back to normal !

Volgens mij ben ik met een flinke plons het nieuwe jaar ingedoken  met het vorige logje !
Ik wordt ongeveer als een heldin gevierd , leuk hoor maar zo’n heldendaad was het  nou óók weer l niet .
Uiteindelijk zijn we gewoon een niet zo piepjong stelletje en doen we meestal doodnormale dingen , maken een wandelingetje , en voeren de eendjes als we brood over hebben !

Ja wel hoor , zó duf  zijn we  ( meestal) !
Alleen als  “de omstandigheden ” ons uitdagen gebeuren er wel eens onverwachte dingen !
Kijk als op een  wandelingetje met een leenhond blijkt dat de hond verstoppertje wil spelen moet je wát hé!
verstoppertjeKun je zo’n beestje teleurstellen? Nee toch  ….  , je speelt het spelletje mee !
Eigenlijk niet eerlijk natuurlijk , een klein hondje  is zó verstopt in het bos maar wat moet ik , voor de scherpe neus van een hond is  geen verstop plekje   veilig , maar je dóet je best ……..
scheveningsebosHa opgelost …… , Eyra zoekt het hélemaal in de verkeerde hoek, ze kan snuffelen tot ze een óns weegt ,na na na na na …..ze gaat me zéker niet vinden , kun jij me wél zien…..?  O sorry , er is een stukje van de foto weggevallen ………
de boom inMaar ja , nu Eyra  naar huis is  gaan we  de eendjes maar  voeren ……en nééhee … we duwen elkaar niet in het water , soms zijn we écht gewoon een heél duf stelletje ….dat zeg ik toch , we doen heus  wel eens iets normaals !

UP DATE

Ik zag vanmorgen dat Emmelinda probeert me uit die boom te halen , kijk , ze sluipt op me af in de hoop dat ik haar niet zie ….  wie komt me helpen?
boom_em

 

21 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. RenéSmurf
    jan 05, 2013 @ 22:16:50

    En die beestjes zijn natuurlijk het allerleukst! Die kennen geen kerst en fotoshop en fantasie, die overleven en genieten!

    Beantwoorden

  2. ♫ M e l ☺ d y ♫
    jan 05, 2013 @ 11:37:23

    Had Henk nou niet ff een foto kunnen maken van hoe Em jou van die tak afplukte?

    Maar ehhh ‘met een lach het nieuwe jaar in en voortzetten is natuurlijk uit de kunst, houden zo ;-)

    Beantwoorden

  3. redstar
    jan 05, 2013 @ 08:58:40

    Hahahahaha ik dacht, die Riet hangt wel lichtjes aan die boom :D En dan waarempel kan er ook nog p de tak getsaan worden.
    Gek doen is leuk, en nodig. Blijven spelen is mijn motto!

    Rietepietz zegt;

    Had zómaar gekund natuurlijk ,die lichtjes !De mogelijkheden van psp zijn bijna onbegrensd ( mijn geduld helaas dan weer niet ) Dat de tak mijn gewicht zou kunnen houden is al héél onwaarschijnlijk maar Emmelinda zo op het puntje …. , al weegt ze zo te zien helemaal niéts ….. ik wéét het niet ….;-)

    Beantwoorden

  4. Marian Koning
    jan 04, 2013 @ 20:33:32

    Als ik morgen lees dat jullie spontaan een tripje mars of maan zijn begonnen vertrek ik echt geen spier!

    Rietepietz zegt;

    Zeg nooit nooit maar eh… dat moet dan éven wachten tot men een “verplaatsknop” heeft uitgevonden waarmee ik mezelf kan verplaatsen want vliegspul is niet zo mijn ding ;-)

    Beantwoorden

  5. hanscke
    jan 04, 2013 @ 19:24:30

    Wij spelen veel balletje balletje met de hond. Soms komt het balletje op onmogelijke plaatsen terecht en dan laten wij het maar liggen. Met jouw foto’s in het achterhoofd moeten we de uitdaging maar aangaan om die bal terug te krijgen. Beleven wij misschien ook eens wat met behulp van de fotocamera. :)

    Rietepietz zegt;

    Zéker doen al had ik natuurlijk nog véél meer hulp van mijn psp programma ;-)
    Ik zie inderdaad zo hier en daar wel eens balletjes slingeren maar Eyra táált niet naar een bal , ach ze is ook al 14 jaar oud !

    OT. Er ging waarschijnlijk iets behoorlijk fout ,je reactie stond bij een stukje dat niét het logje zelf was , denk dat ik nog zat te slapen toen ik even de link van Emmelinda wilde verwerken .Ik heb je dus even overgezet maar daar kreeg ik jouw side niet aan vast .Ik ga beter opletten ;-)

    Beantwoorden

  6. datzalwel
    jan 04, 2013 @ 18:52:53

    Nee , boomhangen kende ik nog niet wel spijkerbroek hangen op een koninginnedag. Het is wel lachen met jullie twee. Je mag wel een heel brood mee nemen , kostgangers genoeg daar.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    O ja , spijkerbroek hangen ken ik ook maar dáár waag ik me niet aan !
    Eeenden het meerkoetjes genoeg inderdaad , hier valt het nog mee maar er is nog een klein slootje waar ze over elkaar heen rollen om het water uit te klimmen om maar dicht bij het brood komen ( of andijvie ,dat is eigenlijk beter voor ze ) ze eten het gewoon uit je handen !

    Beantwoorden

  7. roadlaura1969
    jan 04, 2013 @ 18:11:17

    Nou Rietepietz ik wil wel graag meedoen ik denk alleen dat de tak er niet blij mee is hahahaha, Eyara maar zoeken die arme hond ;-)

    Rietepietz zegt;

    Nou de tak schijn héél sterk te zijn want op de plek waar Emmelinda staat zou hij toch ,ondanks haar minimale afmetingen ,af moeten breken ;-) Ik blijf opletten natuurlijk want voor je het weet schuift ze een stukje op en staat ze op m’n vingers te trappen ;-)

    Beantwoorden

  8. Astrid
    jan 04, 2013 @ 16:01:37

    Normaal of abnormaal je weet het wel te brengen :-)

    Rietepietz zegt;

    Nou ja , laten we dan maar gaan voor “prettig gestoord” , en volgens mij kan jij er ook wel wat van zo af en toe ;-)

    Beantwoorden

  9. Mrs. T.
    jan 04, 2013 @ 14:34:14

    Hahaha, wat een geweldig logje weer en die update slaat alles. Leuk gedaan meiden.

    Rietepietz zegt;

    Mag ik een béétje gek zijn , Emmelinda is écht knetter ;-)
    maar wel onwijs leuk he die interactie .Ik kan er nog best een paar naast me laten hangen hoor ;-)

    Beantwoorden

  10. Leo's mening
    jan 04, 2013 @ 13:54:57

    Toch knap dat je dit stukje schreef terwijl je nog in die boom hing. Wat je zoal niet kunt doen met een fotoprogramma, want ik geloof veel, zelfs dat je in zee bent gesprongen in je jonge jaren, maar zo in een boom hangen als op de foto? Nee, dat gaat me net even te ver….qua fantasie dan….:)

    Rietepietz zegt;

    Nou dat in zee springen was in 2005 ,ook al niet echt m’n jonge jaren ;-)
    Maar dat je dit nou weer niet gelóófd zeg ! Alsof ik zo’n bijdehandje ben met fotobewerking ;-)

    Beantwoorden

  11. Marion
    jan 04, 2013 @ 09:04:16

    En eyra denkt, ik doe net of ik haar niet zie.
    Leuk gedaan.
    Fijne dag, XXX

    Rietepietz zegt;

    Nee nee ,ik weet zéker dat hij me écht niet zag hangen aan die tak ,nou ja , als hij me maar “ziet zitten” hé! XXX

    Beantwoorden

  12. J@n.
    jan 04, 2013 @ 00:24:14

    Maar rietepietz, je lijkt wel een normaal mens, nooit in je gezien. ;-)
    Leuk logje en die Donald was wat slimmer dan de rest. :-)

    Rietepietz zegt ;

    Ieder normaal mens heeft wel eens een gekke bui , bij mij zal dat dus wel omgekeerd zijn ;-)

    Beantwoorden

  13. Leidse Glibber
    jan 03, 2013 @ 22:46:50

    Kan je mij uitleggen wat bij jou “back to normal” is. Ken je nu heel wat jaren maar die titel kan echt niet hoor. :-)
    Rietepietz zegt ;

    Ik ben graag een beetje onvoorspelbaar ,zo moet je dit logje denk ik zien ;-)

    Beantwoorden

  14. VoorHetBlogGezet
    jan 03, 2013 @ 22:15:48

    Pfff…jij kan in ieder geval door de bomen het bos nog zien. Leuke actie foto rietepietz!

    Rietepietz zegt;

    Nou ja , een psp actie maar toch ;-)

    Beantwoorden

  15. ɐpuıןǝɯɯǝ
    jan 03, 2013 @ 21:42:31

    Normaal? Wasda? Kende dat eten? Hahaha ;-).

    Hahaha wat een takkenwijf *giechelt* dóódnormaal uitje. Ik zou de kat uit de boom kijken denk ik als ik Eyra was. Of denken:”Je kan de boom in”.

    Gelukkig heb ik niks met spreekwoorden ghehehe…

    Rietepietz zegt;

    Tja , ik heb het “van horen zeggen ” en weet eigenlijk ook niet zo goed wat dat is !
    ja toch ,doodnormaal ! De kat heb ik er eerst uit gejaagd natuurlijk !
    We zouden er eens “een boom over op kunnen zetten “wie van ons het minst met spreekwoorden heeft ;-)

    Beantwoorden

    • ɐpuıןǝɯɯǝ
      jan 03, 2013 @ 22:06:28

      Ik pas. Ik zou niet wéten waar Abraham de mosterd haalt :P. Ook al is dat een boom van een kerel ;-)

      Rietepietz zegt;

      het komt wel goed , je moet alleen nooit geen oude bomen verplaatsen , maar eh…. als je even lekker naast wil komen hangen ?

      Beantwoorden

      • ɐpuıןǝɯɯǝ
        jan 04, 2013 @ 00:31:18

        Dat vind ik best eng maar hee, schuif eens op…hier ben ik al:

        Rietepietz zegt;

        Whahahaha , gááf , grrrr… ik moet werken ,te weinig tijd anders zou ik de foto er even bij plaatsen …misschien lukt het nog straks na het ontbijt

        Beantwoorden

        • ɐpuıןǝɯɯǝ
          jan 04, 2013 @ 13:01:16

          Whoeehaaa die update, geweldig! Ik ben benieuwd of er nog een foto bij komt, zou wel heel grappig zijn he? ;-)

          Rietepietz zegt;

          ja geinig hé , ik vond het zó jammer dat ik moest werken ! maar wie er bij wil komen hangen mág hoor , en wie het zelf niet voor elkaar kan krijgen stuurt me maar een foto met de armpjes hoog ,dan hang ik hem if haar wel even naast me;-) Dit zijn dan weer zúlke leuke interventie grappen ;-) En wilde eigenlijk een duf logje maken over de kersboom weer weg is …dát back to normal ,maar ik kwam ineens die foto tegen die ik kort geleden had zitten bewerken én een dikke duim ,nou dan weet je het wel !

          Beantwoorden

          • ɐpuıןǝɯɯǝ
            jan 05, 2013 @ 11:06:22

            Zal je altijd zien he, net op het moment dat ik weg moet ofzo schieten me de leukste dingen te binnen/krijg ik leuke mail/reageert er iemand op Facebook/noemmaarop. Maar goed, zo gaat het ook. Ik loop niet weg hahaha.Toch fijn, om toch nog eens op een tak te staan. Zeker met hoogtevrees ;-). Was trouwens nog wat, ik wist dat ik die foto nog had (ik heb niet zoveel foto’s van mezelf) maar wáár. De rubriek waar deze instond op web-log is leeg mee naar wordpress gegaan. Althans, er staat dat ie leeg is maar ik zag (bij het neuzen) dat er wel vaker een 0 staat maar er toch iets in het mapje zit. Enfin, ik kon er niet bij. Maar ik moest en zou dat nog even doen. Alleen moesten we vroeg op en het was al laat…hahaha erg toch he? Uiteindelijk heb ik het met zoekwoorden geprobeerd op wordpress en via via had ik ‘m te pakken. Ik denk dat als ik meteen photobucket ingedoken was ik ‘m sneller te pakken had gehad ;-).

            Hahaha nou dat scheelt, dat duffe logje heb IK al gemaakt.Whaahaaa. Viel me trouwens op dat je de foto echt keurig gemaakt hebt. Niet dat je dat anders nooit doet hoor ;-). Goed gedaan wijffie. Leuk ook, die reacties erop hahaha.Ja ik vind die interactie ook zo leuk. Zat dus tijdens het zoeken naar die foto oude reacties te lezen, zo leuk.

  16. Mirjam Kakelbont
    jan 03, 2013 @ 20:21:12

    Oh, oh, oh…je zal NIKS hebben! Ik hang altijd alleen ondersteboven in een boom…

    Rietepietz zegt;

    Ongezéllig joh , alleen in een boom hangen …en dan nog ondersteboven …. hou je wel je rok om je knietjes vast ;-)

    Beantwoorden

  17. Marja Van Den Boogaardt
    jan 03, 2013 @ 20:06:39

    Ja, dit is typisch een voorbeeldje van back to normal. Ik hang ook altijd in een boom op donderdag.

    Rietepietz zegt;

    Whahaha , dat dacht ik al , zijn we samen lekker”high” hé !

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 30 andere volgers

