lekkerrrr!

We hebben natuurlijk jullie wijze raad ter harte genomen en zodra we het meest noodzakelijk in huis hadden geregeld verdwenen we vandaag naar ……….juist , de sauna !
Héérlijk om de nogal mishandelde spieren even  te verwennen , lekker zweten in de Finse sauna, koud dompelbadje in en naar de infra rood sauna …… lekker stoombad en ff alles glad scrubben ………even met blik op nul in het zoutbad dobberen ….baantje trekken in het zwembad nou ja je kent het wel ( of moet het nodig léren kennen )

Dit alles met de oogjes op de nul stand , eigenlijk niks zien dus en helemaal  afwezig liggen wezen .
Als ik nét even op een rustbed een tukkie wil gaan doen wordt er blijkbaar een blik “mooie meiden ” open getrokken .
Ik schreef al eens in een eerder log over de sauna dat je in het algemeen niet veel écht  mooie  jonge vrouwen in de sauna tegenkomt !
Dit keer blijkt de uitzondering die de regel bevestigd , bloedmooi zijn ze , het zijn er wel 20……….en ze zijn niet verlegen , de handdoeken blijven aan het haakje aan de muur hangen .
Ik zie Henk z’n ogen van de nulstand in alarmfase 9 schieten en roep hem tot de orde , maar hij reageert vinnig “dit is niet de plaats om m’n ogen in m’n zak te hebben , dat zou  trouwens niet eens kunnen want m’n badjas hangt bij de douches ” .
Ik reageer minstens even vinnig als ik zie dat hij z’n nek bijna uit de kom draait om de dames te kunnen volgen met z’n blik  “als je maar niet denkt dat ik morgen je stijve nek ga masseren ” !
De meisje hebben de echtelijke onenigheid door en kiezen partij voor Henk , “wij willen je wel even een heerlijke onderwater massage geven ” roepen de dames en  trekken hem het warme bubbelbad in .
Henk heeft er geen problemen mee en bedenkt prompt nog wat stijve spieren die een massage wel zouden kunnen gebruiken ……….
Ik schiet wakker op  het rustbed en zie Henk op een ander rustbed gewoon liggen slapen , ik laat hem nog maar even liggen , misschien stappen de dames wel van mijn droom over in de zijne …………….,nou ja , het kán ook een nachtmerrie worden natuurlijk !
sauna19.gif
23 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. rietepietz
    Okt 11, 2006 @ 21:50:05

    @ Blondie beauty
    het is je uiteindelijk toch gelukt , ik zag al dat niet alles helemaal goed loopt met het volgende log .zal wel te maken hebben met de wat andere manier waarop ik de teks aangemaakt had want dat gaf ook met opslaan een probleem .

    Beantwoorden

  2. Blondie Beauty
    Okt 11, 2006 @ 21:13:08

    Ik kan op je nieuwe log niet reageren heb het 20 keer probeerd sorry
    fijne avond nog
    Liefs Blondie

    Beantwoorden

  3. rietepietz
    Okt 11, 2006 @ 07:14:12

    @ Tresi
    whahaha, ik zie het voor me ,naakt worstelen in de sauna dát zou wel aandacht trekken ja !

    Beantwoorden

  4. Tresi
    Okt 10, 2006 @ 22:01:57

    En ik dacht onder het lezen eerst nog: Sla hem dan! Sla hem dan!
    Prinz zit ook onder de blauwe plekken……..ghighighi…

    Beantwoorden

  5. rietepietz
    Okt 10, 2006 @ 07:47:27

    @ Befana
    als deze situatie zich in het voor zou doen ben ik inderdaad bang dat het niet bij een stijve nek blijft !

    @Sylvester
    Alle mannen zijn ook hetzelfde hé!

    Beantwoorden

  6. sylvester
    Okt 10, 2006 @ 04:02:48

    Kan ik even instappen in die droom, dat lijkt me ook wel wat zo’n onderwatermassage hehehe

    Beantwoorden

  7. Befana
    Okt 09, 2006 @ 22:45:34

    Moest je alleen een stijve nek wegmasseren?

    Beantwoorden

  8. Rietepietz
    Okt 09, 2006 @ 21:10:06

    @ Leidse Glibber
    Wij zijn “de schaamte voorbij “denk ik !

    Beantwoorden

  9. Leidse Glibber
    Okt 09, 2006 @ 20:54:02

    Lachen geweldig geschreven Riet.
    Enne, lekker he even bijkomen in de sauna en inderdaad meestal ouderen raar eigenlijk he.

    Beantwoorden

  10. rietepietz
    Okt 09, 2006 @ 16:20:21

    @ Marion S9
    ja natuurlijk , als hij in een log voorkomt moet hij altijd even komen kijken of ‘het kan” , dit keer dus ook .Hij kon er wel om lachen maar had natuurlijk liever échte meisjes gezien .

    @ Belinda ,
    Wij zijn gek op de sauna en proberen om de 2 weken te gaan , lukt helaas niet altijd maar vaak toch wel . helaas voor henk liggen de mooie meiden daar niet voor het oprapen ……..

    @ Natazz
    Ik kon het niet laten even in te haken op het beeld dat sommige mensen hebben van de sauna , dus ja , jammer voor Henk !

    Beantwoorden

  11. rietepietz
    Okt 09, 2006 @ 16:15:11

    @ Paco paiter
    Je weet niet wat je mist hoor!

    @Quidam
    Nou had had natuurlijk liever gehad dat de dames er écht waren !

    Beantwoorden

  12. Natazz
    Okt 09, 2006 @ 14:04:07

    Ik zag Henk al huilend op de rand van het bed zitten, smekend om een massage omdat hij zijn nek wel heel erg verdraaid had. Maar helaas, je zat ons gewoon weer in de maling te nemen. hahaha.

    Beantwoorden

  13. Belinda
    Okt 09, 2006 @ 11:58:52

    Ik zag die Henk al helemaal zijn nek verrekken om die mooie dametjes… maar nee hoor, het was een droom!

    Heerlijk voor jullie dat jullie een dagje zijn wezen relaxen. Eigenlijk zou je dat elke week even moeten doen om bij te komen van de stress enzo.

    Beantwoorden

  14. MarionS9
    Okt 09, 2006 @ 10:46:38

    Haha, heb je het tegen hem vertelt?
    Fijne dag, groetjes, Marion.

    Beantwoorden

  15. quidam
    Okt 09, 2006 @ 09:09:05

    hahahaha wat zal Henk genoten hebben….;-)

    Beantwoorden

  16. paco painter
    Okt 09, 2006 @ 08:52:23

    Sauna? Nee, niks voor mij.

    Beantwoorden

  17. rietepietz
    Okt 09, 2006 @ 08:36:55

    @HUUB tabakspot
    Toch kan het één het ander prima aanvullen !

    Beantwoorden

  18. HUUB tabakspot ...master of the dots...
    Okt 09, 2006 @ 08:24:02

    sauna en massage… niets voor mij… sporten daarentegen wel…

    Beantwoorden

  19. rietepietz
    Okt 09, 2006 @ 07:52:24

    @Tagrijn
    Het blijft een onderwerp met veel misverstanden hé , de sauna wordt bevolkt door mooie naakte vrouwen en een massage is sensueel.
    De naakte waarheid is ( meestal) anders weten jij en ik !

    @ Hanny
    Nou ik vind het zo al heerlijk genoeg , ik kan er weer ff tegen!

    Beantwoorden

  20. tagrijn
    Okt 09, 2006 @ 00:57:19

    Moest je daar on je droom nou stiekem om grinniken, of was je echt jaloers?
    (Ik ben ooit in Istanbul naar een Turkse sauna geweest. Daar hoorde een massage bij door een vrouw. Dat leek me wel wat. Kwam er een zware vrouw die me bijna gebroken heeft. Drie dagen bijna niet kunnen lopen. Echt lekker…)

    Beantwoorden

  21. Hanny
    Okt 09, 2006 @ 00:27:38

    De volgende keer moet je maar dromen van een blik vol “jonge mannen”. Dan geniet je misschien nog meer van de sauna. 😉

    Beantwoorden

  22. rietepietz
    Okt 08, 2006 @ 22:55:52

    @ Emmelinda ,
    Nou je het zegt ….hij hád verdacht rode koontjes , ik dacht nog héél naief dat het van de warmte was !

    Beantwoorden

  23. Emmelinda
    Okt 08, 2006 @ 22:46:50

    Wanneer Henk wakker wordt met rode koontjes op zijn wangen weet je of de dames zijn overgestapt ghehehe 😉

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

