“eitje “

Het is reuze lief dat jullie allemaal zo trouw mijn láppen tekst gelezen hebben , volgens mij ben ik gewoon de hele toestand “van me af” aan het schrijven geweest, beetje therapeutisch getik(t) dus .
Jullie reacties zijn hartverwarmend en ik vind het leuk dat er vaak gelachen is . Ondertussen heb ik het log”dom blondje” even in een “normale”volgorde gezet zodat het verhaal nu in één stuk door gelezen kan worden .

Het gaat , naar omstandigheden, hartstikke goed met me en ik voel me helemaal happy nu ik in m’n eigen omgeving ,met de onschatbare hulp van Henk , de “ongemakken” te lijf kan gaan .
Want natuurlijk zijn er ongemakken (en niet zo weinig ) maar ik heb nu genoeg gezeurd dus vandaag ff niet .
Of jullie moeten het érg graag willen .( probeer bijv.eens een zachtgekookt paaseitje te eten maar dan écht zonder hulp van je tweede hand)

ik wens iedereen………..

F I J N E P A A S D A G E N

22 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 22:37:38

    @ mlouise ,
    ik ben het niet zo gewend maar het is fijn dat het kan nu het even nodig is en sómmige dingen zou ik best aan kunnen wennen..

    Beantwoorden

  2. mlouise
    Apr 15, 2006 @ 22:25:01

    Fijn dat het ietsje beter gaat…laat je maar lekker verwennen hoor!!! En afdrogen… 😀

    Fijne Paasdagen! Geniet er van…..

    Liefs ML 😛

    Beantwoorden

  3. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 22:00:26

    @ emmelinda ,
    ja gelukkig wel hé! maar ik kom zóveel dingen tegen die lastig zijn als je met de tweede hand zelfs geen steuntje kunt geven , toch wennen sommige dingen al een beetje !

    Beantwoorden

  4. Emmelinda
    Apr 15, 2006 @ 21:51:58

    Jaaa pfff gek is dat he…maar wanneer er inderdaad iets met je lichaam aan de hand is besef je pas goed hoeveel gebruik je er van maakt! En hoe erg het ook allemaal is…wanneer het over is vergeet je het ook weer heel snel 😉

    Fijne paasdagen Riet! Dikke knuffff

    Beantwoorden

  5. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 18:59:16

    @ Leejo,
    Nou voordelen ……ik word nu door m’n eigen man regelmatig “afgedroogd” !

    @ineke
    ik heb het ei maar in veiligheid gebracht want dat kuiken liet het bijna vallen

    @ jan enz ,
    mijn paasgroet staat al bij jullie .

    @ blondie ,
    lief dat je me teleurstelling wilt besparen , en meedenkt , knuffel

    @ teetje
    haha , ik ziew het voor me ,dat wordt een zooitje .gelukkig helpt hen me wel ! ik was nét bij jou , ff gestemd

    Beantwoorden

  6. teetjuh
    Apr 15, 2006 @ 17:39:10

    Riet het eitje ff op ze koppie tikken dan in de eierdop ff pellen en dan slurp je hem gewoon op. Misschien een ideetje. En jullie ook hele fijne paasdagen. En spreek je gauw weer.
    liefs Teetje

    Beantwoorden

  7. Blondie Beauty
    Apr 15, 2006 @ 16:31:22

    Ja Riet dat klopt wel..je ben een vechster geloof ik ook wel hoor 😉
    Nou ja we blijven maar positief denken..
    fijne dag nog
    liefs Blondie

    Beantwoorden

  8. Jan, Mariëlle en Rona
    Apr 15, 2006 @ 16:30:24

    Hoi Riet,
    We komen jullie hele fijne paasdagen wensen.

    Beantwoorden

  9. Ineke
    Apr 15, 2006 @ 16:28:58

    KLIK
    VROLIJK PASEN!!
    Liefs Ineke

    Beantwoorden

  10. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 15:33:57

    @blondie beauty,
    jij ook heel fijne paasdagen en veel plezier op je “punt”
    natuurlijk onderschat ik het niet , ik weet drommelsgoed dat ik nog niet uit de gevarenzone ben er liggen nog steeds 2 risico’s op de loer en zelfs als alles goed gaat ben ik er voorlopig nog niet .toch hóóp ik daar alléén maar opgewekte logs over te schrijven want er is al ellende genoeg dacht ik zo!

    Beantwoorden

  11. leejo
    Apr 15, 2006 @ 15:30:06

    Hoi Riet
    Het kan ook z’n voordelen hebben dat je Henk zijn hulp bij sommige dingen nodig hebt hé 😉
    Ik wens jullie hele fijne paashaasdagen.
    Liefs Leejo

    Beantwoorden

  12. Blondie Beauty
    Apr 15, 2006 @ 15:16:38

    Hallo Riet
    Aller eerst jou link had ik al vanaf het begin op mijn Punt staan..dus dat zit wel goed..

    Ik wens je een hele fijne Paasdagen met Henk samen..en ik zal het niet onderschatten wat je gebeurd is hoor..we maken er wel soms een grapje mee..maar ik onderschat het niet hoor het kan wel een tijdje duren voor je helemaal beter bent..
    dus veel veel beterschap van me gewenst..

    Liefs Blondie

    Beantwoorden

  13. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 15:08:41

    @ Carry,
    nou ik kan wel tegen een stootje hoor Carry!
    en ja dat eitje moet dan wél zachtgekookt zijn en óók nog opgegeten worden hé! succes!

    Beantwoorden

  14. Carry&Kaylee
    Apr 15, 2006 @ 14:52:55

    ok.. dat ga ik proberen,, met 1 hand een eitje pellen whahaha..

    alles is steeds zo vanzelf sprekend he..
    nu moet jij tijdelijk leven met een best grote handicap..

    lief van Henk dat hij jouw zo goed verzorgt..
    maar hij lijkt me ook een kanjer van een vent!!

    en ik vind het helemaal niet vervelend om hierover te lezen.. integendeel juist..
    houd ons maar lekker op de hoogte ok..

    nou gehandicapte rimpelrat van me.. ohoo.. klinkt wel heel erg grof he.. 😀

    ondanks wensen we jullie toch hele gezellige paasdagen!!

    *Kuss Knuff Klikk*

    Beantwoorden

  15. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 13:55:15

    @ irma
    het gaat fijn hoor , jij ook fijne paasdagen

    @ Marion S9
    jullie natuurlijk ook fijne dagen samen , we zijn hier gelukkig over de schrik heen . liefs riet

    Beantwoorden

  16. MarionS9
    Apr 15, 2006 @ 13:50:48

    Fijn dat het goed met je gaat, wij, Ruud en ik, wensen jullie fijne paas dagen.
    Liefs, Marion.

    Beantwoorden

  17. Irma (Gran Canaria)
    Apr 15, 2006 @ 13:06:32

    Goede middag 😛

    Kom even kijken hoe het nu gaat met je 😉

    Wens je ook hele fijne paasdagen 🙂 😀 😛

    Groetjes Irma

    Beantwoorden

  18. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 12:28:46

    @ quidam,
    je hebt me dóór ……

    @bevroren roos
    het gaat goed hoor Els , ik hoop met jou ook .

    Beantwoorden

  19. bevrorenroos.*els.
    Apr 15, 2006 @ 12:13:13

    Hoe gaat het met je lieve Riet?

    Vrolijk Pasen

    DE PAASHAAS HEEFT HET DRUK
    De paashaas heeft het druk met al die eitjes
    hij heeft er nog wel honderd in zijn mand
    hij werkt zich suf om alles te verstoppen
    en reist nu alweer dagen door het land

    Hij brengt ze weg naar Amsterdam en Laren

    soms ééntje – maar zo af en toe wel tien
    hij zal echt blij zijn als het feest voorbij is
    dan kan hij maandenlang geen ei meer zien..

    veel liefs **els
    😛 😛

    Beantwoorden

  20. quidam
    Apr 15, 2006 @ 11:28:43

    jaja….je wilde vast geen paaseieren verven dit jaar 😛

    sterkte meis!
    en toch een vrolijk Pasen 😉

    Beantwoorden

  21. rietepietz
    Apr 15, 2006 @ 10:18:15

    @ Natazz, begrepen natazz , ik zal braaf zijn ! en een “slaaf” hebben…..?ik ben er al bijna aan gewend……het troost me wel een beetje dat ik gelukkig óók veel voor hem heb kunnen doen toen hij hulp nodig had.

    Beantwoorden

  22. º-Natazz-º
    Apr 15, 2006 @ 10:12:15

    Hmm fijn toch zo’n prive slaaf. *grin*
    Ik wens jullie ook hele fijne dagen en blijf van dingen af die au kunnen doen.

    Liefs Natazz

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

