 @ 08:43:52

    Hihihi , doet me meteen denken aan mijn zoon een aantal jaren terug.
    Heerlijk dat dit op film is vastgelegd!! 😀
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma
    Ja het overkomt kinderen natuurlijk wel vaker maar er is meestal geen camera bij de hand !We zijn zuinig op het filmpje.

    Beantwoorden

  8. Mama Muis
    Sep 29, 2009 @ 22:53:50

    Doet het nog jaren goed op verjaardagen deze gebeurtenis. Heel goed van dat knulletje om een gedegen portfolio op te bouwen.
    maar wel schrikken voor (bijna) iedereen 😛

    @ Mamam Muis
    ja zeg maar gerust schrikken voor iedereen , althans voor hen die er bij waren maar zodra het manneke op de kant stond was de schrik snel voorbij natuurlijk !

    Beantwoorden

  9. Leidse Glibber
    Sep 29, 2009 @ 22:20:40

    Het is even schrikken natuurlijk, maar vooral ook enorm lachen in dat soortsituaties.

    @ Glibber
    Hier gaan z’n “kinds kinderen” nog om lachen denk ik 😉

    Beantwoorden

  10. tagrijn
    Sep 29, 2009 @ 21:03:52

    Ik kan me best voorstellen dat ie zich rot is geschrokken. Zomaar door jezelf te water gelaten… Gelukkig was het weer er naar om geen kou te vatten.

    Beantwoorden

  11. Pia
    Sep 29, 2009 @ 19:51:51

    Waaaaaaah ik sta nu al te boek als ontaarde oma en ik ben het nog niet eens. maar ik lig hier helemaal in een deuk. Mijn schoondochter denkt dat ik nu niet spoor (klopt ook wel ssssssst) en durft die kids later al niet eens meer te brengen hahahahaha

    @ Pia
    Je ziet dat de grote broer óók in een deuk ligt en ik weet uit eigen ervaring dat hij gék is op z’n kleine broertje .
    Het komt dus wel goed met je als oma , oma’s met humor liggen goed in de markt hoor 😉

    Beantwoorden

  12. Aukje
    Sep 29, 2009 @ 19:34:30

    Ahhhhhhhh, dat arme kind!!
    Maar sorry, moest er wel even om lachen hoor.

    @ Aukje
    Ja hoor ,mag best want dat doen wij ook natuurlijk !

    Beantwoorden

  13. vlinder
    Sep 29, 2009 @ 19:10:39

    o helluppie…je schrikt je in eerste instantie toch wezenloos? maar gelukkig kon er later om gelachen worden;)
    liefs van mij..;)

    @ Vlinder
    Ik prijs me gelukkig dat ik er niét bij was want natuurlijk schrik je je dan een ongeluk .Maar ik kan er nu natuurlijk best om lachen , vooral om de reactie van de grote broer 😉

    Beantwoorden

  14. HUUB
    Sep 29, 2009 @ 12:52:34

    heerlijk toch dit soort bloopers… althans na de schrik dan…

    Beantwoorden

  15. Anoniem
    Sep 29, 2009 @ 09:36:16

    Het was dan ook een zotte vetoning, gelukkig dat ze er zo vlug bij waren, is hij helemaal kopje onder gegaan? Ik vond de film best goed en ik zou mijn camera ook onmiddelijk weg hebben gegooid.
    lieve groetjes, Marion.

    @ Marion
    Het was er gelukkig niet écht diep maar als je valt ga je natuurlijk meestal toch koppie onder en dat gebeurde dus ook al was het maar even . Waarschijnlijk huilde hij meer van de schrik en gekwetste ijdelheid dan van wat anders want hij is meestal niet erg kleinzerig .
    Maar als geheel is het filmpje natuurlijk goud waard want hoewel ieder kind weleens een geks doet heb je dat meestal niet op film voor later 😉
    Ik ga nu even werken ,hoop je morgen weer te zien

    Beantwoorden

  16. Redstar
    Sep 29, 2009 @ 08:30:14

    Dat zijn de ervaringen waar je als kind van groeit. De film valt best mee hoor. Niets op aan te merken.

    @ Redstar
    Ik doelde ook eigenlijk op het stukje waar de camera door blijft lopen terwijl hij op de grond gegooid wordt ,en ja Sebastian is een snelle leerling ,dit overkomt het nooit meer .

    Beantwoorden

  17. Jeroen
    Sep 29, 2009 @ 00:05:32

    Prachtige blooper Rietz. Geen leuker vermaak dan leedvermaak (athans zolang je zelf niet het lijdend voorwerp bent).

    @ Jeroen
    Gelukkig kan zelf mééstal ook wel lachen als ik zelf het slachtoffer ben en dat is niet gelogen , wie het niet geloofd heeft vast niet de logjes gelezen toen ik per ongeluk het eerste vingerkootje bijna verspeelde in april 2006 maar ja , dáár is helaas geen film van 😉

    Beantwoorden

  18. Annemarie
    Sep 28, 2009 @ 23:31:36

    Je ziet hem nog twijfelen en dan, boef.
    Muwhaha ik moet niet een klein beetje lachen ofzo hoor.. *gniffel*

    @ Annemarie
    Nee dát snap ik , niet een kléin beetje lachen …..

    Beantwoorden

  19. J@n.
    Sep 28, 2009 @ 23:07:38

    Dat snap ik bij die bloopers nou nooit, dat de filmer maar gewoon door kan gaan en dat kan jij me nou eens eindelijk uitleggen Rietz. Wat gaat er dan door je heen?;-))
    Gr. J@n.

    @ J@n
    Nou ik was er zélf niet bij maar zoals je ziet gooide Ruud meteen de camera neer toen het tot hem doordrong wat er gebeurde , hoewel hij wist dat er nog drie volwassenen omheen liepen al zie je die op dat moment niet in beeld.
    Hij liep natuurlijk snel naar “het slagveld “maar was verder weg dan de anderen en dus stond Sebstian alweer op het droge toen hij er aan kwam.
    Toen alles dus onder controle was is hij verder gaan filmen ( natuurlijk heeft hij een stukje waar niets opstond gewist waardoor het lijkt alsof hij maar een paar seconden weg was ,wat dus niét zo was)
    En dán komt het besef dat Sebastian dit later zelf terug moet kunnen zien en word er dus doorgefilmd , een goede keus want Sebastian kan het niet vaak genoeg zien 😉

    Beantwoorden

  20. Hanny
    Sep 28, 2009 @ 21:58:25

    Wat heerlijk dat je dit filmpje kunt laten zien. Was het minder goed afgelopen, dan had je de film waarschijnlijk weggesmeten.
    In ieder geval heeft Sebastian waarschijnlijk geleerd dat niet alles is wat het lijkt.

    @ Hanny
    Sterker nog , dan was het tweede deel van het filmpje natuurlijk nooit gemaakt ! Geleerd hij zeker wel iets , bij twijfel éérst een stokje of steentje gooien 😉

    Beantwoorden

  21. Loes
    Sep 28, 2009 @ 21:38:50

    Ik kán het me ook wel voorstellen van grote broer hoor….maar wat was ie geschrokken hè..arm joch! Nou ja, dat doet ie vast nooit meer…
    Liefs Loes
    ps. ik wil je even de foto’s toesturen van de Meeting in Delft maar heb je emailadres niet…de mijne vind je terug in mijn reactie. Laat je het me even weten?

    @ Loes
    Ja natúúrlijk kan ik me er iets bij voorstellen , zodra hij gezond en wel op de kant is het natuurlijk lachen geblazen 😉
    Mijn @mail adres staat helemaal onderaan in de rechter kolom , niet handig eigenlijk hé!

    Beantwoorden

  22. Morgaine
    Sep 28, 2009 @ 20:39:59

    Ach gut… ~proest~

    Arm kind…

    ~houdt zich in~

    :-))

    XXX

    @ Morgaine
    laat je maar gaan hoor , wij hadden hier ook een gulle lach … echt zo’n whahahahahahaha
    en wat dacht je van de grote broer ,die ligt compleet in een deuk!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

