vrije dag

Ja klopt, ik heb stiekem een vrije dag genomen…. nou én!!! Gisteravond gewoon geen puf meer gehad en alleen maar zitten nagenieten van een onwijs leuke meeting!

De heenreis was een verhaal apart, houden jullie tegoed, maar we waren ruim op tijd aanwezig vóór de kassa van de dierentuin waar we zouden verzamelen. Nou blijken er héél veel mensen daar te verzamelen en zo zagen her en der groepjes compleet worden en weer verdwijnen. Sommige mensen liepen met bloemen te slepen ...oéps , een bloemetje voor de vrouw die de hele organisatie heeft gedaan had misschien óók wel leuk geweest maar die waren nooit voor mij.
We waren de eerste en dat bleek réuze handig want Rietepietz blijkt een héél bekende kop te hebben want steeds vaker kwam “een passant” met uitgestoken hand op me af “jij moet Rietepietz zijn”  en zeg dán maar een nee!

DSCN3571Het wachten was nog even op Melody die een aantal omleidingen op haar weg vond en  met stoom uit haar oren dus iets te laat arriveerde maar oke, het is haar royaal vergeven wegens de méér dan gezellige dag die ze in elkaar gezet had .
Vooral de lunch was méér dan geslaagd en Rietepietz had het zo gek nog niet gezien met die boomhut , nou ja , het was een riante boomhut maar met al die boomtoppen er omheen  kún je geen andere conclusie trekken …dúidelijk een boomhut.

DSCN3587Er moest zelfs veel geklommen worden want tjongejonge,  wat hééft Burgers Zoo veel hoogteverschillen dus zó gek waren de foto’s uit het vorige blog dan weer niet. We hadden toen al een rondleiding gehad met een gids met het geluid van een stadsomroeper die ook de randgemeenten nog wil bereiken , voor Henk wel prettig maar toen de dame even vlak achter me stond  bij het haaienverblijf vlogen  mijn trommelvliezen bijna letterlijk naar de haaien!
Waarschijnlijk gegorgeld met schuurpapier die ochtend…… o hélp, ik zou even snel iets schrijven want we gaan vandaag nog even naar het openluchtmuseum, we zijn er nu toch in de buurt !
heelijk uitgerust in een fijne hotelkamer van het Postiljon hotel in Arnhem, mét gratis WIFI én heerlijke bedden .
We gaan dus lekker uitgerust vandaag weer op pad .
DSCN3600

36 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Trackback: Melody Music » Blog Archive » Weblogmeeting
  2. Trackback: Melody Music » Blog Archive » Zó L.E.U.K. !!
  3. Trackback: Zó L.E.U.K. !! | Melody Music
  4. Trackback: Weblogmeeting | Melody Music
  5. roadlaura1969
    okt 02, 2013 @ 22:02:57

    Heerlijk Rietepietz om zo te hebben genoten en nog lekker te kunnen nagenieten. .dus met recht een “rustdag”, en zeker weten dat het kan ….ik wil de eerste tegen komen die tegen jouw zou zeggen dat het niet mag ;-)

    Rietepietz zegt;

    Nou héél rustig waren die twee dagen niet maar de avond hebben we het ons inderdaad makkelijk gemaakt!Het waren heerlijke bedden en we hadden de drankjes mee naar de kamer genomen .Lekker languit uitrusten en vroeg in slaap gevallen!

    Beantwoorden

  6. Mirjam Kakelbont
    okt 02, 2013 @ 20:30:41

    Dat smaakt naar meer. Heel veel meer!

    Rietepietz zegt;

    Nou meetings moet je voorzichtig doceren maar in dat hotel hadden we éigenlijk nog wel een nachtje willen blijven.Helaas moest er dinsdag weer gewerkt worden anders hadden we er zéker nog een dag aan vastgeplakt!

    Beantwoorden

  7. Leo's mening
    okt 02, 2013 @ 14:32:10

    Zoals ik al eens eerder beschreef; die WLM’s zijn vaak erg gezellig en soms ook nog leerzaam. Je moet inderdaad geen omleidingen of zo tegenkomen om er op tijd te kunnen zijn. Blijft akelig. Heb je nog overlappende bloggers ontmoet die je ook bijvoorbeeld uit Delft kende???

    Rietepietz zegt;

    Dat is ook mijn ervaring , ik heb nog nooit een “slechte”meeting meegemaakt.
    Nee, helaas geen “öude bekenden” maar dat kan wel kloppen want er zijn nogal wat oude bloggers afgehaakt ondertussen.Mijn linkenrijtje is ook wel wat veranderd sinds ik bij wordpress zit.
    Bovendien was ongeveer de helft van de “deelnemers” zelfs helemaal nog niet bekend bij mij maar omdat de locatie zo aantrekkelijk was zijn we toch meegegaan en daar heb ik geen spijt van.
    Misschien moet in het voorjaar gewoon zélf eens proberen iets te regelen ,ga ik eens over nadenken en metertijd “in de groep gooien” !

    Beantwoorden

  8. Redstar
    okt 01, 2013 @ 08:30:59

    Het leest lekker weg dit verslag, en het blijkt dat het erg leuk was allemaal.
    Webloggers zijn haast net gewoon mensen :D

    Rietepietz zegt;

    Tot op zekere hoogte zijn we inderdaad nét gewone mensen maar dan toch wél met iets extra’s;-)

    Beantwoorden

  9. Leidse Glibber
    okt 01, 2013 @ 00:44:36

    Gezien de reactie van Tagrijn en jou reactie daarop moeten we misschien maar eens overwegen volgend jaar weer een meeting in Leiden te houden.

    Rietepietz zegt;

    Leiden is natuurlijk een stad die iets te bieden heeft aan bezoekers , zeker waar en ik zou zéker van de partij zijn.Maar zoals Tagrijn al zei hébben jullie al eens iets georganiseerd en er zelfs grotendeels de kosten van gedragen, dat zit me nog altijd dwars.
    Ik zóu eens kunnen polsen of er in het voorjaar interesse is voor een dagje Avifauna , wij hebben daar dit jaar nog een rondvaart mét brunch én vogelpark bezoek mee gemaakt en dat is best een aardig uitje. Voor rond de € 35 heb je de intree voor het park de rondvaard én de brunch! Lijkt me óók geschikt voor een meeting met een groep,het park is niet héél groot en redelijk begaanbaar voor mensen die minder makkelijk lopen en de boottocht is gezellig bijkletsen aan tafel onder het eten. maar er zijn nog veel meer arrangementen , ik ga er binnenkort maar eens over polsen denk ik.

    http://www.avifauna.nl/hotel/nl/arrangementen/brunchboot/

    Beantwoorden

  10. Rebelse Huisvrouw
    sep 30, 2013 @ 23:40:18

    Het klinkt allemaal heel gezellig – ik ga ook even bij Melody kijken voor meer nieuws hierover!

    Rietepietz zegt;

    Het wás ook heel gezellig, en natuurlijk een dikke extra dat het zulk mooi weer was. Vergeet bij Melody niet op haar foto account te kijken want er staan práchtige foto’s bij!

    Beantwoorden

  11. RenéSmurf
    sep 30, 2013 @ 23:31:09

    ja, je moet er maar van houden. Nou ja, niks moet natuurlijk, maar jij houdt er wel van! We staan toch totaal verschillend in het leven, en hebben toch overeenkomsten, zoals het loggen!

    Rietepietz zegt;

    Nou zo héél veel verschillen we nou ook weer niet want ik sla ook menig meeting over! Maar sowieso maakt het leeftijdverschil al dat we sosm verschillend naar dingen kijken. Maar juist leuk toch dat al die verschillende mensen elkaar via een blog gevonden hebben.

    Beantwoorden

  12. Petr@
    sep 30, 2013 @ 21:49:58

    Hilarisch geschreven Riet, ben benieuwd naar het vervolg!
    Knap stel in dat bed ;-)

    Rietepietz zegt;

    Nou dat was nog het meest rustige deel, de start was voor ons toch wat chaotisch maar dat komt nog!
    Ja mooi stel hé, ik ken ze niet maar stopte ze voor de gelegenheid even in ons bed;-)

    Beantwoorden

  13. tagrijn
    sep 30, 2013 @ 21:30:22

    Ik heb pas een keer zo’n meeting meegemaakt. Daar was jij dus ook bij. Daarna helaas nooit meer. Maar ja, ik heb het met Leidse Glibber dus een keer georganiseerd en nu mag een ander.

    Rietepietz zegt;

    En jullie hadden het perféct georganiseerd, het was mijn állereerste meeting en die heeft een onvergetelijke indruk gemaakt. Deze meeting had je natuurlijk óók van harte welkom geweest maar je hebt er waarschijnlijk niet van geweten.
    Mocht ik wéér eens ergens een meeting signaleren zal ik je een seintje geven! Ik zou het zéker leuk vinden jou weer eens te ontmoeten!

    Beantwoorden

  14. minoesjka2
    sep 30, 2013 @ 21:22:26

    Hé, ik heb er dus ook last van, dat mijn reactie niet geplaatst word, dus dan nog maar een keer :
    Was leuk om jullie te ontmoeten. Heb met een glimlach op mijn gezicht je blogje zitten lezen, en dat vraagt om meer, dus ik kom hier zeker vaker lezen :-)

    Rietepietz zegt;

    Ja vreemd, ik heb ook al een paar keer problemen gehad om ergens te reageren, misschien is er geknoei bij de host!

    Beantwoorden

  15. minoesjka2
    sep 30, 2013 @ 21:20:01

    Wat een leuk verslag en een heerlijke stijl van schrijven heb je :-) Ik kom hier zeker vaker lezen. Was leuk je te ontmoeten.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel, ik heb er lol in en als dat “merkbaar is” vind ik dat heel leuk! Altijd welkom hoor!

    Beantwoorden

  16. Aukje van Rossen
    sep 30, 2013 @ 19:49:08

    Ik hoef niet stiekem vrij te nemen, ik ben het gewoon. Onvrijwillig verlof noem ik het maar. Maar Burgers Zoo is mooi!

    Rietepietz zegt;

    Ik hoop dat je er wél een beetje “gebruik van maakt”, lekker veel bij je kleinzoon op bezoek én veel in je knutselkamer “rommelen”.
    Je hebt gelijk, het is een práchtig groen park en eigenlijk raar dat ik er nog nooit geweest was.

    Beantwoorden

  17. Mrs. T.
    sep 30, 2013 @ 19:45:48

    Gaaf zeg dat het zo geslaagd was. En het Openluchtmuseum vind ik fantastisch.

    Rietepietz zegt;

    Als ik eerlijk ben heb ik nog nóóit een mislukte meeting meegemaakt, ik heb aan al de meetings waar ik bij was geweldige herinneringen én een hechtere band met de bloggers die er bij waren, leuk toch!

    Beantwoorden

  18. depetvantruus
    sep 30, 2013 @ 18:47:02

    Het was inderdaad een top-dag en het was heel leuk om jullie weer te ontmoeten. :-)
    Zelfs ik vond haar stemgeluid meer dan voldoende en dat wil wat zeggen. ;-)
    Jullie weten wel wat knus is en hebben vast genoten in het openlucht museum. Wij zijn er ook een keer geweest en het was zeker de moeite waard.

    Rietepietz zegt;

    En dit keer in ieder geval veel meer tijd om even bij te praten dan de vorige keer in Amsterdam.
    Ja wát een stem hé, voor dove mensen als jij en Henk natuurlijk geweldig maar dat getetter acht me was wat veel van het goede kan ik je verzekeren.Maar ik kon natuurlijk makkelijk bij haar uit de buurt blijven toen ik met haar “lieve stemgeluidje” kennis gemaakt ;-)
    Het was inderdaad ook een beleving in het openluchtmuseum!

    Beantwoorden

  19. corryjohan
    sep 30, 2013 @ 15:34:31

    Jullie zijn lief voor het hotelpersoneel. met elkaar in 1 bed, scheelt opmaken……
    Jij schrijft wel heel erg gezellig. Geniet hier altijd weer.

    Rietepietz zegt;

    Ja én het millieu niet te vergeten, in vrijwel álle hotels hangen tegenwoordig briefjes om de handdoeken niet na 1x gebruiken te vervangen, dat deden wij al nooit want dat doen we thuis óók nooit;-)
    Het was leuk om je te ontmoeten en wat fijn dat je, met rolstoel en al, zo keurig gehaald en gebracht werd door Melody!
    Dankjewel voor het compliment, ik schrijf gewoon graag ;-)

    Beantwoorden

  20. terrebel
    sep 30, 2013 @ 13:39:57

    Wat ontzettend gezellig, zo, zeg! Dat is pas genieten. En later nog een keer genieten van de napret! :-)

    Rietepietz zegt;

    We vonden dat we onszelf bést een beetje mochten verwennen , we vinden 2x per dag een lange autorit best vervelend en omdat we toch al niet vaak op vakantie gaan is dit een oplossing. Zo hebben we twee leuke dagen met ieder maar één autorit waardoor we meer energie over houden voor de uitstap!

    Beantwoorden

  21. datzalwel
    sep 30, 2013 @ 13:07:58

    Zo, dat zit wel goed bij jullie!. Een heerlijk weekend is het geweest lijkt me.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Dat heb je goed gezien, we hebben genoten! We hadden ook práchtig weer voor zo’n uitstapje dan kán het bijna al niet meer mis gaan!

    Beantwoorden

  22. Hartelijke Hot Hulk
    sep 30, 2013 @ 12:37:01

    Fijne WLmeeting dus geweest.
    Ik heb stiekem meegenoten!

    Rietepietz zegt;

    Oh…. was jij dat die ik stiekem zag genieten. En dan als afleidingsmanoeuvre Melody jouw groeten aan ons over laten brengen…. ja ja!

    Beantwoorden

  23. ria
    sep 30, 2013 @ 12:30:31

    Ha leuk dank je wel Rietepietz. Ik heb wel aan jullie gedacht .
    groetjes, Ria

    Rietepietz zegt;

    Jammer dat het voor jou nog een brug te ver was om deel te nemen,je zou ervan genoten hebben maar inderdaad, het is réuze vermoeiend zo’n dag!

    Beantwoorden

  24. Marion
    sep 30, 2013 @ 12:25:45

    Leuk verhaal, mooie foto’s, je houd er altijd weer vrienden aan over.
    XXX

    Rietepietz zegt;

    Het is altijd leuk om een blogger “in het echt “te leren kennen. En zó grappig dat het altijd zoveel herkenning geeft! Maar de meesten zitten toch veel te ver weg om ze vaker te ontmoeten, bij jou had ik het geluk dat je “in de buurt” woont XXX

    Beantwoorden

  25. gewoonhanny
    sep 30, 2013 @ 11:55:46

    Bij Melody had ik al gelezen over de geslaagde weblogmeeting en al vele mooie foto’s gezien uit het park. Maar de foto die jij laat zien, is natuurlijk de allerbeste. ;-) Veel plezier vandaag in het openluchtmuseum. Een bezoek meer dan waard.

    Rietepietz zegt;

    Er liepen meerdere bloggers rond met “dikke” camera’s, dan doe ik bescheiden een stapje terug natuurlijk. Vooral omdat de dieren er véél ruimte hebben en dat betekend dat je er vaak niet erg dichtbij kunt komen met een simpel toestelletje. En ach , ik gebruik tóch meestal net wat andere foto’s dan gemiddeld;-)

    Beantwoorden

  26. cornma
    sep 30, 2013 @ 11:41:13

    Wat een gezellig verslag, voelt bijna alsof ik er zelf bij was. Een volgende keer meld ik me misschien ook wel aan. Ik zou jou tenslotte ook onmiddellijk herkennen.;-)

    Rietepietz zegt;

    Nou ik kan het je van harte aanraden hoor, er waren zonder uitzondering alleen maar leuke mensen. Maar ja , soms moet je keuze maken en jij hebt nou nét een hutje op de hei in gebruik genomen en dat vraagt ook veel tijd denk ik.
    Tja, dat herkennen, misschien moet ik wat minder foto’s gaan plaatsen want straks kan ik niet meer over straat;-)

    Beantwoorden

  27. MarjaK
    sep 30, 2013 @ 11:36:18

    Hmm, het lijkt of mijn reactie niet geplaatst wordt… Nog maar een poging, het was gezellig en wat heb je er weer een leuk verslag van gemaakt!

    Rietepietz zegt;

    Het is uiteindelijk toch gelukt, ik zag dat er méérdere wat problemen hadden.

    Beantwoorden

  28. MarjaK
    sep 30, 2013 @ 11:34:44

    Leuk verslag! En het was zeker gezellig, met, of ondanks, alle klimmetjes en zo!

    Rietepietz zegt;

    Het was leuk om een “halve stadsgenote” te leren kennen en omdat óók vroeg was hebben we aardig wat kunnen bijkletsen, leuk! De klimmetjes waren voor ons niet écht een probleem omdat we wat schoenen betreft niet voor “luxe”gegaan waren maar vooral voor praktisch en makkelijk;-)

    Beantwoorden

  29. Melody
    sep 30, 2013 @ 11:10:20

    ;-) Wat een schitterend verslag, heb t ook aan mijn (v)echtgenoot voorgelezen, met minder luide stem, heb zijn trommelvliezen gespaard ;-)

    Dank je wel nogmaals voor het waarnemen van de honneurs die ik helaas moest laten passeren *grijns*. Dank ook voor de vergiffenis ;-)

    Wens jullie nog veel plezier in het Openluchtmuseum en een fijne en veilige thuisrit uiteraard.

    Rietepietz zegt;

    Ik hoop dat je nog op een redelijke tijd thuis was want, méns wat rijd jij een afstanden! Mocht ik je ooit weer ergens tegen het lijf lopen heb je een bloemetje van me tegoed en nogmaals dank voor de perfecte organisatie! We hebben er van genoten en ook vandaag een leuke dag gehad.Ondertussen zijn we veilig thuis aangekomen na een voorspoedige rit ondanks het drukke vrachtverkeer. We vonden het een fijne dag met aandacht voor iedereen maar mett óók genoeg vrijheid voor wie dat wilde, dankjewel!

    Beantwoorden

    • Melody
      sep 30, 2013 @ 17:23:54

      Ik was om 21.00 uur thuis….. ook de terugreis ontmoetten we diverse omleidingen…. met name in het noorden liggen veel wegen er uit…. maar ach ik vind kilometers vreten niet zo erg. Ik had Geesje bij mij in de auto en dat is reuzegezelig. Door de omleidingen hebben we veel ‘siet-siing’ gedaan. Met het weer en vooral die prachtige luchten door het avondrood was het een genot om zo ver te moeten rijden…

      Bastiaan en Dapne, met Hannie en Karin brachten Corry thuis en konden daarna redelijk probleemloos doorrijden naar Assen waar ze om 19.45 aankwamen, waar de auto van Hannie en Karin stond. Ook zij moesten via omleidingen thuiskomen.

      Maar al die ‘tegenslag’ hoe vervelend ook…. heb ik er meer dan voor over gehad hoor, had de meeting en jullie niet graag willen missen. Weer een mooie herinnering erbij die het koesteren waard is. Weer een tegenbewijs van het vele negatieve dat in de loop der jaren over webloggers is geschreven.

      En dat bloemetje? Hartstikke lief van jou, een gedachte die ik zeer waardeer, al heb ik er geen seconde aan gedacht om te bedenken dat ik wel iets zou mogen ontvangen voor mijn werk in de organisatie, zo zit ik niet in elkaar gelukkig ;-)

      Heel graag gedaan, fijn te lezen dat jullie er zo van genoten hebben! Het gevoel dat daardoor in mij ontstaat is mij vele malen meer waard dan welk bloemetje ook!

      x

      Rietepietz zegt;

      Lijkt me een zegen als je graag kilometers vreet , rijden is voor mij meer een “noodzakelijk kwaad” ;-( en langer dan anderhalf uur vind ik echt een kwelling. Maar we hebben het zo fijn opgelost en het is een leuke minivakantie geworden.
      Grappig dat je kinderen óók zo betrokken zijn bij zowel het WL gebeuren als de dieren en dus een dag met,toch merendeels veel oudere mensen, óók als leuk ervaren en zelfs een handje toesteken! Geef ze maar een vette pluim van me.
      natuurlijk dóe je het niet voor een bloemetje maar het is wél aardig als er aan gedacht wordt.
      Maar je hebt gelijk, je kunt natuurlijk ook van de waardering genieten die uit de logjes spreekt.
      Ik moet bij jou nog even snuffelen naar de mij nog onbekende blogs!

      Beantwoorden

      • Melody
        sep 30, 2013 @ 18:59:21

        ;-)

        De jeugd zegt dat ze het naar hun zin hebben gehad en het een leuke groep mensen vonden…en ja toen ik hier de eerste woorden liet vallen over mijn plannen een wlm te organiseren zeiden ze gelijk ‘wij zijn geen loggers maar mogen toch wel mee he?’.. zeg dan maar eens nee hihi
        Later bleek dat heel goed uit te komen want doordat Bastiaan erbij was kon Corry ook mee in een rolstoel….zij kan niet zover lopen en ik heb helaas zelf niet voldoende kracht/energie om haar heel de dag te duwen en wilde daar ook een ander niet mee belasten, zijzelf al helemaal niet.

        De jou nog onbekende logs zullen dat snel niet meer zijn ;-)

        Rietepietz zegt;

        Dat is inderdaad een mooie “spieraanvulling”, je had het mij eventueel óók mogen vragen hoor ik loop wekelijks achter de rolstoel van Marion en ben tamelijk sterk. Maar inderdaad met al die hoogtes en afdalingen is het een klus!
        Ik heb via jouw log inderdaad Geesje al gevonden, MarjaK kende ik al.

        Beantwoorden

  30. Marja
    sep 30, 2013 @ 10:59:37

    Heerlijk kiekje van het echtelijk etui. Fijn dat het een succes was. Nu weer genieten van al dat moois in het openluchtmuseum. Het zonnetje doet weer vrolijk mee. Veel plezier saampjes.

    Rietepietz zegt;

    Nou ja , we hádden kunnen kiezen voor ieder een bed maar je wilt toch niét twéé bedden laten verschonen terwijl er één ruim groot genoeg is om samen in te liggen, wij zijn zó milieubewust!

    Beantwoorden

  31. Zus
    sep 30, 2013 @ 10:36:34

    Wat zijn we intiem op de vroege ochtend, we mogen zomaar in je slaapkamer kijken;-))) Fijn dat het gisteren zo leuk was. Maar we “horen” er nog wel wat meer van hè ? Het openluchtmuseum is ook erg leuk. In beiden ben ik geweest maar dat is lang geleden. Vandaag weer een fijne dag gewenst samen.XX

    Rietepietz zegt;

    Nou zo héél intiem was het niet hoor, een foto maken met de zelfontspanner is hard werken;-) camera instellen , met een vaartje naar het bed hollen en erin ploffen zonder Henk te beschadigen, weer eruit hollen kijken of er iets op staat en in de herhaling als het resultaat niet goed genoeg is ;-)
    Je gaat er inderdaad vast nog wel meer van horen ,dat voel je goed aan;-)

    Beantwoorden

  32. J@n.
    sep 30, 2013 @ 09:59:57

    En wij wisten nergens van…… ;-)
    Maakt niet uit, want wij hadden gisteren ons ,geslaagd, jaarlijkse familie-etentje, dus wij konden toch niet.
    Maar een verslag van rietepietz brengt ons wel op de hoogte.

    Rietepietz zegt;

    Nou ik ben bang dat het ook géén geschikt uitje voor jou was.
    Véél lopen en klauteren door de hoogteverschillen en ik weer dat jouw voeten dat maar mondjesmaat kunnen. Maar inderdaad, je kent me, ik zie altijd wel kans 5 logjes te maken over een weekendje uit;-)

    Beantwoorden

  33. Boerin Zonder Naam
    sep 30, 2013 @ 09:55:29

    Ja……. het werkt weer../
    Nou ja, ik houdt het nu korter: Een fijne dag toegewenst in het Openluchtmuseum en het verhaaltje wat net niet geplaatst is houdt je maar even tegoed!

    Rietepietz zegt;

    Het was reuze leuk in het openluchtmuseum en ik moest nog aan je denken omdat er ook een oude “kaasfabriek” staat. We waren er eigenlijk te vroeg want er moest nog opgestart worden. Maar wie weet komen er in een volgend logje nog wel foto’s voorbij die je bekent voorkomen;-)

    Beantwoorden

  34. Boerin Zonder Naam
    sep 30, 2013 @ 09:53:56

    Heb ik net een heel reactieveld vol zitten typen, wordt het niet geplaats….. Nog even proberen

    Rietepietz zegt;

    Hé wat vervelend, ik zag dat er meer mensen last van hadden. zeker weer wat werkzaamheden bij de host!

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 30 andere volgers

