ze komen…..

WWWRRRAFF,
Tja jezus nou zijn de kids thuis…… kom ik helemáál niet aan de bak ! De kids zijn n.l allemaal digi-freakjes , zo erg dat zelfs m’n oppas teefje niet eens in de buurt van de computer kan komen !
Ik ben maar gaan grommen en nu zitten ze allemaal geschrokken naar me te kijken .
Ik moet jullie toch ff laten weten hoe het allemaal verder ging !
Maandag nacht , ja echt, om half 4  komt het logeerteefje naar beneden , ik geef geen sjoege natuurlijk want dat is geen tijd voor een normale cairn!
Maar ze gaf niet op en ik moest en zou mee naar buiten om te plassen en wat een hond nog meer buiten doet .zelfs hardlopen moest ik want ik zou een poosje “rustig”moeten zijn , alsof ik altijd zo’n wildebras ben !
Maar goed ik hol dus braaf voor haar uit en bij thuiskomst gaat het stel …. alsof het ochtend is zitten ontbijten .Ik kreeg niks maar er ging een zakje in de tas , voor later zij ze zodat ik niet alweer zou moeten ….( hoe schrijf ik dat nou netjes) .
Het is nog stikke donker als ik de auto in moet ,” die mensen sporen van geen kant ” denk ik dan nog ! Na een half uur heb ik het door…….we gaan de kids halen van het vliegveld en nette hondjes als ik mogen daar óók komen, druktemakers niet .
reis1
Ik snuffel bij aankomst meteen of er vertraging is maar dat valt reuze mee  dus snel naar de aankomsthal. Voor een grote winkelruit mag ik op “de krent”gaan zitten om te kijken of ze er al aankomen .Modelhond als ik ben geef ik geen kik zodat de passerende bewaking me niet eens ziet.
reis2
Opeens zie ik ze achter het glas aan komen lopen maar helaas kan ik er nog niet bij , ze wachten op de bagage en mijn kwispelende staart zorgt voor luchtverfrissing op héél Schiphol !
Eindelijk komen ze door een grote deur en wordt ik plat geknuffeld door m’n drie eigen juniorbaasjes…. héérlijk .
reis3
Wat zijn ze moe , ik zie dat ze erg witte snoetjes hebben dus ik jaag de logeerbaasje een beetje op , opschieten nou , ze willen naar huis en dát gebeurd dus snel , laat dát maar aan mij over .
Als thuis de koffers leeggemaakt worden kan ik maar niet genoeg aan hun spullen snuffelen …. wauwwww lekker dat ze er weer zijn …..ik laat ze nóóit meer gaan !
reis4
14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. rietepietz
    Jul 30, 2006 @ 08:31:52

    @Belinda,
    heerlijk , morgennacht , precies een week na de kids , mogen we Inge en Marcel van het vliefveld halen . Natuurlijk heeft ze voorlopig nog veel hulp nodig maar dan verhuizen we wel weer naar ons eigen stulpje .Ik zal die 3 lieve druktemakers best missen maar ach , die zie ik voorlopig nog wel dagelijks !
    @Tresi ,
    maar ondetussen hecht ik me toch ook aan de oppasbazen!
    @ Jan,
    het gaat nu ook ‘echt gebeuren .
    @L.Glibber
    Goed gezien , ik heb wel iets met kinderen en vingerverven lukt best met 9 goede en ‘e’en verkreukelde vinger !

    Beantwoorden

  2. Belinda
    Jul 29, 2006 @ 19:42:22

    Goed om te horen dat Inge snel hersteld en als het goed is nu alweer in het hotel is! Beter!!

    Nog even en dan zijn ze weer thuis en kan Oma weer van haar verdiende rust genieten!

    En dat loggen: kan me voorstellen dat je het mist maar dat doe je zometeen weer dubbel en dwars! 😉

    Fijn weekend Riet!

    Beantwoorden

  3. Tresi
    Jul 28, 2006 @ 12:40:56

    Zijn het zulke schijtfabrieken???
    En je wilt ze niet meer kwijt????

    Fijn weekend, hoor meis!

    Beantwoorden

  4. Jan, Mariëlle en Rona
    Jul 28, 2006 @ 05:55:50

    Hoi Riet
    Dat is inderdaad goed nieuws dat je dochter terug mag vliegen.
    Wij duimen mee!
    Groetjes, Jan.

    Beantwoorden

  5. lLeidse Glibber
    Jul 28, 2006 @ 01:28:47

    Heerlijk toch die kids en de vakantie hahahahahhaha
    Enne, ……ik ga een passende funtie voor je zoeken hoor, vingerverven met de kids wat dacht je daarvan

    Beantwoorden

  6. rietepietz
    Jul 27, 2006 @ 20:05:28

    @Carry,
    Inderdaad vanzelfsprekend zorgen we voor de kids , we kennen ze gelukkig erg goed en hebben een fijne band met ze .Het is inderdaad wel te merken dat ze erg geschrokken zijn van alle gebeurtenissen ,ook de komende weken zal hun moeder , die waarschijnlijk in het wekend mag vliegen , nog aan moeten sterken en zelf veel te verwerken hebben .ze heeft veel meegemaakt en niet alleen bij haarzelf maar ook om zich heen in het ziekenhuis .Het gaat er op Kreta erg anders aan toe dan hier .
    komt vast nog wel een logje over . kus terug

    Beantwoorden

  7. Carry&Kaylee
    Jul 27, 2006 @ 18:02:46

    hallo lieverd..

    wat hebben de kinders een vakantie achter de rug he..
    echt niet leuk voor ze!!

    achter een paar dagen mag hun mams dus pas naar huis..
    lijkt me ook vreselijk zeg om dr daar achter te moeten laten nog..

    jullie zorgen dus nu even voor de kids..das zooo lief van jullie.. maar natuurlijk ook weer vanzelfsprekend!!

    en nu ben je nog bij eyra he whahahaha.. wat een geweldige foto’s van mn schatje haha..

    kusssss en heel veelllllll beterschap voor je dochter!!

    Beantwoorden

  8. Carry&Kaylee
    Jul 27, 2006 @ 18:02:46

    hallo lieverd..

    wat hebben de kinders een vakantie achter de rug he..
    echt niet leuk voor ze!!

    achter een paar dagen mag hun mams dus pas naar huis..
    lijkt me ook vreselijk zeg om dr daar achter te moeten laten nog..

    jullie zorgen dus nu even voor de kids..das zooo lief van jullie.. maar natuurlijk ook weer vanzelfsprekend!!

    en nu ben je nog bij eyra he whahahaha.. wat een geweldige foto’s van mn schatje haha..

    kusssss en heel veelllllll beterschap voor je dochter!!

    Beantwoorden

  9. Jan, Mariëlle en Rona
    Jul 27, 2006 @ 10:36:03

    Riet,
    Net na jou reactie heb ik een logje geplaatst…..
    Groetjes, Jan

    Beantwoorden

  10. Anoniem
    Jul 27, 2006 @ 08:50:44

    @Belinda
    Maar w’at een lievertjes zijn het he !Inge mag vandaag naar het hotel terug als alles goed blijft gaan mag ze dan over een dag of 5 terug naar nederland. tot zolang blijven wij dus voor de kids zorgen en zal ik hheel weinig on line zijn en nog minder een rondje kunnen maken , ik mis het heel erg maar het moet maar even .
    MarionS9
    Kan je wel zeggen , moest ik gisteren ook nog geplukt worden !Maar het logeerteefje is erg leif voor me hoor !
    @HUUB tabakspot
    echtwel…..
    @omatruus
    de hitte is inderdaad niet echt leuk meer , het is te warm om leuke dingen te doen met de kids maar we redden het wel .het gaat gelukkig steeds beter met Inge

    Beantwoorden

  11. Belinda
    Jul 26, 2006 @ 14:48:51

    Heerlijk dat de kleinkids in iedergeval weer thuis zijn! Nu Inge en man nog en dan is het allemaal weer achter de rug! Gaat het nog steeds goed met Inge?

    Geweldig die laatste foto van Eyra! Cairns hebben zoieso iets met tassen. Als wij terugkomen uit de supermarkt dan duikt Pluk in elke tas om te kijken wat er in zit!
    Blijven vage beesten hoor die cairns!

    Fijne dag!

    Beantwoorden

  12. MarionS9
    Jul 26, 2006 @ 11:22:16

    Je maakt als hond toch heel wat mee he,
    Gelukkig zijn ze er weer, nu de rest nog, laten we hopen dat dat gauw is, zijn jullie ook weer blij.
    Fijne dag, groetjes, Marion.

    Beantwoorden

  13. HUUB tabakspot
    Jul 25, 2006 @ 19:23:04

    honden kunnen zo lekker primitief reageren ja…

    Beantwoorden

  14. omatruus
    Jul 25, 2006 @ 17:52:55

    ja riet jullie zullen wel blij zijn dat ze er zijn nu je dochter nog hoop dat alles goed gaat met haar je logeetje schrijft al net zo leuk als jij en ja ik hou mijn handjes thuis zou niet durven zeg maar ik mag toch wel kijken he het is hier niet uit te houden van de hitte maar wens jullie allemaal een fijne avond groetjes truus

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

