op naar 2013

Ja klopt , 2012  is zo goed als op , een dikke meevaller voor de doemdenkers die hadden gedacht dat op 21 december alles al afgelopen zou zijn .
Dat waren vást de mensen die zoveel drukte veroorzaakte in de winkels ná de 21ste  want  ,wie gaat er nou  Kerstinkopen doen als er geen kerst meer komt !
Nou ja , met die boodschappen is het dus nog wel goed gekomen en we zullen met z’n allen in het nieuwe jaar nog héél wat oud spul weg moeten werken .
Zelfs het meeste dat je begin 2013 koopt is nog “oude zooi” uit 2012 !

Tijd om terug te kijken …? Nou een héél klein beetje dan , mijn eerste volle jaar bij wordpress  is om en ik voel me er thuis .
Het leukste van 2012( op log gebied dan he  )  is dat het  twee van mijn “oudste ” loggers terugbracht  , Ria  (nu ,” voor het blog gezet”) en Emmelinda die niemand over het hoofd gezien kan hebben !
Ria heeft me in 2005 in het logwereldje gesleept en Emmelinda was de éérste ” lezeres  die in  januari  2006 reageerde van buiten het kleine groepje dat ik nog kende van de “hulp space” ( bij msn)  waar ik Ria ontdekte  !

Gelukkig hebben de beide dames ( onafhankelijk van elkaar ) na een lange logloze periode ondertussen  begrepen dat er” geen beter leven dan een logleven” is en heb ik hun linkjes weer  mogen  toevoegen .
De “langsthierlezende ” titel hebben ze natuurlijk verloren …. eigen schuld dikke bult, komt ervan als je een “logbreuk” hebt !
Die  “titel” gaat naar Leidse Glibber en Marion  die hier allebei rond februari 2006 hun eerste reactie gezet hebben en nóóit meer verdwenen zijn  !

Maar gelukkig  heb ik heel véél trouwe lezers ,  sommige al járen  en ik denk dat zo aan het eind van het jaar een bedankje wel op z’n plaats is voor alle tijd die iedereen in het reageren op mijn logjes heeft gestoken !
Het loggen zou niet hetzelfde zijn zónder al jullie reacties die áltijd iets toevoegen  en ik geniet ook altijd zeer van alle”toegevoegde waarde “!

Genoeg terug gekeken nu , op naar 2013  !
Ik hoop iedereen dan weer bij de reacties tegen te komen en wens , mede namens Henk , iedereen een  gezellige jaarwisseling  en
                             voorspoedig ,gezond en gelukkig 2013 

Natuurlijk  hoop ik  weer  regelmatig een bescheiden glimlach thuis te bezorgen en wel in het bijzonder bij de mensen die het moeilijk hebben of wiens gezondheid problemen geeft !

2013ster

38 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Aukje van Rossen
    jan 01, 2013 @ 14:58:36

    Allerbeste Rietepietzie!!!
    Voor jullie allebei natuurlijk.

    Rietepietz zegt; Ook voor jou en je man natuurlijk ,het gaat een bijzonder jaar worden met een huwelijk in het vooruitzicht ,geniet ervan!

    Beantwoorden

  2. hartelijkehothulk
    jan 01, 2013 @ 11:29:57

    STER in log land.
    Wens je alle Liefde en veel verstand.
    In 2013.
    Hoop ik je nog veel te zien?

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel,voor de mooie wensen
    daar ga ik zeker m’n best voor doen !

    Beantwoorden

  3. Suske
    jan 01, 2013 @ 11:11:35

    voor jou en je familie een voor spoedig 2013 en verder heel veel blogplezier.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel en natuurlijk voor jou en je familie hetzelfde !

    Beantwoorden

  4. Redstar
    jan 01, 2013 @ 09:36:03

    Een heel jaar bij WordPress alweer. En je vind het leuk. Geweldig! Dit jaar zul je daan ook wel vol maken.
    Ik niet. Ik stop met loggen.
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Riet

    Rietepietz zegt;

    John…. je laat me schrikken , dat is géén leuk bericht ! Wat jammer maar het is natuurlijk jouw beslissing en ik zag het laatste jaar wel dat je er naar toe aan het groeien was !Ik laat je linkje voorlopig nog even staan , je weet maar nooit of je het gaat missen ;-) .

    Beantwoorden

  5. RenéSmurf
    jan 01, 2013 @ 02:01:36

    ja, loggen is erg leuk! Vooral de interactie. En soms heeft iemand even wat minder tijd, en later weer meer, en mensen stoppen en er komen nieuwe bij. Ja, dat loggen ligt me wel, ondanks uitstapjes op forums, hyves, facebook en twitter!

    Rietepietz zegt;

    Inderdaad , de interactie is nou juist wat mij zo aanspreekt .Maar ik heb dus ruim genoeg aan m’n site en al die andere toestanden hoeft niet zo voor mij !Ik heb gelukkig wel vrij veel mensen die al heel lang “meegaan” want ik hecht toch wel aan m’n lezertjes !

    Beantwoorden

  6. roadlaura1969
    jan 01, 2013 @ 01:25:03

    Gelukkig Nieuwjaar Rietepietz en Henk met Veel gezondheid en inspiratie en geluk veel genieten dan kan 2013 niet meer stuk :-)

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel en natuurlijk voor jullie natuurlijk hetzelfde .We hebben niet álles in de hand natuurlijk maar we gaan er zéker ons best voor doen !

    Beantwoorden

  7. VoorHetBlogGezet
    dec 31, 2012 @ 19:27:52

    Lieve, grappige, maffe, recht door zee Rietepietz. We gaan al heel wat jaartjes samen door het internet leven en ook wij hebben ons in het dagelijkse leven ontmoet. Saampjes heer wat uurtjes op de spaces doorgebracht en niet te vergeten op msn. En door jou bloggen kwam ik uiteindelijk hier weer op Word Press terecht en sloeg ook weer aan het bloggen.En ook ik had hetzelfde als Em, Het was het allemaal net niet, facebook, twitter etc. Ik ben blij dat ik het plezier in het bloggen teruggevonden heb. Het maakt het leven zoveel leuker met alle mensen die je er weer door leert kennen en terugvind. Voor jou en Henk een dikke knuffel en hopelijk gaan we ons snel weer eens in het echhie ontmoeten. Liefs Ria xxx

    Rietepietz zegt;

    Vooral de sms sessies zijn altijd reuze gezellig en ,vooral in het begin heb ik héél veel van je geleerd en ….mens, wat had je soms een geduld nodig omdat ik écht niets wist!
    Maar je hád gelijk ,loggen is hélemaal mijn ding ,zoals je vanaf het begin al zei !
    Natuurlijk werd jouw leventje ook wel even heftig doorelkaar geschud en was bloggen misschien wel even teveel eisend ,maar gelukkig , je bent er weer !
    Grote lol gehad met toen je me zo gek kreeg om de 4 daagse een keer te lopen ,ábsoluut een belevenis !
    Ik kom tegenwoordig nogal eens in Eindhoven ,dat is al een behoorlijk eind in jouw richting , moeten we vást wel iets mee kunnen ;-)Ik geef Henk de knuffel door alvast dank namens Henk !
    P.S. ik heb een nieuw logeerbedje ;-)

    Beantwoorden

    • VoorHetBlogGezet
      jan 01, 2013 @ 12:56:40

      Kijk en dan word jou stekkie ook weer aantrekkelijker met een lekker bedje. Ik zou graag nog een keertje naar Marion gaan met je. Enne Eindhoven, kenne we mooi daten met Laura en Em. Maar ook Leiden lijkt me een leuke optie. Genoeg plannen voor het nieuwe jaar. Liefs Ria

      Rietepietz zegt;

      Het gaat goed met marion ,hoewel ze de laatste twee jaar een paar flinke opdonders heeft gehad is ze weer haar “stralende zelf ” ! Ze leest hier ook altijd alle reacties en doet nog vaak van alles in psp !
      Wie weet , je kent me , ik ben niet héél reislustig maar met een grote trekpleister in Eindhoven ( de kleinzoon) wil ik nog wel eens in de trein springen ;-)

      Beantwoorden

  8. wolfgangpowerpoint.wordpress.com/
    dec 31, 2012 @ 19:14:54

    A good new year 2013 desires we.
    Greeting, Wolfgang

    Rietepietz zegt;

    The same to you and your beloved !

    Beantwoorden

  9. Astrid
    dec 31, 2012 @ 16:13:41

    Al blog ik niet zelf, ik lees wel altijd met veel plezier jouw logjes. Het is ook fijn dat de overstap naar WordPress je zo goed is bevallen. Ik blijf bij je lezen en zo af en toe reageren ;-)
    Voor jou en Henk ook de allerbeste wensen voor het komende jaar.
    Groetjes, Astrid

    Rietepietz zegt;

    Ja gelukkig wel want ik ben niet zo van “de veranderingen” .
    Mensen als jij en Marion zijn de krenten in de pak voor iedere blogger juist doordat je zelf geen blog hebt !
    Je bent natuurlijk altijd van harte welkom en ik geniet dan weer van jouw reacties !
    Maak er een gezellige jaarwisseling met je man !

    Beantwoorden

  10. nieuwetrui
    dec 31, 2012 @ 14:29:58

    Haha, nieuwsgierigheid is geen deugd, zegt men, maar ik ben blij dat mijn nieuwsgierigheid me bij jouw koninkrijk heeft doen belanden. Je stukjes zijn altijd goed voor tenminste een glimlach, vaker nog voor een schaterlach.
    Hopelijk kunnen we ook in 2013 volop van jouw schrijfsels genieten.
    Ik wens je een fijne avond en een jaar vol prachtige logjes.

    Rietepietz zegt;

    Nou ja , we hebben het toch ook vaak over “gezonde nieuwsgierigheid” , dat moet toch érgens vandaan komen;-) Uiteindelijk komen we over het algemeen allemaal door een soort nieuwsgierigheid “aan elkaar” !
    Ik wordt wel érg verwend met mooie complimenten voor iets dat me “onbewust” overkomt maar ik ben er natuurlijk wél heel blij mee !
    Ik hoop ook op weer een mooi nieuw blogjaar waarin we ,zoals het afgelopen jaar, “oog voor elkaar” hebben en elkaar “erbij ” blijven trekken als het even allemaal tegenzit ( zoals dit jaar helaas een aantal overkwam )
    Dankjewel voor de mooie wensen en ga natuurlijk zéker proberen leeswaardige logjes te schrijven !

    Beantwoorden

  11. Leo's mening
    dec 31, 2012 @ 13:53:54

    Als iemand op een eigen wijze blogt dan jij hoor Rietz. Ik volg je nu al een tijdje, het zal bekend zijn, en je kunt soms ontroeren, dan weer heel erg blij maken, soms doen schaterlachen, maar altijd weer houdt je anderen het relativeerspiegeltje voor. Bloggen is iets individueels, eenieder is koning of koningin in zijn/haar eigen digitale koninkrijk. En net als bij de echte landen of steden heb je zo je voorkeuren. Bij jou geen vraag, ik was al verliefd op die ogen toen ik nog maar net meelas, de rest werd opgevuld middels de altijd weer interessant blogs. Mag ik wensen en vooral hopen dat we volgend jaar in goede gezondheid en veel plezier wederom mogen genieten van al die toetsenbordroerselen die jij hier oreert???
    Veel plezier vanavond en morgen en op naar het nieuwe jaar….

    Rietepietz zegt;

    Leo je maakt me verlegen ….jawel dat kan héus !
    Ik prijs me gelukkig dat ik al die emoties die jij in mijn logjes vindt er dus onbewust in stop want als ik erover na zou denken dat het er allemaal in moét zou ik nooit geen letter schrijven !
    Maar je hebt gelijk , we loggen ieder op ons eigen manier en juist de verschillen maken het zo leuk .
    We lezen inderdaad ,ook tot mijn plezier, best al lang bij elkaar en eh… aan mij zal het niet liggen ,mijn vingertjes willen wel op het toetsenbord tekeer blijven gaan !

    Beantwoorden

  12. riet(je)
    dec 31, 2012 @ 13:51:14

    lieve Riet en Henk, hele knusse oudejaarsavond en ‘n mooie nieuwe dag morgen! ik zal je zeker blijven volgen en nu ik gestopt ben met facebook, zal ik ook weer vaker ‘n blogje schrijven! wist je wel dat Jeroen en Rafaël zijn getrouwd en geen blogje meer hebben………..hoewel ze elkaar wel via het bloggen hebben leren kennen………..ze zijn op zoek naar ‘n huisje in Delft, want daar werkt Rafaël nu….
    op naar 2013, hier wordt al behoorlijk geknald………..liefs Riet(je)

    Rietepietz zegt;

    Ook voor jou natuurlijk de állerbeste wensen voor 2013 .Wat leuk dat je weer meer gaat bloggen , dat is écht een goed voornemen ;-) Ja Jeroen en Rafaël hebben me op de hoogte gehouden ,en ik ben héél blij voor ze !
    Ik hoop dat ze in het nieuwe jaar een lief huisje kunnen vinden , het stel verdient het zo en wie wéét gaan het logbloed dan toch weer kriebelen want vooral Jeroen is toch echt een gemis in logland

    Beantwoorden

  13. isis45
    dec 31, 2012 @ 12:27:56

    Ik lees je blogjes graag, al reageer ik niet altijd. Ik hoop je nog lang te mogen lezen. Ik wens jou ook een liefdevol en gezond 2013 toe.

    Rietepietz zegt;

    Je bent evengoed van harte welkom ,reacties zijn natuurlijk onwijs leuk maar geen voorwaarde om te mogen lezen ;-)
    Dankjewel voor je goede wensen !

    Beantwoorden

  14. powerpointgreetje
    dec 31, 2012 @ 11:57:11

    goede morgen Riet,
    wens je een hele fijne jaarwisseling en
    mijn allerbeste wensen voor een gezond 2013,
    lieve groetjes,
    Greetje

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Greetje ,je had het zelf weer mooi in je pps in beeld gebracht !

    Beantwoorden

  15. Wieneke
    dec 31, 2012 @ 11:54:33

    Rietepietz, heel erg bedankt voor je logjes, die mij regelmatig laten lachen en voor jullie een veilige, gezellige oudejaarsavond en een goeie start van het nieuwe jaar.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel voor het compliment ,ik krijg bijna kapsones van alle complimentjes ;-) Maar ik amuseer me natuurlijk zélf heel erg met logjes maken want anders zou het niet werken !Maar de wisselwerking is natuurlijk het mooiste dat een blogger kan overkomen !

    Beantwoorden

  16. ♫ M e l ☺ d y ♫
    dec 31, 2012 @ 11:30:35

    Inderdaad geen beter leven dan een blogleven hihi

    Dank voor de goede wensen, wij hier wensen jou en Henk en de uwen uiteraard meer dan van harte hetzelfde toe!

    Kom maar op met die glimlach!!

    Rietepietz zegt;

    Je zeker weten , vooral voor mensen die , zoals ik , toch wel meer thuiszitter dan stapper zijnis het een waardevol “contactmiddel” !Ik ga natuurlijk weer m’n stinkende best doen om die glimlach ook in het nieuwe jaar weer door te laten breken !Dankjewel voor je goed wensen !

    Beantwoorden

    • Melody
      jan 01, 2013 @ 12:06:35

      Ja je benoemt het precies……de ‘veel thuiszitters’-loggers onder ons (waartoe ik ook behoor) koesteren deze vormen van contact met de buitenwereld. Ik wel althans, en als ik me niet vergis doe jij dat minstens zo intens als ik.

      Graag gedaan, van harte gegund!

      Beantwoorden

  17. Boerin zonder Naam
    dec 31, 2012 @ 10:11:50

    Rietz,
    Dank je wel voor je lieve wensen voor 2013.
    Ik wens jou, je man Henk, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind eveneens alle goeds voor het komende jaar. Dat er nog maar veel bijzondere voorvallen moge plaatsvinden, zodat we het mee kunnen beleven op deze weblog!
    Ook alle andere lezers van deze blog, ik ken de meesten alleen van de reacties hier, ook al het beste voor 2013. Zowel op hun blog als prive. (Tja… ik doe het maar hier, want bij mijn komen ze toch niet……Maar goed, dat terzijde)
    Ik hoop dat Eyra niet bang wordt van het vuurwerk, want……veel mensen, vooral jongeren hebben niet in de gaten hoe bang dieren kunnen worden van al die knallen.
    Kortom voor iedereen, jong, oud, mens of dier een goed en gezellig uiteinde en een heel goed begin van het nieuwe jaar!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel voor je prachtige wensen en ja , ik snap ook niet helemaal waarom jouw blog ,waar je toch heel veel energie in steekt , niet erg “in de loop ligt “!
    Ik kan me nog wel herinneren dat ik in de begintijd niet erg het “contact” gevoel had ,waarschijnlijk doordat je er toen met veel mensen tegelijk aan werkte en zoals je al eens schreef er ook wat problemen waren met mensen die in de reacties verkeerde dingen deden waardoor die soms afgesloten werden en het geheel ook vrij anoniem was .
    Maar het laatste jaar voel ik me toch echt thuis op jouw site en voel ik écht contact .Het is voor jou , met je drukke werkzaamheden als boerin en mantelzorger natuurlijk niet mogelijk alle reacties te beantwoorden ( dat is hét middel om met elkaar vertrouwd te raken ) maar dat doet lang niet iedereen dus het kan ook zonder !
    Ik kan me voorstellen dat het loggen voor jou een soort “lijntje met de buitenwereld”is omdat je moeilijk van huis weg kunt .Maar wie weet ,heeft jouw volharding in het nieuwe jaar resultaat en vinden mensen je vaker !
    Eyra is weer “thuis” en daar wordt zeker wel rekening met haar gehouden maar je hebt gelijk,voor dieren is oud en nieuw een ramp !

    Beantwoorden

  18. Marion
    dec 31, 2012 @ 09:31:49

    Ook van mij krijgen jullie de allerbeste wensen voor 2013.
    Wat is de tijd om gevlogen, zeven jaar jou kronkels lezen, en met plezier, ik hoop er nog lang van te mogen genieten.
    Groetjes, XXX

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel ,ik kom het donderdag natuurlijk even met een dikke knuffel overdoen !
    Jij bent het levende voorbeeld dat Trix het fout had toen ze zij dat het internet niet goed is voor de “intermenselijkebetrekkingen ” ( waar háál ik het vandaan he ) zonder internet hadden wij elkaar nooit ontmoet .
    Het is maar hoe je er mee omgaat ,wie in het werkelijke leven warm en sociaal is zal op internet niet ánders zijn !
    Ik hoop ook dit jaar weer vaak met je op stap te kunnen XXX

    Beantwoorden

  19. J@n.
    dec 31, 2012 @ 00:37:42

    Hetzelfde Rietepietz en dat je ons nog heel lang zal vermaken met je schrijfsels!

    Rietepietz zegt;

    Daar ga ik zéker m’n best voor doen !
    Ik dacht eigenlijk dat jij ongeveer het langst hier rondhangt maar kwam dus de anderen eerder tegen .
    Ik moet wél vrijwel vanaf het begin van jouw site te vinden zijn bij jou en dat is toch ook wel een jaar of zeg geleden denk ?We zijn toch wel een beetje de “blogoudsten” in onze kringen dacht ik ;-)

    Beantwoorden

  20. roadlaura1969
    dec 31, 2012 @ 00:26:00

    Nou ik ben de *broekpoeper* hier onder jullie loggers en jawel daar komt ze weer Emmelinda nam mij mee in deze wereld en rolde hier bij Rietepietz binnen en via een loghop leerde ik ook een paar kennen,hoewel ik me thuis voel is het soms nog wat wennen ;-)

    Rietepietz en Henk dank jullie oor de mooie,plezierige Vlogs en logs en wens jullie beide een gezond en gelukkig 2013 xxx

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel we gáán ervoor natuurlijk !
    Ja jij bent nog “een jonkie” maar je hebt in korte tijd toch je plekje aardig gevonden en inderdaad , wie kan Emmelinda nou weerstaan ….niemand toch;-)

    Beantwoorden

  21. Mrs. T.
    dec 30, 2012 @ 23:52:13

    Wat blog jij al lang zeg. En ik dacht dat ik lang bezig was. ;-)
    Ik ben blij dat ik je ‘ontdekt’ heb want kom hier graag. Alle goeds voor jou en de jouwen in 2013!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel.
    De stoelendans van bloggers die veroorzaakt werd door de toestanden bij web-log heeft in ieder geval op dit punt een leuk pluspunt opgeleverd , ik kreeg er ook veel leuke bloggers bij ;-)
    Ik zoek nog wel eens eens waar de “bloggers van toen” gebleven zijn maar veel zijn er toch gestopt na weblog .Van drie weet ik dat ze overleden zijn, dat is dan heel onwerkelijk !

    Beantwoorden

  22. ɐpuıןǝɯɯǝ
    dec 30, 2012 @ 23:21:24

    Oh hahaha zie ik daar ineens mijn nicknaam staan, wat een verrassing! Superapplaus dan ook voor Marion én Glibbertjuh *klapt in handen*.

    Ja Rietepietzke, ik ben superblij om weer terug te zijn. Ook al is de omgeving heel anders, het voelt toch als vanouds. Daar kan gewoon geen twitter en/of Facebook tegenop. O zo. Ik vond het ook superleuk dat jij me al gespot had toen ik nog voorzichtig de boel aan het inrichten was hihi.

    Ik wens jou en Henk ook een gezellige jaarwisseling en alvast een super 2013 met de allerbeste wensen :D.

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel voor je goede wensen !.
    Ja en Marion heeft niet eens zélf een site maar is op iéder logje aanwezig ,zodra zij niet reageert weet ik dat ze ziek is ! Glibber is ook een fijne vent ,ik heb hem ooit ontmoet !
    Maar dat jij al zó snel bij me las was ik toch vergeten ,de tijd van Leejo … wát een man was dat hé !

    Beantwoorden

    • ɐpuıןǝɯɯǝ
      dec 30, 2012 @ 23:23:36

      Welnee, super is geen stopwoordje van mij hoor, dat lijkt maar zo

      Rietepietz zegt;

      nou dat valt wel mee toch?

      Beantwoorden

      • ɐpuıןǝɯɯǝ
        dec 31, 2012 @ 10:11:57

        Het kon natuurlijk erger maar vier keer in een klein berichtje is toch superknap ghehehe :D

        Rietepietz zegt;

        Ik ben er blijkbaar aan gewend want had er maar 2 echt gezien ;-)

        Beantwoorden

        • ɐpuıןǝɯɯǝ
          dec 31, 2012 @ 20:47:52

          Hahaha dat moet haast wel ;-).

          Rietepietzke, ik wens jou heel veel plezier vanavond. Een hele fijne jaarwisseling dus en alvast de allerbeste wensen!

          Rietepietz zegt;

          Dankjewel ,is helemaal goedgekomen hoor !

          Beantwoorden

          • ɐpuıןǝɯɯǝ
            jan 01, 2013 @ 01:06:06

            Ik kom jou, Henk en iedereen om je heen een heel gelukkig nieuwjaar wensen! Dat het maar een prachtjaar mag worden :D.

            Rietepietz zegt;

            Dankjewel , namens iedereen om heen natuurlijk ook!We gaan er heel hard aan werken om er iets moois van te maken !

    • ɐpuıןǝɯɯǝ
      dec 31, 2012 @ 10:10:04

      Ja geweldig, wat zitten er toch veel kanten aan het webloggen he? Hihi. Dat je zelfs in de gaten kunt houden of iemand ziek is enzo.
      Dat was toen zo jammer, die meeting was een van de meiden jarig (of Marc, ik weet het niet meer) en kon ik niet komen. Daar had ik ook graag bij willen zijn. Maar ik las hier al bij de reacties over het idee voor een nieuwe meeting, die kans laat ik me nu niet afnemen hahaha.
      Ik heb gisteren terug zitten lezen bij een paar logjes van jou van die tijd. Ik wist wel dat ik hier vrij vroeg kwam maar hoe of wat wist ik niet meer. Dat het met Leejo te maken had wist ik wel nog. Hahaha ja, dat was me er eentje he? We hebben het een tijdje geleden ook over hem gehad en ik blijf het jammer vinden dat hij er mee gestopt is.

      Rietepietz zegt;

      Z|o heb ik Marion ook in het echie leren kennen ,ik stuurde een mailtje omdat ik haar miste bij de reacties en toen bleek ze inderdaad in de problemen te zitten en naar een bejaardenhuis in de buurt te gaan verhuizen …en zó is ‘t gekomen !
      áls er een meeting in leiden ga ik zeker ook proberen erbij te zijn maar zo niet ….. ik kom nog wel eens in Eindhoven en dan is een ontmoeting best wel te regelen ,lijkt me best leuk gaan we baantje bowlen of zo ;-)

      Beantwoorden

      • ɐpuıןǝɯɯǝ
        dec 31, 2012 @ 20:46:58

        Is echt mooi en zie wat voor een prachtige vriendschap er van gekomen is! Maar dat is het ook he, als mensen al zo lang bij je lezen “voel” je het zelfs aan de reacties als het even niet lekker zit. Tenminste, ik heb dat heel erg ;-). Als ik er naar vroeg dan bleek dat ook zo te zijn. Ik vraag dat nou iets minder want ik ging er zowat mee naar bed (euh met die problemen van een ander, niet met de mensen zelf hahaha). Nooit gedacht dat ik dat kon leren maar goed, beterlaat dan nooit hihi.

        Ja, ik zag in en reactie aan Ria ook al zoiets staan, misschien kunnen we het combineren als je dat leuk zou vinden? Met z’n allen lekker bowlen?

        Rietepietz zegt;

        Ja ik herken dat wel een beetje ,maar ik kan gelukkig wel relativeren .Ik ben graag een steuntje voor mensen die het even niet makkelijk hebben en doe dat inderdaad ook wel eens buiten de site om via @mail.
        Het is voor iemand die “ergens mee zit “vaak al genoeg als het verhaal verteld kan worden aan iemand buiten het vaste kringetje die niet gespaard hoeft te worden !

        Ik zou het zéker leuk vinden jou ooit eens te ontmoeten ,heeft geen haast maar als de omstandigheden gunstig zijn geef ik zeker een gil of het jou uitkomt én als jij dat ook leuk vindt natuurlijk .maar geen haast ,wie weet is er nog iets in leiden ;-)

        Beantwoorden

        • ɐpuıןǝɯɯǝ
          jan 01, 2013 @ 21:53:26

          Ja, dat is echt nodig om te kunnen relativeren. Het gaat me steeds beter af hihi. Ik dook vaak in de problemen van een ander voordat men zelf door had problemen te hebben ;-).

          Psies, het heeft geen haast en het komt vanzelf vast een keer, ik vind het in ieder geval alvast heel erg leuk! Eens zien hoe het allemaal loopt en wat men in Leiden aan het bekokstoven is.

          Rietepietz zegt;

          Zodra je téveel bij mensen betrokken bent kun je minder goed helpen met een luisterend oor en meer is meestal niet nodig !Al pratend zetten mensen vaak hun gedachten op een rijtje !

          Het gaat vást wel een keer gebeuren als we het allebei leuk vinden ,zeker weten !

          Beantwoorden

          • ɐpuıןǝɯɯǝ
            jan 02, 2013 @ 14:21:47

            Nou ja weet je wat het is, ik vergeet dan gewoon dat ik er zélf ook nog ben ;-). Dat gaat nu dus stukken beter ze komen gewoon niet meer aan het woord joh, ik blijf gewoon over mezelf praten.

            Jaaaaazeker! Komt helemaal goed ;-).

            Rietepietz zegt;

            Vást wel …. en dan ga ik lekker tegen je aan zitten zeuren als we elkaar ontmoeten ;-)

  23. Terrebel
    dec 30, 2012 @ 22:54:15

    Ook voor jou en je geliefden de beste wensen, Riet! En ook in 2013 heel veel logplezier gewenst. Tot ziens in het nieuwe jaar!

    Rietepietz zegt;

    Dankjewel Terrebel, en natuurlijk ga ik daar m’n best voor doen !

    Beantwoorden

  24. datzalwel
    dec 30, 2012 @ 22:13:48

    Ik benijd je kunst om zo vaak een blog te schrijven. In het begin ging het bij mij wel maar de fantasie is opgedroogd denk ik. Zo af en toe wil het nog lukken. een heel fijne jaarwisseling en weer heel veel blogplezier in 2013.
    Groetjes.

    Rietepietz zegt;

    Vaak is het maar gewoon gaan zitten en schrijven wat er in m’n hoofd opkomt , meestal maar gewoon over alledaagse dingen waar ik m’n eigen draai aan kan geven ! Maar natuurlijk moet het je een beetje liggen ,maar ieder logt op z’n eigen manier en juist die afwisseling maakt het leuk ,dus ook jouw manier is goed !
    Met dat logplezier gaat het wel goed komen want zónder plezier werkt het niet bij mij !

    Beantwoorden

  25. Mirjam Kakelbont
    dec 30, 2012 @ 21:27:57

    IK blog pas drie jaar dus ik kom nog maar net kijken, maar mijn blogroll heb je aangenaam verrijkt :-) De aller- ALLERbeste wensen voor 2013. Dat we maar veel met elkaar mogen lachen….

    Rietepietz zegt;

    In mijn gevoel blog ik ook nog maar kort ,temeer omdat ik toen ik begon nog volkomen digibeet was en ik die achterstand nooit helemaal zal inhalen !
    Ik ben ook heel blij met alle nieuwe “aanwas” op m’n nieuwe plekje en ga zeker m’n best doen om te kunnen blijven lachen!
    Dankjewel voor je mooie wensen ….. (en neem er zelf ook wat ;-)

    Beantwoorden

  26. Leidse Glibber
    dec 30, 2012 @ 21:14:07

    Je bent de laatste dagen van het jaar nog behoorlijk productief geweest lees ik :-) Ook voor jullie de beste wensen voor 2013, met misschien wel weer eens een vorm of soort van blogmeeting. Tenminste Tagrijn begint er regelmatig over om weer eens iets te doen.

    Rietepietz zegt;

    ja klopt en dat doe ik altijd bewust ,er zijn best veel mensen die tijdens de feestdagen nogal eenzaam zijn en via internet proberen de tijd te verdrijven !
    Ik zou het onwijs leuk vinden want ik heb reuze goede herinneringen aan die meeting destijds ! Als het ervan komt probeer ik zéker aanwezig te zijn maar zorg dat jullie er een prijskaartje aanhangen en niet zélf voor de kosten opdraaien ,hoe lief ook ,dat is niet de bedoeling !

    Beantwoorden

  27. Marja Van Den Boogaardt
    dec 30, 2012 @ 20:52:52

    Ik ben in bloglandia een groentje vergeleken met jou. Maar ik ben heel blij dat ik je ruim een jaar geleden “ontdekt” heb. Ik wens je een gezond en liefdevol 2013.

    Rietepietz zegt;

    Maar dan toch wél een groentje dat alles goed onder de knie heeft ! Ik heb in het begin wat áfgetopt en zonder de hulp van Ria had ik het zeker opgegeven ;-)
    Dankjewel voor je compliment ( bloos bloos) en je goede wensen !

    Beantwoorden

Rietepietz is gék op reacties ,dus .....ga je gang ! je hoeft het niet noodzakelijk met me eens te zijn!

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 34 andere volgers

